مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

زیرساختهای ارتباطی درنقاط گردشگری استان سمنان فراهم شود.

مخابرات ما-

سید مسعود میررضایی عصر امروز در هفتمین جلسه شورای مدیران ICT استان که با حضورمدیران کل دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت ارتباطات در استان برگزار شد اظهارداشت: همچنین ایجاد ارتباط سیار در تپه‌های مریخی دامغان امری ضروری بوده و باید مشکل موجود در زمینه ارتباطات سیار این منطقه از سوی شرکت مخابرات استان برطرف شود.

وی با اشاره به شرایط ویژه گردشگری تپه‌های مریخی دامغان گفت: این تپه‌ها جزو چهار نقطه پایلوت کشور از چهل نقطه گردشگری نجومی از نگاه سازمان فضایی ایران است و از این رو توجه به زیرساخت‌های ارتباطی در این منطقه گردشگری امری ضروری است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با بیان اینکه تپه‌های مریخی دامغان در ناسا به عنوان پارک گردشگری فضایی به ثبت رسیده است خاطرنشان کرد: این منطقه گردشگری از نظر فضانوردان روسی و اوکراینی شبیه‌ترین نقطه زمین به مریخ است و این مهم سبب شده تا این منطقه به عنوان یک نقطه گردشگری به ثبت برسد.

میررضایی خاطرنشان کرد: ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی در این منطقه گردشگری می‌تواند زمینه جذب گردشگران داخلی و خارجی را به این منطقه بیش از پیش فراهم کند و این مهم می‌تواند به ایجاد اشتغال و توسعه شهرستان دامغان و استان بیانجامد.

چالش‌های ارتباطی در نقاط دورافتاده مانعی برای جذب گردشگر در استان سمنان  است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: چالش‌ای ارتباطی در نقاط دورافتاده مانعی برای جذب گردشگران است.

میررضایی با بیان اینکه صنعت توریسم امروز در تمام دنیا یکی از صنایع مهم برای ایجاد اشتغال و توسعه است افزود: برای توسعه صنعت گردشگری باید زیرساخت‌های لازم فراهم شود.

وی اضافه کرد: یکی از موانع جذب گردشگر و صنعت توریسم در استان سمنان مشکلات ارتباطی در مناطق گردشگری به ویژه نقاط دورافتاده است که باید به این مهم توجه ویژه شود.

میررضایی با بیان اینکه وزارت ارتباطات اپراتورها را مکلف به ایجاد رومینگ در مناطق دورافتاده و روستاهای دوردست کرده است از شرکت مخابرات استان سمنان خواست تا به تعهدات خود در زمینه  پوشش دهی روستاها ورومینگ فعلی آنتن‌ها عمل کند.

979260cookie-checkزیرساختهای ارتباطی درنقاط گردشگری استان سمنان فراهم شود.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.