مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

معاون مالی مخابرات:سهام ترجیحی دارید؟ سامانه سجام!

مخابرات ما- ابتدا اصل خبر را بخوانید که اینک پس از چند ماه از آزادسازی سهام ترجیحی , حالا به کارکنان می گویند که باید چه کنند! در مطالب بعدی حرفهای دیگری خواهیم زد! این هم خبر!

 

مخابرات ما- بتازگی معاون مالی و امور مجامع شرکتهای تابعه در نامه ای از مدیر روابط عمومی و روابط بین الملل شرکت می خواهد به کارکنان و دارندگان سهام ترجیحی اطلاع رسانی کند.در بخشی از این نامه آمده است:

… نظر به اینکه  شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از تاریخ یکم مهرماه سال جاری آزادسازی سهام ترجیحی را منوط به ثبت نام سهامداران در سیستم سجام یا سامانه جامع اطلاعات مشتریان نموده است و از آنجایی که در سامانه مذکور اطلاعات سجلی اشخاص, نوع حساب و سایر اطلاعات شخصی باید ثبت گردد لذا کلیه همکاران شرکت که دارای سهام ترجیحی می باشند می بایست در سامانه مورد اشاره ثبت‌نام نمایند و ضمن دریافت کد رهگیری کد مربوط را به رابطین سهام در مراکز مناطق مخابراتی کشور و در شرکت مخابرات ایران به اداره امور سهام جهت اقدام بعدی تحویل نمایند.

در پایان آدرس این سایت برا یثبت نام اعلام می شود:

http://dara.csdiran.com/sejam 

در خبرهای بعدی نحوه ورود به این سایت و ورود اطلاعات را منتشر خواهیم کرد.هر چند که در گذشته ما در این باره مطالب زیادی منتشر کرده ایم از جمله معرفی همین سایت سجام.

نکته ای که قابل تامل است اینکه چرا حالا پس از دو ماه, امروز معاون مالی بفکر انتشار این اطلاعات افتاده است!

 

976650cookie-checkمعاون مالی مخابرات:سهام ترجیحی دارید؟ سامانه سجام!
12 نظرات
  1. کارمند بازنشسته خسته می گوید

    سلام. سایتی جهت ثبت کد سجام وجود نداره؟ ما شالله مخابرات استان فارس با این عظمت یه خانم گذاشتن که فقط جواب سر بالا بده و اصلا خبر نداره. سهام اخابر از روزی که ما جهت ازادسازی اقدام کردیم از ۳۳۰۰ تومن الان شده ۲۰۰۰ تومن. قشنگ ۸۰ میلیون ضرر. و یه بی اطلاع و بی خبر و یه کارمند ساده که راهنمایی نکرد و بلد نیست که راهنمایی کنه باعثش شده وگرنه تا الان فروخته بودیم و زخم و درد و عمل و مریضی و گرفتاری بیکاری بچه هامون و… رو کم میکردیم

  2. نگرانی می گوید

    سلام. عرض ادب. الان کد سجام داریم. به کجا ارسال کنیم؟ لینکی هست؟ ادرسی هست؟ کو؟ کجاست؟ الان باید این کد رو قابش کنیم

  3. مصطقی قیاسی می گوید

    اینجانب کارمند بازنشسته از سجام استفاده نکرده به علت عدم اطلاع وهیچگونه اطلاعاتی ور این مورد ندارم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      منظورتون چیه؟
      خب شاید قبلا سهام شما آزاد شده
      قبلا این شرط نبود

  4. همکار رسمی می گوید

    حدود 18 هزار نفر دارای سهام ترجیحی می باشند ضرب در 10هزار تومان . این شراکت بین مخابرات و شرکتهای کارگزاری برای هر دو شیرین خواهد بود .

  5. همکار رسمی می گوید

    این ثبت نام اجباری است و ربطی به گرفتن کد بورسی ندارد این زد و بند بین شرکتهای کارگزاری بورس و شرکت مخابرات است 10هزار تومان برای ما رقم بالایی نیست اما در کل رقم بالایی برای دو شریک خواهد بود .

  6. نیما می گوید

    لطفا به فکر گیلان باشید . مدیر منطقه جناب اقای آمویی ما را بی دلیل از لیست حذف کردند .

  7. پیرمرد می گوید

    هیچ اول طمع کاری خودشون ….

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      پیرمرد منظروتن چیه؟
      طمغ کاری کی؟ ما, مخابرات ما؟ بورس؟ پیرمرد؟ کی؟

  8. امین حقیقت خواه می گوید

    در اینمورد ما کارکنان که الان بخش شرکتی هستیم ولی در سال ۸۵ برای ما هم ۵% سهام ترجیحی دادند چون قراردادی اداره بودیم وضعیت چگونه هست؟چون امضاء دادیم و فرم پر کردیم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      اگر داده باشن در لیست سهامداران هستین. به امور سهام منطقه خودتون مراجعه کنید

      تا بحال سود سهام سالانه پرداخت شده؟

  9. رضا می گوید

    این هم یک نوع … مخابرات هست برای عدم ازاد سازی سهام سهام ترجیحی هیچ ربطی به این سامانه ندارد .به گواه همین نامه مدیر عامل همه را سر کار گذاشته

نظرات بسته شده است.