مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اشکالات باجه های تلفن همگانی ناشی از عوامل فیزیکی و محیطی است.

مخابرات ما- به دنبال تماس و ارسال پیام هایی از جانب برخی از شهروندان در رابطه با بروز مشکل و نقص فنی در باجه های تلفن همگانی سطح شهر تبریز سایت خبری تبریزبیدار این موضوع را از مسئولان شرکت مخابرات پیگیری کرد.
در پیام های ارسالی شهروندان تبریزی آمده بود: از صد دستگاه باجه تلفن در شهر به سختی می توان باجه ای پیدا کرد که بتوان حرف زد. بعد از وارد کردن کارت تلفن و تماس گرفتن، شخصی که آنطرف تلفن میخواهد جواب بدهد هنگام برداشتن گوشی باجه تلفن اتوماتیک تماس را قطع می کند.
مخاطبان با ارسال این پیام و برخی پیام های دیگر به تحریریه تبریزبیدار، خواستار پیگیری و رفع این مشکل بودند.
در پیگیری های خبرنگار ما و تماس با مسئولان شرکت مخابرات تبریز، موسوی مسئول بخش نظارت همگانی شرکت مخابرات تبریز ضمن رد فراگیر بودن این اشکال، بروز این مشکل را به عوامل فیزیکی و محیطی و استفاده از کارت های تلفن نامعتبر ارتباط داد.

کارت تلفن های ۲ هزار تومانی قابل استفاده نیستند
موسوی ، در ادامه تاکید کرد: باجه های تلفن همگانی به صورت جداگانه و هوشمند،خدمات رسانی می کنند ولی اگر هر یک از شهروندان گرامی شاهد بروز مشکل در هر یک از باجه های تلفن همگانی بودند شماره باجه محل مورد نظر را به شماره تلفن (۲۰۱۱۷) اعلام کنند تا ماموران رفع خرابی نسبت به رفع مشکلات ایجاد شده اقدام کنند. بخش های نظارتی این مجموعه به طور دائم  در حال خدمت رسانی و رفع ایرادات  تلفن های همگانی  هستند.

وی همچنین تاکید کرد شهروندان گرامی از کارت تلفن های قدیمی ۲۰۰۰تومانی استفاده نکنند زیرا دیگر  در سیستم های  تلفن همگانی تعریف شده نیستند و کارت های جدید با اعتبار ۴۵۰۰ تومانی معتبر است که می توانند از مراکز مجاز خریداری کنند.

975290cookie-checkاشکالات باجه های تلفن همگانی ناشی از عوامل فیزیکی و محیطی است.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    اصلا بفرمایید تلفنهای همگانی کجا کارآمد بوده؟ مدتی قبل داخل شهرمون بنا به ضرورت به دنبال تلفن همگانی بودم که یه تماس فوری داخل شهری برقرار کنم. البته موبایل همرام بود اما به دلایلی نمیتونستم ازش استفاده کنم. رفتم سراغ تلفن همگانی بیمارستان. رایگان هم بود اتفاقا”. دیدم خراب و متروکه یه جا افتاده. بعد با کلی گشت و گذار تلفن کارتی پیدا کردم که متاسفانه کارتشو هیچ جا واسه فروش نداشت حتی دفاتر پیشخوان. جالب اینجاست که اسم کارت تلفن همگانی رو که میبری طوری نگاهت میکنن که انگار از عصر هجر اومدی. آخرش هم نشد که تماس بگیرم و از خیرش گذشتم. بعدا با خودم فکر کردم حالا اگه یکی تو بیمارستان کار ضروری داشته باشه واقعا میتونه رو مخابرات حساب کنه؟ از خودم خجالت کشیدم بابت سرویسی که ارائه میدیم. موندم چطور کسی نمیره بازدید تا وضعیت رو ببینه.

نظرات بسته شده است.