مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

در یزد, تاریخ گیلان دوباره تکرار شد.چرا؟

نویسنده: نادری 80-

بر اساس اطلاعات رسیده از یزد

مخابرات ما- در دوره مدیریت دکتر سرائیان, یک انتصاب ساده در مخابرات گیلان انجام شد.مدیر منطقه گیلان با حکمی جدید در رشت معرفی شد.

استاندار به این دلیل که با او هماهنگی نشده بسیار سر و صدا کرد.نمایندگان مجلس بدون ملاحظه بشدت با این انتخاب مخالفت کردند.

همانجا هم  بخاطر دارم که سردبیر می گفت باید به مدیر عامل قدرت انتخاب بدهید.او مسئول انتخاب خودش است.بعدا هم باید جواب بدهد.

شاید در میان رسانه ها مخابرات ما تنها کسی بود که گفت : “انتخاب در مخابرات سیاسی نیست! به جایی غیر از مخابرات و مدیرانش هم ارتباطی ندارد!”

پس از مدت کوتاهی چنان رابطه مدیر منطقه گیلان با استاندار و نمایندگان بهینه شد که با هم کنار آمدند ولی آن آب رفته دیگر به جوی بازنگشت.

امروز باز در یزد حکایت دیگری است. از همه جای یزد توصیه می رسید که فرد مورد نظر آنان انتخاب شود.

حتی دوستان  در انجمن صنفی نیز علاقه خود را به یک انتخاب کتمان نمی کردند.

تا اینجای کار هیچ اشکالی ندارد.عموما  کاندیداها به یک رقابت ناخواسته می افتند و دوستانشان نیز در تلاش برای اعمال نظر هستند. خوب نیست ولی در عرف عمومی پذیرفته است.

اما مهندس صدری بر خلاف مسیر سفارش ها انتخاب دیگری داشته است.برخورد همگانی با این انتخاب چگونه بوده است؟

ابتدا به انجمن   صنفی سری می زنیم که برای آن یک مکتوب رسمی نوشته و منتشر کرده است.ببینید.

در بخش های دیگر نیز رسانه های یزدی سعی کرده اند در همان مسیر مورد علاقه حرکت کنند.

کانال یزدی جماعت همه حرفهایش را بعنوان سر تیتر جمع کرده در یک مطلب آورده و انتصاب را به نارضایتی بدنه کارشناسی مخابرات ربط دهد.بعد منافع یزدی ها را با حضور این مدیران, در خطر می بیند.

من فقط سعی می کنم هر چه دیده و خوانده ام برایتان بیاورم.اما این سر تیترها راستش بعنوان یک حسن نیت نتوانست مرا قانع کند!

در کانال یزدی جماعت با بیش از 8000 عضو, همین یک مطلب را می بینید. هیمن یکی را.

اگر این موضوع مهم بوده است انتظار می رفت بازای هر یک از تیترهای نوشته شده, یک مطلب جدید می داشت.یعنی هر تیتر باید به یک مطلب لینک می شد.

یعنی من فکر می کردم که این کانال, تمامی سرتیترهای  منتشرات یزد را یک جا جمع کرده است اما هر چه در روزنامه های یزدی گشتم هیچ چیزی دیگری پیدا نکردم.

مثلا روزنامه آفتاب یزد را دیدم.

چیزی نداشت.شاید هم فردا مطلب بزند.

حالا شما تقریبا همه چیز را می دانید.

.

حالا نوبت شماست.

شما که بر این انتخاب انتقاد دارید و تلاش زیادی برای برگشت آن نشان داده اید.

شما که این نوشته را خوانده اید و دلمان می خواهد در موردش نظر بدهید.سوالی هم مطرح نمی کنیم تا شبهه ایجاد نکنیم.

ما منتظریم. منتظر نظرات کامل شما.

****

**

*

پی نوشت سردبیر: دوستان گرامی! نویسنده این مطلب من نیستم.ولی کل اطلاعات را به یکی از نویسنده ها دادم تا با شرحی ساده نظرات شما را بگیرد.لطفا به او کمک کنید به یک جمع بندی نهایی برسد.مهم نیست چه نظری دارید. نظر شما برای ما قابل احترام است.

 

 

974190cookie-checkدر یزد, تاریخ گیلان دوباره تکرار شد.چرا؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
17 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    با سلام.مدیر جدید منطقه یزد از هر نظر(کاری- اخلاقی- تجربه-طی کردن پستهای متعدد اداری در همه سطوح-تعامل با مسئولین استان- نمایندگان محترم مجلس) شایسته بوده و مدیران عالی شرکت مخابرات ایران هم بر همین اساس چنیین حکمی را صادر کرده که از نظر کلیه مدیران و کارکنان مخابرات منطقه یزد بهترین تصمیم بوده و از این بابت از آقای مهندس صدری تشکر مینماییم .لذا حساب 2 الی 3 نفر تحت عنوان انجمن صنفی یزد با قاطبه کارکنان به دلیل خروج این انجمن از ریل صداقت و همچنین ریل کاری جداست. خدا از تقصیرات همه درگذرد.انشاا….

  2. احسان می گوید

    با سلام
    والا در همدان از بس ظلم شده بود ، همه همکاران و مسوولین از مدیر جدید با آغوش باز استقبال کردند . به نظر آدم با سواد و خوبی هم میاید . منتها یک عده مستمراً دنبال ایشان افتاده و با پاچه خواری فضا را باز هم خراب میکنند و یک عده هم مانند آفتاب پرست سریعاً رنگ عوض کرده و با اینکه نوچه و عمله مدیر …. قبل بودند الان دستمال به دست دنبال مدیر جدید میدوند . و باز کارکن های واقعی و شایسته های حقیقی به حاشیه رانده میشوند . خدا به خیر کنه

  3. ناشناس می گوید

    سلام بر سردبیر عزیز
    همیشه بر این باور بودم که از بد ننالیم که از بد ، بدتر آید ، وقتی صحبت همکار یزدی ام را خواندم ، خدا به همه پرسنل ، در تک تک نقاط ایران رحم کنه

  4. مهندس می گوید

    به نظر من انتخاب مدیر منطقه حق قانونی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران است و نمایندگان مجلس و استانداران حق هیچ گونه دخالتی در این خصوص ندارند چرا که نهایتا این مدیر عامل است که پاسخگویی کاستی ها و مسایل است نه نمایندگان مجلس یا استاندار… اگر غیر از این است الان نمایندگان مجلس و استانداران مختلف بیایند و پاسخگوی نیروهای قراردادی92،شرکتی، رسمی و بازنشسته های مخابرات باشند که هر کدام مطالباتی دارند!!!!!!!!!!

  5. یزدی می گوید

    با سلام وخسته نباشید خدمت شما سردبیر گرامی
    من به عنوان یکی از نیرو های شرکت مخابرات منطقه یزد به شما عرض می کنم که این انتخاب نامیمون و نامبارک ثمره سیاسی بازی ها و لابیگری های افرادی است که در پست های بالای مخابراتی منطقه مشغول به فعالیت هستند
    و از ترس اینکه مدیر آینده آنها را به چالش بکشد یا بخواهد از این سستی بیرون بیاورد این اقدام را انجام داده و هرچه در توان داشته اند به کارگرفته اند.
    انجمن صنفی مخابرات با جبهه گیری در مقابل این انتخاب کاری شایسته و در چارچوب وظایف خود انجام داده است.
    آقای سردبیر ما از نزدیک با نگاه ایشان (سرپرست جدید استان ) آشنایی داریم و هر روز که سخن از تعویض مدیر می شد از وحشت انتخاب ایشان به ادامه مدیریت آقای مقوم دل خوش بودیم. با انتخاب آقای صدری که کاملا سیاسی و تحت فشار بوده تمام کابوس های ما به حقیقت پیوسته است.

  6. بازنشسته می گوید

    بازنشسته می گوید
    پیش 1 هفته

    با سلام واحترام خدمت سردبیر محترم وکارکنان شریف وبازنشسته ها
    در مورد ۳/۴ خدمت سربازی خواستم توضیحاتی که در بضاعت اینجانب میباشد بدهم چونکه خیلی از افراد سوال داشتند.
    ۱-کسانیکه خدمت سربازی را در جبهه های نبرد حق علیه باطل گذرانده اند فقط ۳/۴ آن بعنوان داوطلبی محسوب وبایستی حق ایثارگری ویک گروه بگیرند.لازم بذکر توضیح است اگر فردی به مدت ۲۰ ماه در جبهه حضور داشته فقط ۳/۴ آن یعنی ۱۵ ماه بعنوان داوطلبی محسوب شده وبر اساس آن حق ایثارگری میگیرد ویا مثلا ۱۰ماه حضور در جبهه ۷/۵ ماه بعنوان داوطلبی محسوب میگردد و….
    ۲-پس با توجه به تعداد ماههای داوطلبی حق ایثارگری افراد مبالغ متفاوت میباشد.
    ۳-از آنجائیکه حق ایثارگری جزء حقوق ومزایا بوده پس در مورد کارکنان ۷درصد باید مبلغ حق بیمه آن به سازمان تامین اجتماعی پرداخت گردد اگر فرد بازنشسته شده است باید در مستمری فرد تاثیر ودر مورد شاغلین در حقوق مزایا تاثیربگذارد.
    ۴-بر اساس تاثیرپذیری آن بایست پاداش بازنشستگی نیز بر اساس مبلغ حق ایثارگری تغییر نماید.( در ضمن بایست در مرخصی وذخیره مرخصی نیز تاثیر گذار باشد.)
    ۵-درمورد کارکنان ۹ درصدی اینجانب با عرض شرمنده گی اطلاعاتی ندارم همکاران محترمی که در این مورد اطلاعات دارند لطف کنند خبر رسانی کنند.

  7. خودم می گوید

    تبریک

  8. گیلان می گوید

    منتظر خبر تغییر در گیلانیم.
    انشالله این شنبه خبرهای خوب برسه و مدیر جدید بازبینی لازم در طرح رو داشته باشه.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خبر تغییر شنیدین؟ این هفته؟
      شاید این هفته نباشه! شاید!

      1. گیلان می گوید

        نه سردبیر .خدا کنه همین هفته اقای آمویی عوض بشه شاید فرجی بشه ما ۴۰ نفر حذفی رو برگردونن به لیست ۱۱۱ نفره. مردیم از دلشوره.

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          سلام
          حالا ببین چطوری حرف از زیر زبون من می کشین بیرون!
          کار دنیا اصلا حساب و کتاب نداره
          تا وقتی چیزی اتفاق نیفتاده روی آن حساب نکنید

          1. گیلان می گوید

            به به چه سری چه مویی چه خوشتیپی ، بگو خبر هایه ناگفته رو …
            ?????

            1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

              حداقل هر وقت دیدی این حرفا رو بزن!
              (لعنت به دهانی که بی موقع باز شود!)

  9. ناشناس می گوید

    باسلام
    انچه مهم است تاکنون اکثر مردم یا سیاسیون اصلا باور دارند که مخابرات هنوز هم دولتی است نمی دانندکه مخابرات امورخه 18/8/88خصوصی شده است دیکر دوایر دولتی باید قبول کنندکه در تصمیم گیری های دولتی هیچ نقش ندارند ودر جلسات شورای اداری استان هیچ بودجه به مخابرات در نظر گرفته نمی شود اما در توسعه انتظار دار ندبا برنامه های انها. همرا ه باشندما باید اعلام کنیم که ماخصوصی هستیم از سویی نیز کار اقای مهندس سراییان وهمچنین صدری را باید ستود وبدین گونه باید اعلام کنیم از ما دست بر دارید و به فکر خود باشید وفکر دولتی مخابرات را ازذهن خود خارج فرمایید

  10. یزدی می گوید

    سلام
    نیروهای بخش خصوصی هم در مورد انتخاب اقای سراییان برای مدیر عاملی یزد، موافق نیستند

  11. همکار می گوید

    نمیدانم انتصاب در یزد بومی است یا غیر بومی
    اما تجربه ما در استان دیگر این است که مدیر غیر بومی چند سالی باید به مدیران استانی و نمایندگان مجلس و کارکنان باج دهد تا پایه مدیریتش محکم شود و در بهترین حالت بعد از چند سال جرات تغییرات بر اساس شایسته سالاری و توانایی های فنی را پیدا میکند

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      مدیر داخلی هم بیاد فقط به اونایی میدون میده که از قبل شناخت داشته
      ما همه جوره دیدیم
      مدیر کحلی بذارن یه مشکلی هست
      بیرونی بذارن یه مشکلی
      بستگی داره اونجا چقدر قدرت ها نهادینه شده باشه توسط گروه قبلی
      مدیر از بیرون بیاد میتونه این جو رو بشکنه

نظرات بسته شده است.