مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اپل واچ ۴ جان یکی از کاربران خود را نجات داد.

مخابرات ما- اپل واچ با کمک گرفتن از سنسور ضربان قلب خود که برای کاربر پیام می‌فرستد تا در شرایط بحرانی به دکتر مراجعه کند و هشدارهای مراقبتی به آن‌ها می‌دهد، جان بسیاری از آن‌ها را نجات داده است. اپل واچ جدید سری 4 دارای یک قابلیت جدید به نام تشخیص سقوط است. این سنسور طراحی شده است تا نسبت به زمانی که کاربر اپل واچ افتاده است و نمی‌تواند بلند شود واکنش نشان دهد. اگر اپل واچ یک سقوط را تشخیص دهد، شخصی که آن را در دست دارد با چند گزینه در جریان می‌گذارد. اگر این ساعت هوشمند اثری از حرکت در کاربر خود ظرف مدت یک دقیقه نبیند، شمارش معکوس 15 ثانیه‌ای را آغاز می‌کند. در انتها، نیروهای اورژانس را در جریان قرار خواهد داد.

به تازگی، نشریه سوئدی AftonBladet داستان گوستاوو رودریگز 34 ساله را به چاپ رسانده است که در هنگام آشپزی یک کمر درد شدید را تجربه کرده و به دلیل درد زیادی که حس کرده، روی زمین افتاده و جلوی اجاق گازی که روی آن آشپزی می‌کرد، بی‌هوش شده بود. سنسور تشخیص سقوط اپل واچ به درستی کار کرده است. ابتدا به مچ شخص ضریه وارد کرده است و هشدار خود را به صدا درآورده و از گوستاوو پرسیده است که آیا می‌خواهد به اورژانس زنگ بزند یا خیر. اگرچه، گوشی اپل گوستاوو در اتاقی دیگر بوده، اپل واچ می‌توانست جان وی را با زنگ زدن به اورژانس نجات دهد. در عوض، رودریگز این تصمیم را گرفته است که با مادر همسر خود که در نزدیکی زندگی می‌کرده، زنگ بزند تا او را به بیمارستان برساند.

مسئله‌ای که در این داستان حائز اهمیت است، این است که سنسور تشخیص سقوط سری 4 ساعت هوشمند اپل به درستی و دقت کار می‌کند و می‌تواند جان یک انسان را نجات دهد. این سیستم برای افراد دارای 65 سال و بیش از 65 سال سن به صورت پیش فرض فعال است. کاربران جوانتر هم می‌توانند این تنظیمات را در ساعت خود فعال کنند اما از آنجایی که هر کسی امکان دارد از جایی بیفتد، احتمالا فعال کردن این قابلیت برای دارندگان اپل واچ امری ضروری به شمار خواهد رفت؛ مهم نیست که کاربران چه سنی داشته باشند.

مراسم معرفی رسمی آیفون‌های 2018 اپل شب 12 سپتامبر برگزار شد و این کمپانی سه گوشی iPhone XS، iPhone XS Max و iPhone XR را به صورت رسمی در کنار Apple Watch سری چهار معرفی کرد. با معرفی رسمی این گوشی‌ها دیگر باید به طراحی این گوشی‌ها که از سال 2014 وجود داشتند، خداحافظ گفت چرا که طراحی iPhone X سال گذشته الگوی طراحی iPhoneهای آینده خواهند بود.

973650cookie-checkاپل واچ ۴ جان یکی از کاربران خود را نجات داد.

نظرات بسته شده است.