مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نوشته شما- پاسخ به سوالات تکراری شما در باب طبقه بندی مشاغل

مخابرات ما(سردبیر)  – بالاخره یک نفر دلش به حال سردبیر سوخت و برای پاسخ کامل به همه افرادی که سوالات تکراری و هدفمند مطرح می کنند پاسخی جامع تهیه کرده است.کاش یکی از نویسنده های سایت هم بقدر این نویسنده دقت نظر داشت!از ایشان سپاسگزارم و دعوتتان می کنم به مطلبی که کلیه ویژگی های طبقه بندی را شرح داده است.

نویسنده مهمان با نام :همکار

ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت سردبیر محترم و همکاران محترم مخابراتی
با توجه به اینکه از اول سال ۱۳۹۷ موضوع طبقه بندی مشاغل ذهن همکاران محترم شرکتی و سردبیر محترم را بخوبی به خود مشغول کرده و اوقات زیادی را به خود در این سایت اختصاص داده است. ولی گاها همکاران محترم برخی مطالب را مطرح می کنند که بنده بخوبی می دانم سردبیر محترم از بس به این سوالات جواب داده دیگر خسته شده و برایش این سوالات کاملا تکراری شده است. از جمله وضعیت استان ما چجوری هستش؟ کدوم مدارک را شامل میشه؟ کدوم واحد اداری یا فنی را شامل میشه؟ از استان ما چند نفر شامل شده؟ ردیف سازمانی من چیه؟ کمبود ردیف سازمانی؟ چرا من شامل نشده ام؟ و… که زیاد هست را همیشه در پیام های دوستان به سردبیر را می بینم.

دوستان محترم و همکاران عزیز برخی حرف ها و واقعیت ها وجود دارد که یا می دانید و خود را به بی خبری می زنید و یا واقعا اطلاع ندارید.در بحث طبقه بندی مشاغل با توجه به اینکه باید برای افراد و نیروها ردیف سازمانی اعمال شود. و اینطوری نیست که طبقه بندی به صورت حجمی و فله ای برای همه همکاران محترم اجرا و اعمال شود. با این شرایط طبقه بندی نمی شود که. از صراحت در کلام و شفاف سازی بنده امید وارم ناراحت نشده باشید.

در بحث طبقه بندی باید هر شهرستان دارای چارت خالی باشد. این را خاطر نشان کنم چارت سازمانی هر استان و هر شهرستان حدود ۴ سال پیش طراحی و تنظیم و در سیستم hr به ثبت رسید و قطعی شد و با توجه به اینکه شرکت مخابرات ایران به طرف کوچک سازی حرکت می کند و امکان پهناور نمودن و بزرگ کردن چارت به هیچ عنوان وجود ندارد و یا بسیار بسیار سخت است یک ردیف کوچک را برای یک اداره در شهرستان بوجود آورد. چه برسد به اینکه برخی دوستان دنبال و پیگیر افزایش چارت سازمانی در استان و شهرستان خود هستند. در هر شهر باید چارت خالی باشد این شرط اول قرار گرفتن نیروها در طرح طبقه بندی مشاغل می باشد. اگر در یک شهر چارت خالی ( ردیف خالی) وجود نداشته باشد.

 

منتظر طبقه بندی مشاغل برای خودشان نباشید!

این یک واقعیت حتمی و قطعی می باشد. فرض کنیم در یک شهر ۵ ردیف خالی در چارت سازمانی وجود دارد. در این شهر ۵ نفر شامل طرح طبقه بندی خواهند بود. اول نفراتی که از سال ۹۱ یا ۹۲ برای خدمات اول و شسکام کار می کنند شامل این طرح خواهند شد.( مدرک مرتبط و شغل مر تبط و حداقل مدرک لیسانس و ارزیابی خوب و مثبت و مورد تائید رئیس اداره و مسئولین مخابرات استان و نیروی خدمات اول و شسکام باشد آن هم چندین سال در این شرکت ها سابقه داشته باشد.

با این تفاسیر همکاران محترمی که با پیمانکاران محلی مشغول به خدمت هستند نباید زیاد منتظر اجرای طرح طبقه بندی برای خودشان حداقل به این زودی باشند.) .که با توجه به وضعیت موجود نیروهائی که از سالهای قبل برای خدمات اول و شسکام ( در برخی استانها) کار می کنند تعدادشان زیاد و اکثرا دارای مدارک مرتبط با مخابرات هستند و در واحد های اداری و فنی کار میکنند و سابقه زیادی هم در مخابرات دارند را شامل می شود.و در برخی شهرستانها و استانها حتی تعدادشان از ردیف های خالی در چارت سازمانی زیاد می باشد.و باید بصورت گزینشی در این خصوص مخابرات استانها عمل نمایند.که اینطور هم شده است.

مثلا فرض کنیم در یک شهر ۱۵ نفر نیروی خدمات اول و یا شسکام وجود دارد و ردیف خالی هم در چارت سازمانی ۵ نفر میباشد که در سیستم hr ثبت شده است. قطعا ۵ نفر از این ۱۵ نفر مورد تائید قرار خواهند گرفت و ۱۰ نفر دیگر حذف خواهند شد و باید منتظر بازنشستگی همکاران محترم رسمی باشند تا ردیف انها خالی شده و برای بقیه نفرات جا باز شود.

در ضمن حتما باید ۱۵ نفر که در یک شهر وجود دارد . مدارک و شغل و ارزیابی و… مورد تائید قرار گیرد. احتمال دارد همه این ۱۵ نفر از دوستان مدرک لیسانس و سابقه زیاد و … را دارند. و لی مدرک برخی دوستان مرتبط با مخابرات نبوده و یا در ارزیابی نمره پائین را کسب کرده اند و برخی موارد دیگر …که قطعا از لیست حذف خواهند شد .و سر انجام ۵ نفر برای ۵ ردیف خالی در چارت سازمانی طرح اجرا و اعمال خواهد شد. و همینطور در نظر بگیرین برای کل استان که احتمال دارد در یک استان ۱۵۰ ردیف خالی باشد یا در یک استان ۷۰ ردیف خالی باشد و… حالا برخی استانها از ردیف خالی موجود خود کمتر مورد تائید قرار داده اند را میگذاریم به سیاست مدیر محترم منطقه آن استان که در ۲ استان به این صورت مشاهده شده است.

ولی اکثر استانها تمامی ردیف های خالی خود را پر کرده اند. و برخی اعتراض ها را چرا ما شامل نشده ایم و یا پارتی بازی شده و یا ردیف سازمانی زیاد برای استان و شهرستانها زیاد شود و یا همه دوستان خود را در ردیف ها قرار داده اند و … که خیلی زیاد است . واقعا حرف خوب و براهی نمی باشد که دوستان محترم اظهار می کنند. سندی وجود دارد که اکثر نفراتی که شامل طرح شدن واقعا حتی یک منبع بیرون از اداره و سازمان آنها را سفارش نکرده و شامل طرح طبقه بندی مشاغل شدن. واقعا باید خدا را بالای سرمان در نظر داشته باشیم و بعدا اظهار نظر کنیم.

واقعیت طبقه بندی مشاغل

۱- چندین سال نیروی شرکت خدمات اول و شسکام باشد.( در صورت نبود نیروی کافی در این ۲ شرکت از نیروهای پیمانکاران محلی استفاده شود. که نیرو به اندازه کافی در این ۲ شرکت وجود دارد)
۲- مدرک حداقل لیسانس و مرتبط حتما داشته باشد.
۳- از برگه های ارسالی برای ارزیابی حتما نمره خوبی را کسب کرده باشد . که اکثر روسای محترم ادارات نمرات ارزیابی واقعا شفافی را ارسال کرده اند.
۴- حتما باید در شهر خود ردیف خالی در چارت سازمانی داشته باشند. اگر داشته باشند حتما نیروهای مورد تائید در ردیف های خالی قرار خواهند گرفت. اگر ردیف خالی نداشته باشند نباید منتظر طرح طبقه بندی برای خود باشند. باید منتظر بازنشستگی همکاران رسمی باشند. تا ردیف ها خالی شود.
۵- باید این واقعیت را بپذیریم که قطعا همه شامل این طرح حداقل در این زمان نخواهند شد. آیا به نظر شما می شود سازمان این بار مالی را تحمل کند. در ضمن یاداور شوم اکثر دوستان که معترض هستند از نیروهای پیمانکاران محلی هستند. حداقل احترام معرف خود را برای کار کردن در مخابرات را حفظ کنیم.

و…

دوستان محترم – همکاران عزیز بیشتر از این سردبیر محترم را اذیت نکنید و بدنبال خراب کردن این طرح نباشید. که مخابرات ایران تاکید زیادی بر اجرای این طرح بصورت اصولی دارد و نه بصورت سرسری و بی خود و فله ای.

 

973410cookie-checkنوشته شما- پاسخ به سوالات تکراری شما در باب طبقه بندی مشاغل

Please rate this

0 1 2 3 4 5
72 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر مهربان بعضیها تو شهر ما که اصلا تو طرح ذینفع نیستن همکارا را مدام تحریک میکنن که جلو طرحو بگیرن.به نظرتان امکان کنسل شدن طرح با این اعتراضات وجود داره؟چرا تمومش نمیکنن راحت شیم .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      راستش من واقعا نمی تونم نظر قطعی بدم.
      بله ممکنه. و دلیلش دقیقا همونه

  2. احمد مولا شیرازی می گوید

    بشینین تا اجرا بشه
    طبقه بندی دو سال ما رو به خواب ناز فرو برد.
    چند سال با تعدیل زندگی کردیم
    چند سال با tct
    چند سال با طرح طبقه بندی
    فقط دو سه طرح دیگه بریزن با حداقل حقوق بازنشست میشیم و میریم.
    خدا خبرشون بده سرگرمی برامون تدارک میبینن.
    تشکر از سردبیر و دست اندر کاران

  3. گیلانی می گوید

    در گیلان پیماکار محلی نداریم ( ضمن یاداور شوم اکثر دوستان که معترض هستند از نیروهای پیمانکاران محلی هستند. حداقل احترام معرف خود را برای کار کردن در مخابرات را حفظ کنیم.)
    آشناو پارتی نداریم با بیش از 11 سال کار در مخابرات و آنهم سخت ترین و کمترین حقوق شروع کردیم با مدرک مرتبط
    کسی نگفت در جایی که کار می کنی چارت خالی نیست اول بود تا مرحله آخر اسمم در طرح طبقه بندی بودم بعد گفتند من حذف شدم چرا جایی که چارت خالی دارند ما را به آنجا انتقال نداند آیا رئیس ما قبول می کنه ما از جایی که کار می کنیم بریم جواب نه چون جایی که من کار می کنم به تجربه و مدرک کن نیاز دارند و چگونه یک بخش از اداره چارت خالی داره و چند سال نیرو نداشته پس چارت بندی اشتباه بود و اصلاح نگردید لطفا پیگیری کند و اهمیت سابقه کار و تجربه و مدرک در طبقه بندی لحاظ شود .

  4. رضا از خراسان بزرگ می گوید

    سلام

    ضمن تشکر از مطلب خوب و کاملتون .

    متشکرم

  5. ناشناس می گوید

    سر دبیر ممکنه در مورد انواع طبقه بندی مشاغل بیشتر توضیح بدین؟ و اینکه مخابرات چه نوعی از اون رو اجرا میکنه چون شنیدیم با اجرای طبقه بندی مشاغل افزایش حقوق چندانی نداریم اما شما قبلا گفته بودید مبلغی بین 600 تا 800 افزایش حقوق داریم. اگه بیشتر توضیح بدین تا قوانین رو بدونیم

    1. همکار شرکتی می گوید

      سلام روزتون بخیر
      سردبیر محترم لطفا پاسخ این همکارو بدین و اینکه چرا منابع انسانی نمیگه این طرح دقیقا از چه ماهی اجرایی میشه..؟؟؟؟؟؟؟؟ دیگه واقعا با این گرونیها و پایین بودن حقوق کمرمون داره میشکنه و حتی چه بسا باعث از هم پاشیدن زندگی مشترکی خواهد شد..!!!!!

  6. ناشناس می گوید

    سلام به سردبیر عزیز و همه همکاران، دوست دارم این کامنت به دست شخص مهندس صدری برسد. و همه بدانند بنده در سال ۸۰ وارد مخابرات ساری شدم قرارداد سه ماهه بودم نزدیک دو سال قراردادی بودیم تا اینکه بین ما چند نفر رو به ناحقی بصورت قراردادی نگه داشتند در زمان مدیریت آقای علایی بخش، بگذریم ، دوباره ما بصورت شرکتی کار کردیم در سال ۸۵ و ۸۶ بود که یکدفعه مثل رگبار نیروی شرکتی وارد مخابرات ساری شد همه فک و فامیلهای کارمندان مخابرات بودند بعد از چند سال هم اکنون که طبقه بندی مشاغل داره اجرا میشه باز ما هم مثل قبل بی نصیب ماندیم واقعا کسی ما را درک نمی کنه اعصاب و روان گرفتیم از دست این مدیرا ، این ناحقی ها ، بی احترامیها، نمی دانیم به کی مراجعه کنیم اگه به رهبر هم مراجعه کنیم باز دست ما کوتاه است ، تا کی این ناحقی ها ادامه دارد خدا میداند . دوست دارم این متن به دست مسولین برسد و بدانند چه ظلامی در حق ما میشود . سید حسین صادقی ساری ۰۹۱۱۷۳۸۳۱۹۹

  7. حسین می گوید

    با سلام و احترام خدمت سردبیر عزیز و همه دوستان
    سردبیر محترم چرا یه زمان مشخصی رو برا ما تعیین نمیکنن تا ما بفهمیم که این طرح کی اجرا خواهد شد؟ چرا ما باید هرماه استرس اینو داشته باشیم که طرح اجرا میشه یا نه؟ مدیران ارشد اصلا فکر نمیکنن که با این شرایط نمیشه اصلا به کار متمرکز شد؟ یه بار بگن اجرا میشه یا نه ما هم تکلیف خودمون رو با این 1400 تعیین کنیم. خواهشا شما یه پیگیری بفرمائید که این طرح کی اجرا خواهد شد؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      حسین آقا
      ماها خودمون هر ماه منتظریم و میگیم این ماه اجرا میشه!
      بعدش وقتی اجرا نمیشه دلخور میشیم.
      فعلا خبری از زمان دقیق اجراش نیست.این خبر قطعی است.حالا دلت طاقت میاره دیگه نپرسی که این ماه اجرا میشه یا نه؟
      واقعانمیشه. برای آدم مهمه دیگه

  8. پدرام می گوید

    سلام با تشکر از زحمات شما.آیا صحت دارد مهندس صدری با طرح طبقه بندی مخالفت کرده اند؟

  9. نیروی محلی می گوید

    با سلام .ما کارکنان نیروی پیمانکار محلی با کمترین حقوقی که میگیریم تا امروز به این امید تو اداره کار کردم که یه روزی سرو سامان میگیریم ولی با خوندم مطالب فوق و با دیدن تبعیض واقعا متاسفم شدم برا خودم که تو چه اداره کار کردم که بجای قدردانی از ما این کلمه رو نوشتن .
    در ضمن یاداور شوم اکثر دوستان که معترض هستند از نیروهای پیمانکاران محلی هستند. حداقل احترام معرف خود را برای کار کردن در مخابرات را حفظ کنیم.
    نوشتن معرف .همکار عزیز منظور از معرف چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اگه معرف داشتیم که تو شزکت شسکام و تی سی تی خدمات اول بودیم .اگه معرف داشتیم حال روزمون این نبود .
    همکار عزیز معرف ما خدا هست .و من دیگه هیچی نمینویسم خدا خودش ناظر و شاهده و جواب حق خوری های مارو خواهد داد

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست من
      از ابراز نظر دیگران ناراحت نشین.
      نویسنده این متن یک شرکتی مثل خود شماست.
      شما هم یک شرکتی مثل اون
      اون نشسته وقت گذاشته حرفها شو بدقت نوشته و گفته
      شما نشتسن و منتظرین خدا خودش براتون کاری بکنه.خدای بزرگ و مهربون حق همه رو کف دستشون میذاره.کاملا درسته.
      ولی خود ماهم باید یه حرکتی بکنیم یه تلاشی بکنیم.
      نمیشه که هی تنبلی کنیم بگیم خدایا تو برو بجای من حق منو بگیر.
      یه جایی هم هست که هیچ کاری از دستمون بر نمیاد.
      اونجا دیگه پناه می بریم به خدا.میگیم ببین تلاش کردم نشد.زحمت کشیدم نشد. تو که دیدی زورم نمی رسه کمکم کن. راهی جلوی پای من بذار برم کارم درست شه.
      ببخشید چون دوستتون دارم این حرف رو زدم. بخداوندی خدا که , خودش میدونه چقدر دل به توکل دارم و در گرو مهر و عنایتش نفس می کشم.
      دلم میخواد شما جوونا انرژی باشین و برای خودتون تلاش کنین
      سخته سخته سخته.خیلی سخته. من میدونم .ولی حداقل می تونی بنویسی که!
      در نوشتن هم میگی خدا خودش برام کار یکنه؟

  10. نیروی ستم دیده شرکت محلی می گوید

    با عرض سلام خدمت سردبیر محترم و مدیر عامل شرکت مخابرات ایران
    با این تفاسیر همکاران محترمی که با پیمانکاران محلی مشغول به خدمت هستند نباید زیاد منتظر اجرای طرح طبقه بندی برای خودشان حداقل به این زودی باشند.)؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    در ضمن یاداور شوم اکثر دوستان که معترض هستند از نیروهای پیمانکاران محلی هستند. حداقل احترام معرف خود را برای کار کردن در مخابرات را حفظ کنیم.

    جناب مدیر عامل و جناب سردبیر این حرفا یعنی چی .ما کارکنان شرکت پیمانکاری چه گناهی کردیم الان 13 ساله با جان و دل برا مخابرات کار میکنیم با کمترین حقوق حتی کمتر از حقوق طبق قانون کار بخاطر ابروی مخابرات ما حتی یبار هم نرفتیم اداره کار برا شکایت از شرکت محلی.
    بخاطر کمکاری مسیولین شهرستانی و استانی ما اون زمون نرفتیم شکرت شسکام و تی سی تی و خدمات اول .الان از خرداد ماه جنابعالی بخشنامه زدین به استان ها در تاریخ 97/04/11که نیروها سرو سامان بگیرن شرکت محلی حذف بشه الان ابان ماه هست 4 ماه از حرفتون میگذره ولی ما باز با شرکت محلی کار میکنیم .الان حقوق شش نفر ما با مدرک فوق لیسانس و سابقه 13 ساله اندازه یه نفری نیروی رسمی نیس که دوباره بعد بازنشستگی برگشته اداره.ایا این انصافه یه نفر بازنشسته برگرده اداره به بهانه کار کردن فقط بشینه تو صندلی و صبحونه درس کنه بخوره بعد از اداره جیم شه بره با مدرک دیپلم بیشتر از جمع حقوق شش نفر فوق لیسانس پول بگیره.ایا این انصاف هست .
    یجوری حرف میزنین انگار ما نیروی محلی این 13 سال برا مخابرات کار نکردیم .چرا باید من فوق لیسانس با 13 سال سابقع قسمت فنی شامل طرح نشم و طرفی که با پارتی اومده اداره اسمشو رد کردن تی سی تی وان اون شامل بشه من شامل نشم .خواهشا جواب بدین

  11. ناشناس می گوید

    سلام محرمانه
    ایا مخابرات برای مدارک کارشناسی…

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      در زمان استخدام بله.
      ولی الان باید شرکتش این کار و بکنه

  12. مازنی می گوید

    سردبیر مگه از شرایط طرح مدرک مرتبط با شغل فرد نبود؟ پس چرا فردی با لیسانس کامپیوتر در بخش لاوصولی انتخاب شد مگر از شرایط طرح 3 سال کار با مدرک لیسانس در شغل مرتبط نبود؟ پس چرا فردی که اخیرا لیسانس گرفته جزو منتخبین شده؟ حق نداریم اعتراض کنیم؟ حتما این مورد جزو طرحه مدیرانه.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      تا وقتی اطلاعات دقیق نفرسید من نمی توانم روی حرف شما قضاوت کنم

      1. مازنی می گوید

        سردبیر امروز شنیدیم یه سیم بان با مدرک مدیریت هم تو لیست هست حالا اگه از همکارانی که بسیار با تجربه اند و مدارک مرتبط مثل برق دارند رو بر میداشتند حرفی نبود اومدند فردی رو برداشتند از توابع نور با رشته غیر مرتبط و دیگه چیزی نگم از تجربه ش. من برای همکارم ناراحتم اونم همکارم که تو خود شهره فوق العاده کارش درست و منظمه با تجربه ست لیسانسه برقه. دو روزیه سر درد عصبی گرفتم از دست روسای بی انصاف. دست به چه شاهکارهایی زدند واقعا”.

      2. مازنی می گوید

        ضمنا سر دبیر مدیرعاملمون عملا شرط شغل و رشته مرتبط رو زیر سوال برده. ایشون میگن چون در مال یه جای خالی داشتیم سیم بان با لیسانس مدیریت رو برداشتیم. شاید فکر می کنند ما فهممون ناقصه؟ مگه یکی از شرایط طرح شغل و رشته مرتبط نبود سر دبیر محترم. یعنی مدیران حتی میتونن طرح رو تغییر بدن؟ جل الخالق ما که نفهمیدیم!

        1. مازنی می گوید

          یعنی رئیس فردی با لیسانس حسابداری در واحد مالی اداره(ستاد) با 20 سال سابقه را گذاشتند و سیم بان با مدرک مدیریت را برداشته اند؟ چه فکری میشود کرد؟ جز اینکه سیم بان نورچشمی بوده سردبیر؟ شما بودید حرف مدیرعامل قانعتان میکرد

          1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

            سیم بان که جزو لیست نیست
            مشخصات بده بپرسم خب

  13. اذری می گوید

    مطلب کاملی بود .ممنون

  14. سارا می گوید

    مطلب خوب و کاملی بود .دست همکارمون درد نکنه.
    متاسفانه در استان ما معترضین از پیمانکاران محلی هستن.چون تعداد اندکی از انها در لیست ها اضافه شده اند و بقیه معترض هستن .

    انشاله مشکل همه حل بشه

    یه سوال از سردبیر محترم و همکاران گرامی که اطلاعات دارن دارم.بنده رشته مدیریت دارم و در چارت سازمانی در امور مالی نوشته شده ام .آیا مشکلی هست ?

  15. x می گوید

    سلام- افرادی که بدون داشتن صلاحیت علمی و فنی و شخصی که از طریق روابط وارد سیستم شده اند از طریق این طرح از مزایایی برخوردار می شوند و بقیه افراد هر چند سابقه زیاد هم دارند همینطور مثل قبل می مانند

    1. مبینا می گوید

      سلام برسردبیر گرامی و همکار محترم
      از ماست که بر ماست ، جالبه اگر خودتون شامل طرح می شدید اینطور نظر می دادید ، صلاحیت علمی و شخصی پرسنل شامل طرح شده را شما سنجیده اید که اینطور به خودتون اجازه اظهار نظر اینچنین می دهید ، من شامل طرح شدم با سابقه چهارده سال خدمت ، از طریق روابط هم وارد مجموعه نشدم ، فرزند همکار هم نیستم ، فقط فقط به واسطه شایستگی های شخصی گزینش شدم و وارد مجموعه شدم پس لطفاً یاد بگیرید برای اثبات خود ، دیگران را زیر سوال نبرید ، طبق نوشته این همکار ، گاهی نمی خواهیم چیزی را باور کنیم ، از ابتدای این طرح واحدهایی که شامل طرح نمی شوند را سردبیر به وضوح بیان کردند و شرایط انتخاب را ، پس کاش لااقل یاد می گرفتیم شادی و موفقیت دیگران، برای ما خوشایند باشد نه عذاب

  16. کوروش می گوید

    عزیز دل طبقه بندی که فقط مال لیسانسها نیست قانون داره مخابرات که سرخود نمیتونه اقدام کنه یعنی دیپلم و زیر دیپلم و فوق دیپلم هیچ؟ نه عزیزم اینجوری نیست شما داری شور خودتو میزنی که میفرماید اعتراض نکنید تا طرح انجام بشه مدرک تحصیلی حالا هرچی که باشه و سابقه خدمت مهم اگر انجام ندن وفقط لیسانس باشه ما اعتراض میکنیم تا شورای عالی کار وارد عمل بشه

    1. پدارام می گوید

      سلام خدمت دوست عزیز
      شرکت مخابرات ایران اعلام کرده فقط مدرک لیسانس را میخواهد. اگر مدرک لیسانس ندارید حتما یک مدرک لیسانس برای خود دست و پا کنید /متشکرم

    2. ناشناس می گوید

      کاملا درست و به جا میفرمایید. حرف حق جواب نداره

    3. جابر می گوید

      همکاران عزیزباسلام
      من خودم همه شرایط رودارم غیرازچارت امابانظرهمکارمان کورش موافقم ومطمئن هستم این طرح باشرایط اعلام شده وبه دلایلی که خبردارم که سردبیرعزیزوهمکاران خبرنداردمثل ازمون سال95کنسل خواهدشدچون شرایط اعلام شده برای طبقه بندی مشاغل منطقی وقانونی نیست اگرشرایط اعلام شده قانونی بودنبایستی مسئولین ذیربط هرروزبگویندزمان اجرائ طرح مشخص نیست واگرماهمکاران شرکتی من هارابه ماهاتبدیل کنیم این طبقه بندی مشاغل بایدمثل گذشته برای کلیه پرسنل نسبت به سابقه.مدرک تحصیلی.شغل فردانجام شودوبرونسپاری امورهم مانعی از اجرائ طبقه بندی مشاغل برای کلیه پرسنل نمی شودکدام قانون گفته افرادی که لیسانس ندارندوموارددیگرطبقه بندی نمی شوند.
      ازمدیران مخابرات وسردبیرعزیزخواهشمندم بیان کنندکدامین ازموادقانون کاررامی خواهنداجرا کننددرصورتی که امثال همین مدیران دردیوان عدالت برعلیه ماشکایت کردندوماده36و38 راابطال کردندحالاچطورانتظاردارندامثال من سکوت کنند.اگرمدیران مخابرات می خواستندطرح را اجرا کنندهمان ماه اول اجرا می کردندوبه اعتراضات مااهمیت نمی دادندماحسودنیستیم که دیگرهمکاران چندهزارتومان بیشترازمادریافت کننداماچون مسائلی دراین سایت توسط همکارمهمان که شایدهم کارمندرسمی هست منتشرشده فقط خواستم جوابش رابدهم البته تاپایان ابان منتظریم که ایااقایان این طرح رواجرامی کنندیابه ماه یاسالهای بعدموکول می شود.

نظرات بسته شده است.