مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شارژ موبایلی من کارت مشهد بدون نیاز به مراجعه حضوری

مخابرات ما- شارژ موبایلی من کارت مشهد بدون نیاز به مراجعه حضوری ممکن شد. مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از فراهم شدن امکان شارژ من کارت از طریق گوشی‌های همراه خبر داد. محمدجواد رجاییان ضمن اعلام این خبر گفت: پس از راه‌اندازی پروژه من کارت برای شهروندان مشهدی سعی شد تا خدمات و امکانات متنوعی به‌مرور برای استفاده شهروندان مشهدی به آن اضافه شود.

شارژ موبایلی من کارت مشهد بدون نیاز به مراجعه حضوری

شارژ موبایلی من کارت مشهد بدون نیاز به مراجعه حضوری

این مقام مسئول با اشاره به روش‌های مختلف شارژ من کارت گفت: در حال حاضر شارژ من کارت از طریق دستگاه‌های TVM  در برخی ایستگاه‌های اتوبوس، ایستگاه‌های قطار شهری، باجه‌های شارژ و عاملان فروش سطح شهر انجام می‌شود که راه‌اندازی امکان شارژ از طریق گوشی‌های هوشمند نیز امکان دیگری است که توسط فناوری اطلاعات برای شهروندان مشهدی فراهم‌شده است.

.

شارژ موبایلی من کارت مشهد بدون نیاز به مراجعه حضوری

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد در تشریح امکان شارژ من کارت از طریق گوشی همراه گفت: این امکان برای گوشی‌های هوشمند که مجهز به تکنولوژی NFC هستند فعال شده است به‌نحوی‌که کاربر پس از اتصال به شبکه اینترنت و نصب نرم‌افزار شارژ من کارت بر روی گوشی، تکمیل فرم ثبت نام و وارد کردن شماره موبایل به‌عنوان نام کاربری و تعیین رمز عبور وارد محیط نرم‌افزار شده و از امکاناتی شامل خرید شارژ، انجام شارژ، گزارش‏گیری از خریدهای انجام شده و مشاهده موجودی من‏کارت استفاده نماید.

Mancard-Mobi-1-Index-way2pay-94-09-22

رجاییان ضمن اشاره به صرفه‌جویی در زمان هنگام شارژ با گوشی موبایل اظهار داشت: این نرم‌افزار به‌منظور فراهم‌سازی امکان شارژ من‏ کارت بدون نیاز به مراجعه به مراکز شارژ طراحی شده است.

شایان‌ذکر است نرم‌افزار شارژ من کارت جهت نصب بر روی گوشی همراه در سایت mobile.mashhad.ir قابل دانلود است. کاربران توجه داشته باشند که این اپلیکیشن در حال حاضر فقط برای من کارت یا همان کارت بلیت الکترونیک شهر مشهد کاربرد دارد.

972810cookie-checkشارژ موبایلی من کارت مشهد بدون نیاز به مراجعه حضوری

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.