مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اینترنت پرسرعت با فیبر نوری در جهرم اجرایی شد.

مخابرات ما- جهرم پس از شیراز در اجرای طرح تانوما(تار نوری مخابرات ایران) که شامل واگذاری فیبرنوری تا در منزل مشترکان خانگی تلفن ثابت است، در فارس پیشتاز است.
وی افزود: دومین پروژه اجرای تانوما در مجتمعی مسکونی در شهرستان جهرم به تکنولوژی FTTH تجهیز و به بهره‌برداری رسید.
وی بیان کرد: FTTH از به‌روزترین تکنولوژی‌های حوزه مخابرات در دنیاست و قدمتی 2 ساله در ایران و قدمتی یک ساله در استان فارس دارد.
رئیس مخابرات شهرستان جهرم ابراز کرد: این تکنولوژی در چهار ماه اخیر با همراهی و مساعدت مدیران مخابرات استان فارس، پس از شهرکی در شیراز، در مجتمعی مسکونی در جهرم نیز به بهره ‌برداری رسید.
وی افزود: ارائه‌ پهنای باند بسیار بالا، عدم تاثیر نویز(اختلال) و تداخلات فرکانسی بر اطلاعات دریافتی و ارسالی، قابلیت ارائه سرویس‌های مدرن از قبیل اینترنت فوق پر سرعت، تلویزیون اینترنتی، سیستم‌های نظارت تصویری، مدیریت هوشمند ساختمان، آموزش از راه دور و … از مزایای اصلی تکنولوژی‌های مبتنی بر فیبر از جمله FTTH است.
ساختارهای جدید شبکه‌ برای کاهش هزینه‌‌ نصب سرویس‌هایی با پهنای باند بالا طراحی شده‌اند که معمولا با نام کلی FTTX که مخفف ‘فیبر به x’ است از آن‌ها یاد می‌شود.
فیبر به خانه (FTTH) تکنولوژی‌ای است که در آن یک فیبر نوری از دفتر مرکزی به ارائه‌دهنده‌ خدمات مخابراتی و سپس محل استقرار مشتری کشیده می‌شود.
وقتی محل، معنای گسترده‌تری از خانه داشته باشد و شامل دفاتر کار، ساختمان‌های آپارتمانی، مجتمع‌ها و دیگر محل‌ها شود نام FTTX مناسب‌تر است.
شهرستان جهرم در فاصله 193 کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

970440cookie-checkاینترنت پرسرعت با فیبر نوری در جهرم اجرایی شد.

نظرات بسته شده است.