مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

در مسیر اربعین؛ ستاد مخابرات ایران برای هماهنگی کلیه فعالیت های ارتباطی.

مخابرات ما- هر ساله شرکت مخابرات ایران و بویژه همراه اول برای سرویس مناسب به زائرین حرم حسینی(ع) د ایام اربعین اقدامات خاصی انجام می داد.

امسال خبر می رسد ستاد ویژه ای در مخابرات ایران تشکیل شده است شامل مهندسین صدری, راسخ, بیدخام و لطفعلی بنام ستاد اربعین.

این ستاد با هدف کنترل , هماهنگی و ارائه خدمات بهتر  – فنی و غیر فنی- به زائرین تشکیل شده است.منبع مطمئنی می گوید امسال وضع پوشش ارتباطی منطقه خیلی بهتر از گذشته استآنقدر که امکانات زیرساختی برای اپراتورهای دیگر نیز فراهم شده است.

او می گوید در شلمچه و چزابه شبکه WiFi هم راه اندازی شده و قابل استفاده است.

جالب اینکه مخابرات تعدادی موکب در نرز شلمچه و چزابه برای سرویس دهی به زائرین ایجاد کرده است که این موکب ها به همه زائرین بویژه به مسافران مخابراتی سرویس می دهد.

از عمده فعالیت های ستا اربعین ایجاد پوشش مناسب در ایلام و مناطق مرزی این استان است. چنین بنظر می رسد که فعالیت های ستاد واقعا موثر بوده است.این را از تعداد زیاد سفرهای نظارتی مخابراتی ها ب منطقه ایلام و مرز بین دو کشور می توان دریافت.

علاوه بر فعالیت های فنی, مخابرات بحث پذیرائی از زائرین را هم دارد.زائر سرای مخابرات بخوبی تجهیز شده تا مسافران مخابراتی بتوانند برای استراحتی کوتاه در این منطقه مستقر شوند.ضمن اینکه امکانات پارکینگی نیز برای همکاران مسافر فراهم شده تا با خیال راحت وسیله نقلیه خود را بسپارند و عازم زیارت شوند.

این اطلاعات می تواند برای مخابراتی های عازم, خبر خوبی باشد که امیدواریم بموقع مطلع شوند.

 

970010cookie-checkدر مسیر اربعین؛ ستاد مخابرات ایران برای هماهنگی کلیه فعالیت های ارتباطی.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    این ستاد در حد حرف و شعار نباشه یکم به مرزهای خوزستان ایلام و مهران رسیدگی و امکانات اختصاص بدن.

نظرات بسته شده است.