مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سربازان وظیفه آموزش آی.سی.تی می بینند.

مخابرات ما- پانزدهم اسفندماه پارسال ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره مهارت آموزی سربازان در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات تفاهم نامه ای امضاء کردند.
براساس این تفاهم نامه، ضمن مهارت آموزی سربازان وظیفه، اثربخشی خدمت سربازی و توسعه توانمندی آنها افزایش خواهد یافت؛ همچنین با مهارت آموزی سربازان در بخش آی.سی.تی، زمینه توسعه کسب و کارهای نوپا نیز فراهم می شود.
هنگام امضای این تفاهم نامه تاکید شد، افرادی که خدمت سربازی را می گذرانند باید در این دوره، مهارت های خاص را کسب کنند تا بتوانند بعد از پایان دوره سربازی، به نحو مطلوب وارد بازار کار شوند.
«محمدجواد آذری جهرمی» پارسال در مراسم امضای این تفاهمنامه گفت، در اجرای این تفاهم نامه، فقط به دنبال اعطای مدرک نیستیم و باید افراد راه های ایجاد اشتغال را یاد بگیرند.
وی تاکید کرد: باید توسعه فرهنگ توانمندسازی در دستور کار باشد تا سربازان بعد از اتمام دوره خدمت بتوانند به نحو مطلوب نسبت به ایجاد کسب و کارهای مناسب اقدام کنند.
براساس گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، «وحید یزدانیان» رئیس دانشکده پست و مخابرات دراین رابطه گفت: دیروز(شنبه) آزمون تعیین سطح مربیگری سربازان وظیفه برای انتخاب مربیان در 14 زمینه با حضور بیش از یک هزار و150 نفر کادر رسمی در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد.
به گفته وی، نمرات آزمون بلافاصله در قالب کارنامه استخراج و فرایند مصاحبه انجام و نیمی از شرکت گنندگان به عنوان مربیان صاحب صلاحیت شناسایی و از این تعداد حدود 30 درصد گواهینامه مربیگری دریافت می کنند.
یزدانیان افزود: مربیان صلاحیت دار در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات به آموزش سربازان و توانمند سازی آنان می پردازند.

968140cookie-checkسربازان وظیفه آموزش آی.سی.تی می بینند.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.