مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

ارتقا تمام سایت‌های GSM شهرستان رامسر

مخابرات ما- ابوالقاسم مقیمیان رییس اداره مخابرات رامسر ،گفت: تمام سایت‌های GSM روستایی ارتقاء یافته و با سایت‌های همراه اول جایگزین می‌شود.

وی افزود: با تعویض سیم کارت‌های GSM فعلی و جدیدی که به مشترکین داده می‌شود مشترکان از پوشش شبکه‌ای گسترده‌تر و اینترنت بهتر بهره مند می‌شوند.

مقیمیان گفت:: در این زمینه فهرست مشترکان به تهران ارسال شده که به محض دریافت سیم کارت به مشترکان اطلاع رسانی می شود.

رییس اداره مخابرات رامسر افزود: در راستای این طرح دو سایت  گرسماسر و  درمد تعویض شدند و هم اکنون در حال کار هستند که پوشش خوبی در این دو منطقه داشته و بازخورد‌های مثبتی از مشترکان داشتیم.

وی با بیان اینکه در نشست مشترک مدیران مخابرات استان با فرماندار و بخشدار رامسر مقرر شد، منطقه گاو رمک و روستا‌های اطراف آن در کمترین زمان ممکن بهینه سازی سایت همراه اول و GSM در اولویت اول استان قرار گرفته و راه اندازی و سیستم‌های جدید نصب شود.

وی افزود: در منطقه سر لیماک و پیازکش نیز در برنامه برگردان گنجانده شده که به زودی انجام می‌شود.

مقیمیان گفت: مسیر چالکرود به لیماک که حدود شش کیلومتر از فیبر پر ظرفیت استفاده شده که روستا‌های این مسیر می‌توانند از سرویس FTTH (تلفن ثابت و اینترنت با پهنای باند ١٠٠ مگ) و خدمات دیگر باند پهن بهره‌مند شوند.

رییس اداره مخابرات رامسر با اشاره به اینکه جدیدترین سوییچ تلفن ثابت و دیتا (Access Gateway) در مرکز چالکرود نصب می‌شود گفت: تجهیزات برای این منطقه اختصاص داده شده که در حال فراهم کردن مقدمات نصب این تجهیزات هستیم و به زودی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

967230cookie-checkارتقا تمام سایت‌های GSM شهرستان رامسر

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.