مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید – کسب درآمد در مخابرات!

مخابرات ما- در میان نوشته های شما, نوشته اند برای رسیدن به درآمد بیشتر باید چه کرد.

همکار رسمی

۱۳۹۷/۰۷/۲۴ در ۱۱:۴۳ ب.ظ

 

اگرمخابرات بدنبال درآمد بیشتر می باشد.درآمد بیشتر.
۱_برنامه ریزی میخواهد
۲_اهداف مشخص را می طلبد
۳_سازو کار مناسب را لازم دارد
۳_سرمایه گذاری مناسب و هدف مند را نیاز دارد.
اگر موارد بالا را شما در مدیران رده بالای شرکت میبینید. یقینا شرکت موفق خواهد بود و الا خیر.
ما که تاکنون مدیری با مشخصات بالا ندیدیم.صرف حرف زدن و لفاظی کردن و جملات زیبا بیان کردن شرکت بجایی نمی رسد.
امروزه نیروی متخصص شرکت از قبل مدیران ناکارآمد دچار سرخوردگی شده و میل و تعلق سازمانی کاملا به برکت مدیران ناکارآمد از بین رفته. در آینده نزدیک هم نیروهای دلسوز بیشتری از بدنه شرکت جدا و باید نظاره کرد آینده شرکت را.
متاسفانه مدیران شرکت مدیران مخابراتی نیستند.به یکباره با یک سفارش در زمین مخابرات رویش میکنند.چند صباحی درآمد کلان کسب و عزم رفتن میکنند به جای دیگر.
و این سیکل هم چنان پا برجاست.!!!!!!

حالا نوبت شماست!

در این مورد چه نظری دارید؟

 

966680cookie-checkشما نوشته اید – کسب درآمد در مخابرات!
6 نظرات
  1. نازنین می گوید

    با سلام
    وقتی مخابرات شهرستانها از نظر سیم و کابل هوایی در مضیقه هستند بعضی اوقات 100 متر کابل هم ندارند.وقتی یک خرابی کابلی تلفن به دلیل نبود اجناس رفع خرابی مثل مفصل مدتها طول می کشد . وقتی ابزار لازم کارمثل گوشی به سیمبان داده نمی شود چطور توقع دارید درآمد مخابرات زیاد شود. اول امکانات و تجهیزات فراهم کنید و بعد توقع درآمد داشته باشد

  2. همراه می گوید

    یعنی یه مدیر کارآمد و درد آشنا بعد از خصوصی سازی تو مخابرات سراغ نداشتیم

    یادی کنیم از آقای پو رنجبر بزرگوار که با وجود محدودیت ها تو سایت مخابرات چرخ می زد و مشکلات کارکنان رو رصد و در حد امکان همونجا بهشون جواب میداد!
    چه نظارت دقیقی بر روند مشکلات آزمونی های مخابرات مستقیم در همین سایت داشت،
    آقای صدری گفتن مشکلات رو مستقیم به خودم گزارش دهید ولی آیا می شود از توی دالان هفت خوان رویت بدون تفتیش گذشت کرد و حرف خود را مستقیم به خودش زد! وقتی در لایه های ارتباطی با ایشان عزیزانی قرار می گیرند که اهداف خود را در بیان مشکلات دنبال می کنن توقع بیان مشکل خود به خود از بین می رود! وقتی در قضیه مثلا تبدیل وضعیت قراردادی های ۹۲ به نگرشهای مدیران و مسولان دفتر خود اکتفا می کنن نتیجه می شود این
    از یک موضوع ساده با اعداد و ارقام مشخص جذب ۹۲ معضلی درست می شود که استخدامی های ۹۲ باید چوب ورود هر نوع قراردادی رو بخورن
    دیگر از که به کجا شکایت بریم

    یک راه ساده و نتیجه بخش اینه که آقای صدری هر چند کوتاه در سایت مخابرات ما هفته ای یک بار حتی مختصر یک بخشی رو به خودشون اختصاص بدن و با جواب دادن به سوالات همکاران افق مشکلات پیش رو را به روشنی سوق بدهن

    صفحه ای ایجاد بشود
    تحت عنوان:
    همکاران رسمی! قراردادی! شرکتی و بازنشسته!
    هر کدام از همکاران در بخش مورد نظر مشکلات خود را بازگو و ایشان در پایان هفته بعد از جمع بندی و خواندن نظرات در چند سطر جواب مرحمت فرمایند”

    نظر شما چیه آقای سردبیر؟؟

  3. Gheibi می گوید

    سردبیر محترم:
    با عرض سلام وخسته نباشید،
    اینجانب و همکاران دیگر شیفتی ، با پیگیر ی های مستمر در استان ودر تهران در موردپرداخت تعطیل کاری ، تاکنون بعد از 1.5سال بعد از ابلاغ بخشنامه پرداخت تعطیل کاری مورخه 96/01/30 ، نتیجه ای نگرفته ایم.
    بغیر از دو استان تهران و آ آذربایجان غربی که آنها هم مغایر با اساسنامه مخابرات ایران و بطور ناقص پرداخت میکنند در هیچ استانی پرداخت نمیشود.
    یعنی بر اساس ماده 22بند ه اساسنامه شرکت مخابرات ایران چنانچه روز کاری افراد نوبت (شیفتی)در داخل برنامه موظفی به جمعه ویا تعطیلات رسمی کشور و روز کارگر برخورد کند 40درصد اضافه مزد قابل پرداخت است. یعنی:
    تعطیل کاری=مزد یک ساعت*1.4*ساعات تعطیل کاری
    که همین فرمول عینا برای اضافه کاری عادی نیز تعریف شده است.
    که هر دو فرمول عینا در سیستم حقوق ودستمزد مخابرات ایران تعریف شده است.
    که متاسفانه در آ آذربایجان غربی بر خلاف اساسنامه فقط برای روزهای جمعه و آنهم 40درصد روز را بطور دستی محاسبه و جهت پرداخت به حسابداری ارسال میکنند.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      چشم پرس و جو میکنم ببینم چی میشه

  4. پرنده آبی می گوید

    سلام
    متاسفانه دوستامون درست میفرمایند.
    یکی از همکاران قبل از بازنشستگی میگفت یکی نیست به این مدیران ارشد مخابرات بگه تو زمین مخابرات تا حالا چی کاشتید که انتظار برداشت خوب از اون دارید؟ وقتی به مناطق مخابراتی هیچگونه اعتباری جهت سرمایه گذاری و توسعه شبکه مخابراتی نمیدهید چگونه انتظار افزایش درآمد دارید؟!!!!

  5. ناشناس می گوید

    موافقم ، هم واقعیت است و هم درست

نظرات بسته شده است.