مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

طبقه بندی مشاغل برای شسکام بدون ارزیابی پیمانکار چگونه ممکن است؟

نادری80

مخابرات ما- واقعا برایم دشوار است بخواهم طوری این نوشته را تمام کنم که تنش منفی نداشته باشد.آنچه تنش منفی در جریان کار ایجاد میکند حرکت مدیریتی است نه مطالب ما!

دقت کنید!

برای طبقه بندی مشاغل, باید پیمانکار نیروهایش را ارزیابی کند. ممکن است او فرم ارزیابی را به مدیر مربوطه اش واگذار کند اما باید خودش فرم بفرستد, نمرات را جمع کند و برای طبقه بندی تکلیفش را روشن کند.

سوالی که من از مخابرات ایران دارم این است که:

شرکت شسکام بعنوان یک پیمانکار طرف قرارداد, یا پیمانکاری که قطعا باید در طبقه بندی حضور داشته باشد چرا تا امروز در امر ارزیابی نفراتش اقدامی نکرده است؟

صریح تر بپرسم!

چرا مخابرات ایران تاکنون شرکت شسکام را در این بازی وارد نکرده است؟

سوالی دیگر!

استانی که با شسکام قرارداد دارد, بر اساس کدام ارزیابی نیروهایش را طبقه بندی کرده است؟آیا ارزیابی خود استان, برای نیروهای یک شرکت دیگر -مثل شسکام- در این سیستم قابل قبول است؟

از صبح امروز از بخش های مختلفی خواسته ام به سوالات من در مورد طبقه بندی پاسخ بدهند! هر سوالی یک بازه زمانی دارد.ناچارا اگر در بازه زمانی پاسخی به ما نرسد مطالبش را منتشر می کنیم.

در این مورد, شسکام هرگز کوتاهی نداشته بلکه این مخابرات ایران و استانها هستند که باید همان نامه هایی را که برای خدمات اول می زنند به شسکام نیز ارجاع دهند!

 

966520cookie-checkطبقه بندی مشاغل برای شسکام بدون ارزیابی پیمانکار چگونه ممکن است؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. سلیمان می گوید

    سلام،وقت بخیر.از اول آبان شسکام استان فارس شروع به کار میکنه ونگهداری شبکه کابل و هوایی استان فارس به شسکام واگذار شد آیا اکنون که این استان فقط شده tctو شسکام میتوان از tctبه شسکام و بالعکس جابجا شد لطف کنید جواب بدید.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      انتقال از هر شرکتی به دیگری فقط با انتقال قرارداد شدنی است
      یعنی شبکه بره دست خدمات اول کارکنانش هم میزن
      از آنجا که نوع خدمات خاصی به خدمات اول واگذار شده نمیذارن کسی بسادگی بره اونجا

  2. نیروی محلی می گوید

    سلام سردبیر جان.
    ما نیروهای امورمشترکین آذربایجان غربی،که با شرکت های محلی قرارداد داریم،از مردادماه امسال که قراردادمان با شرکت محلی تمام شده بود،تا مهر تمدید کردندو ازما حساب بانکی و تمامی مدارک را خواستند و گفتند که از اول مهرماه گفتند با خدمات اول قرارداد میبندید،ولی در کمال ناباوری مجددا تا پایان آبانماه قراردادمان را با همان شرکت محلی تمدید کردن،این یعنی چی؟لطفا پیگیر این موضوع شین.
    در ضمن در استان ما شسکام فعلا با هیچ گروهی قراردادی ندارد و وارد استان ما نشده است.
    ممنون از لطفتون

  3. ناشناس می گوید

    سلام بر سردبیر عزیز
    در استان اردبیل که حدود 45 نفر از شرکتیها از خرداد ماه شامل طبقه بندی شده اند که تعدادی از این افراد از قبل با خدمات اول بودند و بخشی نیز با پیمانکاران محلی بودند که با اجرایی شدن طرح طبقه بندی از خرداد ماه همه این 45 نفر با خدمات اول قرارداد بستند
    اما حالا می گویند تعدادی از این افراد باید تحت شسکام بروند حالا در وضعیت جدید ایا همان طرح طبقه بندی برای این افرادی که قراره از خدمات اول جدا شده و تحت شسکام بروند ادامه پیدا خواهد کرد یا کنسل میشه؟

    1. ناشناس می گوید

      سلام ، طبق گفته های سردبیر فرقی نمی کنه ، کدوم شرکت باشید ، طرح پابرجا می ماند چه خدمات اول باشید چه شسکام ، نگران نباشید

نظرات بسته شده است.