مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آبونمان تلفن ثابت روی قبوض لحاظ نمی شود.

مخابرات ما- محمدرضا بیدخام ضمن اشاره به مصوبه دیوان عدالت اداری مبنی بر حذف آبونمان مشترکان تلفن ثابت افزود: بدون شک حذف آبونمان ضرر و زیان بسیاری به شرکت مخابرات وارد می کند.

وی همچنین اظهارداشت: شرکت مزبور اعتراض خود را در این خصوص به دیوان عدالت و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرده است.

این مقام مسئول گفت: شرکت مخابرات جدا از پیگیری اعتراض خود در این زمینه فرآیندهای مصوبه دیوان جهت اجرا را نیز در دستور کار خود دارد.

وی افزود: شرکت مخابرات ملزم به اجرای حکم دیوان عدالت اداری مبنی بر حذف آبونمان هزینه تلفن ثابت است.

بیدخام تصریح کرد: حذف آبونمان تلفن ثابت یک فرآیند فنی و حقوقی دارد که باید طی شود.

وی ادامه داد: مصوبه دیوان عواقب خیلی بدی برای صنعت مخابرات دارد بنابراین در ارائه خدمات به مشترکان خلل وارد خواهد کرد.

سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت: حذف آبونمان در ظاهر به نفع مردم ولی در حقیقت به زیان آنان است چون سرویس رسانی این مجموعه را تحت الشعاع قرار می دهد.

وی همچنین در مورد عودت آبونمان دریافتی از مشترکان طی چند سال گذشته یادآور شد: این یک خسارت 800 تا 1000 میلیارد تومانی به صنعت مخابرات است.

966230cookie-checkآبونمان تلفن ثابت روی قبوض لحاظ نمی شود.
5 نظرات
  1. همکار رسمی می گوید

    وقتی انشعاب برق از 200هزار به یک میلیون تومان پرش می کند چرا قیمت تلفن ثابت را حد اقل دو برابر نمی کنید ؟ و یا بجای کلمه ابونمان چرا از کلمه دیگری استفاده نمی کنید که دو برابر ابونمان از مشترکین اخذ گردد .؟ این را می دانم که مخابرات بهانه خوبی بدست اورده تا بتواند حداقل برای عدم پرداخت بدهی خود به پرسنل و یا بقول مدیران مخابرات کارگران شرکت مخابرات ایران که دارای بیمه دولت 9 درصد هستند زمان بخرند . اگر واقعا حکم دیوان برای شما بسیار مهم و لازم الاجراست پس چرا از حکم دیوان برای تبدیل بیمه 9 به 7 درصد تمکین و تبعیت نمی کنید . ؟حرف قدیمیها را باید با اب طلا نوشت . قربون برم خدا را یک بام و دو هوا را .

  2. همکار خسته از بیداد می گوید

    در خصوص درآمدهای قابل دسترس مخابرات:
    افزایش تعرفه تماس
    واقعی سازی خدمات قابل ارائه مانند تغییر مکان و سیم کشی و بازسازی و …. با توجه به حذف آبونمان بایستی مستقیما از مشترک بر اساس بهای تمام شده اخذ گردد که با توجه به افزایش نرخ ها برای هر مشترک عملا غیر قابل پرداخت خواهد بود
    از این رو این مبلغ آبونمان به نوعی پرداخت حق بیمه بسیار کمی در قبال دریافت خدمات زیادی می توان تعریف نمود
    حال باید دید آیا در میان مدیران شرکت معظم مخابرات هستند عالمانی که بتوانند از حقوق حقه دفاع نمایند
    البته پر پیداست که اگر همکاران در طرف مقابل بودند مخابرات از تمام توان خود در جهت لابی گری و هدر نمودن حق قانونی ایشان استفاده می نمود ولی در حال حاضر چنین موضوعی شاید طرفدار چندانی نداشته باشد
    ماجرای مدیر کل جبران خدمات وزارت کار که بر کسی پوشیده نیست

  3. میگم حالا می گوید

    سلام
    لطفا در خصوص برخورد با مشترکین بدهکار توسط اپراتور ها بر اساس مصوبه 166 سازمان تنظیم مقررات اطلاع رسانی بفرمایید

  4. ناشناس می گوید

    البته ببخشید من یک کارگر رسمی هستم

  5. جهان می گوید

    سلام یه پیشنهاداول به خودم میگم ( من یه کارگرهستم وبااین وضعیت مخابرات نگرانم)و بعد به همه کارگران ر سمی وغیررسمی وکارگزارهامیگم بیاید همه با هم . اعتراض کنیم(ازطریق نامه وکمپین شبکه مجازی )تا شاید ابونمان ثابت برگرده ما همهمون ازیه خانواده مخابراتم حالا بیایم دوراز ازاین همه مشکلات کمی همه بفکر اینده خانواده خود باشیم شاید عده ای فقط مشکل را مدیران میدانند ولی یه بار هم بیایداینکاررابکنیم که بدون هیچ کار کارشناسی شده ابونه راقطع کردند. اعتراض کنیم واکثرما میدونیم که اقای صدری چقدر تلاش میکنند ما هم باید پشتیبان ایشان باشیم.تشکر

نظرات بسته شده است.