مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر- صریح، ساده، بدون توضیح! حالا به مخابرات کمک کنیم!

مخابرات ما (سردبیر) – اجازه بدهید بعنوان سردبیر یک گله ساده از شما داشته باشم!

عزیزان! هر نویسنده برای خودش رسم و سیاقی دارد.هر کسی دیدگاهی دارد. باید به همه اجازه داد نظرات خود را مطرح کنند بدون اینکه محدودشان کنیم.

با این شیوه که شما در مقابل هر مطلبی, چنان موضع می گیرید که انگار سردبیر نوشته و انگار موضع رسمی و تام سایت است مرا دلگیر کرده است.با این شیوه نویسندگان جرات ابراز نظر نخواهند داشت.

سردبیر هر مطلبی بنویسد, نام خودش را بالایش ذکر می کند ضمن اینکه لابلای آن چند تا لوگو می گذارد مثل این.

.

اما بعد …  نویسندگان سایت مخابرات ما در چیزی به هم نظری رسیده اند که من هم از آنان حمایت می کنم. “اینک زمان نجات مخابرات است.”

.

به همه انجمن ها, گروه ها, دسته ها, کانون ها, افراد آزاد و سردسته ها دقیقا به هر کسی که می تواند جمعی را در یک نقطه گرد آورد پیشنهاد می کنم همه تصمیم گیرانشان طی یک جلسه دور هم جمع شوند و به فکر برگزاری یک همایش در تهران و یک سالن بزرگ باشند.

مهمانان دولتی را هم دعوت کنید همه آنانی که در تعیین تعرفه, جرائم مختلف و تبیین قوانین کار می کنند دعوت بشوند.

در این همایش سخنرانانی مشخص کنید -حتی از بین دولتی ها- که در حمایت از مخابرات صحبت کنند و راههای مستقیم کمک به مخابرات را نشان دهند.

هدف این است که همه ارکان تصمیم گیر را متوجه وضعیت خطیر مخابرات کنیم و از همه بخواهیم اینقدر تصمیمات سخت متناقض نگیرند.

از آنها بخواهیم بخاطر حفظ  FCP ها به مخابرات آسیب نزنند .به همه بگوییم مخابرات امنیت ارتباطات را تامین می کند. امنیت ارتباطات, امنیت کشور را به همراه می آورد.

خلاصه, همه باید بدانند حفظ مخابرات, حفظ کشور است.

.

هر کسی، هر گروهی، می تواند مطالبات خود را دنبال کند. حرف من هیچ ارتباطی به مطالبات ندارد. می خواهم بگویم اجازه بدهید در یک نقطه اتحاد نظر پیدا کنیم. “کمک به مخابرات بعنوان یک کارگاه!”

.

تمام! همه حرف من همین بود!

سردبیر- 25 مهر ماه 1397

 

****

پی نوشت: هر یک از نوشته های هفته جاری نویسندگان سایت صرفا برای این بوده است که همه در نقطه “کمک به مخابرات” بایستیم. لطفا برداشتهای خاص و نادرست نداشته باشید.

965750cookie-checkسردبیر- صریح، ساده، بدون توضیح! حالا به مخابرات کمک کنیم!
19 نظرات
  1. کاوه می گوید

    سلام
    از مخابرات همه میخوان بدوشن مالک جدید بنحوی ،دولت بنحوی،مدیران بنحوی و…غافل از اینکه میبایست سرمایه گذاری صورت بگیره ، حالا کار مخابرات بجایی رسیده که میفرمایند به مخابرات کمک کنیم آقای محترم واضح بفرمایید چه
    کسانی باید به مخابرات کمک کنه منه بازنشسته،که خر خودم لنگه و همین مخابرات هر جا تونست از ما کند .

  2. همکارشما می گوید

    سلام سردبیرعزیز شبتون بخیر وشادی
    من تمام حرف شما رو قبول دارم که باید همه اول ازخودمون کارکنان باید شروع کنیم بعد هم رده های بالای سازمان دست به دست هم بدیم که مخابرات ازاین باتلاقی که توش گیر کرده نجات پیدا کنه حقیقتش من حس تعلق دارم نسبت به شرکت مخابرات واین حس مثل حس مادرانه نسبت به فرزند هست که میخواد همیشه موفق وسربلند باشه الان این مطالب رو با بغض دارم مینویسم دلم گرفت برای مخابرات که به این روز افتاده کاش هنوز دولتی بود شاید اینقدر ازهرطرف بلا سرش نمیومد من کاری با سهامدار وغیرو ذالک ندارم فقط دوست دارم مثل قدیم سربلند باشه مثل پدری که ابهتش پیش خانواده اش محفوظ هست من هرچی دارم درزندگیم چه مادی وچه معنوی که جایگاه اجتماعی ام هست رو ازقِبل مخابرات دارم که کارمندش بودم وهستم کاش وزیر جوان به دادمخابرات برسه ببخشید طولانی شد

  3. ناشناس می گوید

    یعنی همه اونخایی که حقمون رو خوردند را یه جا ببینیم مگه میخواهید ما رو شکنجه بدید

  4. پیام می گوید

    به نظر من برای افزایش درآ مد مخابرات به جای افزایش تعرفه. برابر نظر کارشناسی چون دولت 25 درصد از سود مالیات. میبرد. یه تجدید نظر وکاهش اساسی. از حق سهم های دولت در. پزوانه فعالیت صورت بگیرد. مثلا. 28 درصد حق سهم. موبایل به دولت. بشه 8 درصد. چون مخابرات اشتغالزایی. وحفظ اشتغال داشته.و. وحق سهم دیتا به دولت. هم. 50 درصد کاهش یابد. و. یااین حق سهمها از سود مخابرات. کم شوند واز درامد ناخالص کم نشوند. این هم راهکار؟!؟

  5. پیرمرد می گوید

    سلام بر سردبیر خسته نباشی….شیخ فضل الله نوری یادتونه چی میگفت آن زمان کسی متوجه منظورش نبود و آن شد که همه میدانند و تازه حالا متوجه آن شدن غرض از کشید آن فقید این هستش که مخابرات باید طبق آئین نامه منحل بشه و دلایل این کار هم روشن هستش حالا ممکنه همه بگویند یعنی چی ویا واهمه داشته باشند ولاغیر باز هم میگویم باید منحل بشه و شرکت جدید ی بنا شود …..

  6. ناشناس می گوید

    سلام اقای سراییان برای کارکنان چه کرد که سنگ او را به سینه میزنید یادمان نرفته که حقوقمان ۵-۶ پرداخت میشد و فقط حقوق و پاداش مدیران زود پرداخت میشدلابد شما از همان مدیرانید

  7. رشت می گوید

    لطفا یک پست با موضوع طبقه بندی گیلان بزارید بتونیم اطلاعات رو به شما برسونیم. خواهش میکنم سیر دبیر.
    لیست به تهران ارسال شده. تنها امید ما شمایید.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      جدا که نمیشه
      ایمیل بزنید تا شاید حداقل بی رودربایستی بنویسین
      mokhaberatema@gmail.com

      1. گیلان می گوید

        مرسی ممنون

  8. بهروز می گوید

    با سلام برون رفت مخابرات از این وضع شاید راه کار های زیادی داشته باشد ولی یکی از مهمترین راهکار ها بنظر بنده این میباشد که تمام مدیران از مدیر عامل و هیت مدیره و مدیران میانی تا اخر از بین همکاران شاغل در مخابرات انتخاب شوند تا زمانی که این افراد از بیرون بر مخابرات تحمیل میشوند ان هم از بازنشتگان که یک عمری کار کرده اند و هرچه در توان داشتند انجام دادند که دیگری چیزی در چنته ندارند و اگر هم داشته باشند بدرد امروز نمی خورد چون با علم گذشته نمیشود زمان حال را مدیریت کرد تا زمانی به این صورت افراد انتخاب شوند این افراد نیروی انسانی را بعنوان هزینه نگاه خواهند کرد و در نتیجه کارمندان هم ناراضی خواهند بود و با کارمندان ناراضی نیز هیچ کاری به صورت مطلوب پیش نخواهد رفت

  9. علی تنها می گوید

    با سلام خدمت سردبیر عزیز
    قبل از “کمک به مخابرات به عنوان یک کارگاه!” که 100% با آن موافقم . بیایید حساب مخابرات را از مدیران فرمایشی و مدیرانی که اصلا با مخابرات و سیستمهای مخابراتی هیچ آشنایی ندارند جدا کنیم . به نظر من تمام فرمایشات شما و بعضی از فرمایشات “راههای بازگشت” درست است . فقط به یک شرط این مریض -مخابرات را میگویم- را از شر ویروسها و انگل هایی که به جانش افتاده و تاب و توانش را گرفته نجات داده و سپس همه دست در دست در راه اعتلای آن بکوشیم . در ضمن سعی کنیم از شخص خاصی نام نبریم و جهت گیری شخصی نکنیم زیرا فکر کنم بعضی اشخاص امتحان خود را پس داده اند . مثلا X در زمان تصدی خود چه گلی به سر مخابرات یا کارمندان آن زده؟ که بعضیها دوباره اصرار به آمدن آنها دارند.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      موافقم
      بیایید کلا از مخابرات حرف بزنیم.چکاری به نفرات داریم.

  10. راههای بازگشت می گوید

    سلام
    راه نجات مخابرات تنها واقع بینی است.
    نخست یک هیات مدیره یک دست.
    دوم یک مدیرعامل مخابراتی مثل دکتر سرائیان
    سوم بازگرداندن امور به استان ها و دادن اختیارات لازم به ان ها.
    چهارم حفظ و نگهداری مطلوب از داشته های مخابرات از جمله پرسنل
    پنجم بازگرداندن سیار به جایگاه اصلی خودش یعنی یکپارچگی ثابت و سیار
    ششم انجام یکپارچگی مخابرات ایران نه با منطق و روشی که تابحال انجام شده است بلکه با معنای واقعی یکپارچگی
    هفتم توانمندسازی پرسنل مخابرات ایران در تمام زمینه ها از جمله در موضوعات تجاری
    هشتم توسعه افقی مخابرات و نه توسعه عمودی یعنی توسعه در خدمات و نه توسعه در جغرافیا

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      نظرات جالبی بود.تشکر میکنم

    2. بازنشسته مخابرات می گوید

      سلام عزیز
      چند سال مدیریت اقای دکتر سرائیان را تجربه کردیم برای هفت پشتمان بس است همه دیدیم که هیچ ثمری نداشت نه برای شرکت و نه برای پرسنل فقط برای سهامدار عمده مطلوب بود.

    3. ناشناس می گوید

      سراييان مگه بازنشسته نيست بفرستيدبعد از اين خانواده شو مديريت كنه تو رو خدا بسه

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        اون بنده خدا که رفته.
        خیلی وقته.

  11. یک خدمات اولی مشهد می گوید

    احسنت
    اصل مطلب رو ادا کردید

  12. محمود4آزی می گوید

    اگر مخابرات وضع خوبی ندارد برای این است که صاحبان جدید آن چنین کردند و دست آورد خودشان است. اگر نمی‌توانند یعنی صلاحیت ندارند اگر می‌توانند و کاری نکردند تاکنون فقط خیانت در امانت مردم کرده اند. راه حل خیلی ساده است. اگر قرار است ضرر و زیان شامل جیب کسی بشود آن جیب، جیب کارکنان نیست جیب صاحبان است. متولیان خصوصی سازی و فروش مخابرات نباید تنها به فکر وصول قسط باشند. پس امنیت ملی و حفظ سرمایه های مردم چه می شود؟ اگر کسی قادر به اداره و حفظ سرمایه کشور نیست به صاحبان اصلی یعنی مردم تحویل بدهد کدخدامنشی حل می‌کنند. کمتر بخورید و کمتر ببرید، قدری سرمایه گذاری و حمایت کنید. یک شب بخور نون و تره یک عمر بخور نون و کره. تحلیل گران اقتصادی میگن مخابرات قلکی هست که فقط پول توش ریخته میشه فقط خودش خبر نداره

نظرات بسته شده است.