مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

صبح امروز, تجمع بازنشستگان استان تهران در مقابل وزارت ارتباطات

مخابرات ما- صبح امروز خبرهایی مبنی بر چند تجمع از استانهای مختلف شنیده می شد که تا این لحظه فقط تجمع بازنشستگان در استان تهران تایید شده است.

منبع موثق می گویدصبح امروز  گروهی از بازنشستگان مخابرات استان تهران در جلوی وزارت ارتباطات تجمع کرده بودند.این تجمع برای درخواست مطالبات رفاهی بر اساس مصوبه سال 1389 بوده است در حالی از سال 1393 این رفاهیات بدون اطلاع, با ارقامی جدید و بسیار کمتر از مصوبه پرداخت شده است.

در وزارت ارتباطات, بازنشستگان تهرانی به دعوت آذری جهرمی وزیر ارتباطات به سالن اجتماعات وزارتخانه دعوت می شوند.گفته می شود مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات  و مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران و راسخ معاون مالی شرکت مخابرات ایران  هر سه در این جلسه حاضر می شوند و ضمن گفتگو با حاضران به آنان گفته می شود ظرف دو سه ماه آینده مطالبات رفاهیات آنان پرداخت خواهد شد.

گفته می شود همکاران بازنشسته, امروز نهار را مهمان وزارت ارتباطات و وزیر جوان آن بوده اند.

یکی از اعضای تیم پیگیری کننده در باره نتایج این تجمع  در گزارشی می نویسد:

خبر خوش برای بازنشستگان گرامی. بالاخره پی گیریها وتجمعات  نتیجه داد وپس از پذیرش اقای آذری جهرمی مبتنی بر حق بودن خواسته بازنشستگان اقای صدری در جلسه قول داد که از آبان ماه خواربار بازنشستگان را طبق آیین نامه در فیش حقوقی اعمال نمایند طوری که تا پایان سال جاری کل طلب ۹۷ پرداخت شود ولی معوقات قبل ۹۷ مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد بودجه می خواهد که از درامدهای جاری مخابرات قابل تامین نیست مگر اینکه مدیران وسهامداران تصمیم بگیرند ملکی بفروشند.که انهم بعید بنظر میرسد مگر انکه فشار بازنشستگان استمرار وافزایش یابد

بزودی خبرهای تکمیلی به اطلاع خواهد رسید.

964970cookie-checkصبح امروز, تجمع بازنشستگان استان تهران در مقابل وزارت ارتباطات
8 نظرات
  1. نوری می گوید

    وزیر ارتباطات و مدیرعامل مخابرات ایران تشکر تشکر

  2. ناشناس می گوید

    سلام ودرود بر وزیر جوان وتوانمند انصافا جوانمرد و دلی پرازمحبت داردخداوند انشااله موفق واز هر بلایی محفوظ نماید و سالهای سال باتنی سالم به مجموعه مخابرات خدمت کند.. امین یارب العالمین

  3. بازنشسته مخابرات می گوید

    درود وسلام به وزیر محترم..وجناب اقای صدری مدیرعامل محترم..تشکر وسپاسگزاری میکنیم از نحوه برخوردشما بزرگواران..مخابرات یک شرکت پردرامد هست.و درسته خرج ومخارج داره..اماودرامد به خزانه دولت واریز میشود..شما خودتون دولت هستید ودرد بزرگ بازنشستگان را میدانید..انشاالله که از گوشه ای فکر تامین بازنشستگان باشید…باسپاس از وزیر محترم وجناب مهندس صدری…

  4. بازنشسته می گوید

    از رسانه های دیگرخبر
    آذری جهرمی: پیگیر مطالبات بازنشستگان مخابرات خواهم بود
    توسط مالکی در تاریخ مهر ۲۴, ۱۳۹۷ 65 0

    صبح دیروز (دوشنبه) تعدادی از بازنشستگان شرکت مخابرات ایران در استان های مختلف به دلیل آنچه «لحاظ نشدن رفاهیات مطابق جدول رفاهی آیین‌نامه‌ حقوق و دستمزد کارکنان و بازنشستگان در حقوق خود می نامیدند» مقابل ساختمان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تجمع کردند.
    تجمع این افراد منجر به حضور«محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در میان آنان شد.
    وی بعد از شنیدن سخنان آنها گفت: گرچه شرکت مخابرات ایران خصوصی شده است اما همه اذعان داریم اکنون که من وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شده ام حاصل زحماتی است که شما در سال های گذشته متحمل شده اید.
    آذری جهرمی تاکید کرد: «بدانید صدای شما شنیده شده است، بنابراین به خود زحمت ندهید از شهرستان های مختلف برای پیگیری مطالبات به تهران بیاید.»
    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: پیگیر مطالبات شما هستم و جواب آن را نیز به اطلاع شما خواهم رساند.»
    وی افزود: مطالبات شما حدود ۹ سال است که برآورده نشده، اما بدانید مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران(سید مجید صدری) و همه سهامداران عمده این شرکت به این نتیجه رسیده اند که این مطالبات را پرداخت کنند.
    آذری جهرمی از کارکنان معترض خواست همکاری کنند و با تحمل زمانی اندک، اجازه دهند نقدینگی برای پرداخت مطالبات تامین شده و به مرور پرداخت ها صورت گیرد.
    به گزارش ایرنا، براساس آیین نامه مصوب هیات مدیره شرکت مخابرات مبنی بر پرداخت کمک هزینه به کارکنان این شرکت در مناسبت های مختلف، از سال ۱۳۸۹ به بعد هیچ کمک هزینه رفاهی به بازنشستگان تعلق نگرفته است.
    همچنین طبق آیین نامه، مخابرات باید هزینه هایی همچون ازدواج فرزندان، مناسب هایی همچون روز زن، عید فطر و روز مرد و حق تحصیل فرزندان را پرداخت می کرد که همچنان معوق مانده است.

  5. ناشناس می گوید

    ای کاش همه وزرا بزرگی رو از آقای جهرمی بیاموزند

  6. منوچهر بجانی می گوید

    من خودم آنجا بودم فارغ از نتیجه تجمع آنچه مورد تقدیر است نحوه برخورد انسانی جناب وزیر همچنین جناب صدری بود
    درود بر این مسئولین با شرف

  7. ناشناس می گوید

    کی میگه شرکت مخابرات ایران درآمد نداره پس این هم سود سهام که تقسیم شده مال کجا بوده؟؟ درآمد همراه اول با اون عظمت کجا میره؟مگه سیار جز همین شرکت نیست ؟؟ از سیار بگیره

  8. ناشناس می گوید

    درود بر وزیر جوان و آگاه

نظرات بسته شده است.