مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

گزارش مستقیم آنلاین از همایش کارگری مخابرات ایران

مخابرات ما- خبرهای آنلاین از جلسه هماهنگی انجمن های صنفی مخابرات سراسر کشور در مازندران.

 

چهارشنبه شب- جلسه هماهنگی برای جلسه شورایعالی هماهنگی   چهارشنبه ۱۸ مهرماه در مامورسرای مخابرات مازندران برگزار شد.در این جلسه برنامه های کلی این جلسه برای همه تشریح شد.

از برنامه ریزی دقیق و فشرده آن مشخص است مهمانداران مخابراتی زحمات بسیاری برای این برنامه ریزی و هماهنگی کشیده اند.دعوت کردن از این تعداد مهمان بیرونی برای یک روز و یک همایش کار بزرگی است.

 

ساعت 09:00 پنجشنبه – شروع جلسه شورای عالی کار مخابرات سراسر کشور در ساعت ۹ صبح با قرائت آیاتی از قران کریم و خوش آمدگویی رییس شورای اسلامی کار استان مازندران اعلام شد.
09:20 –   بنی سپهر رئیس شورای عالی تشکلهای کارگری مخابرات سراسر کشور در این اجلاس, به حاضران خوشامد گفت و آغاز رسمی جلسه اعلام شد.
09:40 –   دریابیگی رئیس خانه کارگر استان مازندران  بعنوان اولین مهمان خارجی -خارج از مخابرات- پشت تریبون قرار گرفت .او نیز به برخی از مشکلات کارگران اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد این اجلاس به نتایج دلخواهش برسد.
نفر بعدی که صحبت کرد لسان صدق نماینده انجمن صنفی استان یزد و عضو شورای عالی تشکلهای کارگری مخابرات ایران بود.

حاجئی نماینده انجمن صنفی استان تهران و عضو شورای عالی تشکلهای کارگری مخابرات ایران در مورد صندوق ۶% صحبت کرد.

سپس یک به یک نمایندگان و اعضای مختلف انجمن های صنفی صحبت کردند. از جمله,  حلال خور رئیس انجمن صنفی مخابرات استان تهران , مهدی پناه مسول انجمن صنفی مخابرات استان کردستان , ناصری نماینده انجمن صنفی مخابرات استان خراسان رضوی و پایست رئیس انجمن صنفی مخابرات استان آذربایجان شرقی ,  ایزدپناه نماینده انجمن صنفی مخابرات استان یزد

گزارش این سخنرانی ها و گفتگوها بزودی بطور مشروح در این سایت منتشر خواهد شد.

حصور نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان مازندران به اهمیت و غنای مراسم و همایش افزوده است. از جمله مهمانان این همایش دکتر نجفی است  که تصویر آن را می بینید. او نماینده مردم شهر بابل از استان مازندران در مجلس شورای اسلامی است.

 

… و آنگاه صدای اذان از بلندگوهای مناره مساجد بلند می شود, هر کاری را باید گذاشت و به دیدار خدایی رفت که کارهایمان را برای او خالص کرده ایم.

نماز جماعت در بین همایش, بابل, مازندران, همایش انکنهای صنفی مخابرات سراسر کشور

بعد از ظهر – پنجشنبه – در عصر برگزاری همایش, قرار است بحث های تخصصی مطرح شود.بحث های تخصصی و کارگاههای آموزشی.

13:30  اولین نفری که در جلسه بعد از ظهر صحبت کرد بنی سپهر رئیس شورای عالی هماهنگی تشکلهای کارگری مخابرات ایران بود.پس از او  پایست رئیس انجمن صنفی مخابرات استان آذربایجان شرقی صحبت کرد.سپس نوبت رسید به  مرادی دبیر شورای عالی تشکلهای کارگری شرکت مخابرات ایران

اجازه بدهید گزارش کامل جلسه بعد از ظهر را جداگانه منتشر کنیم.
962300cookie-checkگزارش مستقیم آنلاین از همایش کارگری مخابرات ایران

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. بازنشسته می گوید

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دومین گفتمان راهبردی نقش جوانان در توسعه پایدار شهری گفت: از سال ۸۹ تا کنون قرار بوده است سالانه به بازنشستگان شرکت مخابرات بین ۹ تا هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پرداخت شود که تا کنون سالانه فقط یک میلیون ۷۰۰ هزار تومان پرداخت شده است.

    محمد جواد آذری جهرمی میزان بدهی شرکت مخابرات ایران به ۶۰ هزار بازنشسته این شرکت را هزار میلیارد تومان برشمرد و افزود: از این هفته نشستی با مسوولان شرکت مخابرات خواهیم داشت و تمامی دیون استان به استان پرداخت می شود.

    وی در آمد شرکت مخابرات را سالانه ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان دانست و گفت :با حذف آبونمان نه تنها در حق افرادی که کمتر از خدمات مخابرات استفاده می کردند ظلم شد بلکه در آمد شرکت را کاهش داد.

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود:۶۸ درصد در آمد شرکت مخابرات برای پرداخت حقوق کارکنان این شرکت پرداخت می شود.

    در پایان این نشست از لوح یادبود این گفتمان رونمایی و از چهار نفر از فعالان عرصه ارتباطات الکترونیکی شهری استان اصفهان تجلیل شد.

نظرات بسته شده است.