مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

این یک قبض برق است! /گلیم بخت مخابرات را سیاه بافته اند!

مخابرات ما- طبق حکم اخیر باید آبونمان از روی قبض مخابرات حذف شود.یعنی چیزی به نام آبونمان و هزینه نگهداری نباید از مردم دریافت گردد.

اینجا برای مردم و برای کاهش هزینه هایشان خوشحال شدیم. با خودمان فکر کردیم لابد قرار است در همه قبوض چند گانه آب, برق, گاز و تلفن این حذف آبونمان تکرار گردد.

اما هر چه گذشت از این نظرات پایین تر آمدیم.ظاهرا فقط برای مخابرات حذف آبونمان ضوری است ولی برای برق اشکالی ندارد.

به این قبض برق توجه کنید.

گمان نکنید قبض برای یک کارخانه صادر شده! خیر قبض برای مصرف 45 روزه آپارتمانی کوچک صادر شده که فقط یک کولر گازی در روز چند ساعت کار کرده است. 313 هزار تومان برای سه ماه کولر گازی!

حرفی نیست!

برای برق مصرفی هر هزینه ای را باید پرداخت کنیم اما در این قبض حدود 30 هزار تومان – برای 45 روز- هزینه های افزوده اضافه شده است. هزینه هایی که برای مخابرات اشکال دارد اما برای برق و گاز عیبی ندارد.

برق در خیابان و کوچه, کابل دارد ولی مخابرات ندارد!

برق کافوهای افزایش فشار دارد ولی مخابرات کافو ندارد!

برق پست های کوچه ای ندارد , لابد مخابرات هم ندارد!

برق هزینه نگهداری کابل دارد ولی مخابرات ندارد!

واقعا ندارد؟! فرق برق با مخابرات چیست که شرکت برق می تواند 30 هزار تومان آبونمان, مالیات, بیمه, ارزش افزوده و … بگیرد ولی مخابرات نمی تواند!؟

جالب است!

انگار برای شرکت برق و شرکت گاز آسمان رنگ دیگری است! آنها استهلاک تجهیزات خیابانی دارند ولی مخابرات ندارد!

به تصمیم گیران توصیه می کنیم فقط به قرارداد های نگهداری مخابرات در مراکز تلفن نگاهی بیندازند.همان سیم تلفن که تا در خانه مردم می رود هزینه نگهداری دارد.این هزینه فقط در شهرهای متوسط چیزی بین 3 تا 5 هزار تومان است. البته بازای هر خط تلفن!

به مدیر عامل شرکت مخابرات ایران توصیه می کنیم تماسی با مدیر عاملان شرکتهای برق و گاز داشته باشند شاید آنها وردی بلد بوده اند که ما مخابراتی ها یاد نگرفته ایم!

گلیم بخت مخابرات را از همان ابتدا سیاه بافته اند انگار!

 

 

961490cookie-checkاین یک قبض برق است! /گلیم بخت مخابرات را سیاه بافته اند!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
9 نظرات
  1. پیرمرد می گوید

    با سلام وخسته نباشید تا انجا که بنده یادم هست در قوانین موجود فقط شرکتهای دولتی که خدمات میدهند میتوانند آبونمان بگیرند نه شرکتهای خصوصی…. …. مدیریت نمیدانم چرا یادشون نیست و یا فکر میکنند مثل دولتیها باید رفتار کنند…….

  2. ناشناس می گوید

    واله راست گفته است. چه جوابی دارد

  3. مشهدی های بی دغدغه! می گوید

    سلام
    بر اساس گزارش هایی که از جلسه نمایندگان حوزه مدیریت مالی مخابرات کشور رسیده است بر می آید که مخابرات استان خراسان رضوی در 6 ماهه اول سال 97، چند برابر نقدینگی بیشتر از سهم خود از مخابرات ایران گرفته است و زمانی که تمام استان ها تشنه یک جرعه پول نقد برای پرداخت بدهی های خود به کارکنان و پیمانکاران و تامین کنندگان تجهیزات و کابل بوده اند و معاونت مالی مخابرات ایران به انها قطره چکانی پول می داده است در همان موقع مخابرات خراسان رضوی با روابطی که داشته است براحتی نقدینگی تامین می کرده است.
    جناب سردبیر عدالت را رعایت کنید و فارغ از اینکه خودتان اهل مشهد هستید این موضوع را بررسی کنید و مقصر را چه آقای کارگزار بوده اند و چه آقای بیگدلی و چه هر دو معرفی کنید.
    لطفا این موضوع را زرنگی مسئولین مشهدی ندانید چرا که اختلاف خیلی زیاد است و حکایت چیز دیگری است!
    متشکرم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      تا امروز آنچه من دیدم این بوده که مخابرات ایران تا پول میده پوست میکنننه .
      در اینجا چیزی که ما می بینیم بی پولی مفرط وحشتناک است.
      ولی در این مورد که میگین من سعی میکنم اطلاعات بگیرم ولی در زوایای مالی امیدی به گرفتن اطلاعات ندارم
      اگر شما کانالی دارین و اگر اطلاعاتی دارین من حاضرم منتشر کنم.بی ملاحظه.
      در پایان سال یا حتی در پایان شش ماه اول سال, درآمدها رو نمیشه پنهان کرد!

  4. ندای غیب می گوید

    سردبیر عزیز متنی که می خواهم بنویسم یقینا خوشایند مدیران مخابرات نیست به همین دلیل هم انتظار منعکس کردن آن را ندارم ولی با این حال به عنوان وظیفه شرعی و قانونی از باب امر به معروف و نهی از منکر می نویسم

    مخابرات خودش این بدبختی را برای خود رقم زده
    کدام اداره ای در این کشور این رفتار را با نیروی انسانی خود دارد و کدام سازمانی این همه تبعیض بین نیروهای خود قائل است؟
    کدام سازمانی طی این همه سال این همه قانون‌شکنی و فساد داشته است؟
    کدام سازمانی با اعصاب و روان نیروهای خود بازی می کند؟
    حتما انتظار ندارید که پول آبونمان هم جزو پاداش به جیب مدیران و سهامداران مخابرات برود؟
    من به مدیران مخابرات توصیه می کنم، اگر می خواهند روزهای سیاه تری در انتظار این سیستم و زندگی‌شان نباشد، دست از این همه ظلم و بیداد بردارند و راه صواب پیش گیرند که
    سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خوشحالم که به وظیفه شرعی خودتون عمل کردین و این بار سنگین رو از روی دوش خودتون برداشتین.
      آرامش روحی شما غنیمت است.هر وقت آرام شدین بفرمایید چند تا وظیفه شرعی من خدمت شما یادآوری کنم که یکیش رعایت دقیق کلام در گفتگوست دوست نازنین من

  5. سوشیانس می گوید

    باسلام و احترام خدمت همکاران محترم
    باید عرض کنم که کسی برا مخابرات گلیمی نبافته که حالا سیاه باشد یا سفید
    ناکارامدی مدیران بعد از خصوصی ساری و صرف توان داخلی در مسائل خود درگیری ( صرف وقت و انرژی شرکت جهت مقابه با همکاران و کشتن انگیزه همکاران ) تفکر مستاجری سهامدار عمده مخابرات ( با این تفکر که دارائیهای قابل فروش مخابرات را به چند صد برابر قیمت خرید می فروشد و استخوان خالی مخابرات را دور می اندازد ) عدم انتصاب مدیران لایق و دلسوز در ده سال اخیر که خود را تافته جا بافته ندانسته و راهکارهای لازم را جهت تعامل با وزارتخانه ، سازمانها و کارکنان را بلد بوده و در یک فضای دور از جنجال به فکر منافع شرکت باشد …….
    همه و همه باعث شده که در 15 سال گذشته تعرفه های مخابرات تقریباً در مقابل هزینه های آن که چندین ده برابر شده ثابت بماند و مدیران نیز فقط و فقط بلد باشند شعار بدهند و جلسه های بی خود و بی ثمر برگزار کنند و از کاهش هزینه و زیادی هزینه های پرسنلی داد بزنندو دم از بیکفایتی خود بر نیاورده و همه کاسه کوزه هارا برسر کارکنان خراب کنند
    برای برون رفت از این مشکل پیشنهاد می کنم مدیریت محترم شرکت عزم خود را به موارد زیر معطوف دارند :
    1 – تیمی خبره و دلسوز تشکیل دهند تا با مراجعه به مراکز ذیربط در جهت افرایش نرخ پالس تلفن ثابت تعامل نموده و مجوز لازم را دریافت نمایند .
    2- حذف معاونت تجاری شرکت در کلیه سطوح ( ستاد و مناطق ) چر که این معاونت صرفاً موجب افزایش هزینه ها شده و خروجی مشخصی نداشته و اکثراً کارهای موازی با سایر بخشها انجام داده و کار آن بخشها را مختل می نماید .
    3- حل مشکل همکاران اعاده به خدمت و همکارانی که از موعد باز نشستگی آنها گذشته و در شرکت مانده اند و باز نشسته کردن آنها به هر نحو
    4 – در خواست مساعدت خالصانه از همکاران باقی مانده برای گذر از این مرحله بغرنجیکه پیش آمده چرا که از قدیم گفته اند هرآنچه از دل برآید بر دل نشیند و دوری از شعارهای آبکی

  6. همکارشما می گوید

    سلام واقعا
    شاید قبض برق وگاز مسئولین دیوان عدالت این ایتم ها نداره که ببینند وفقط زورشون به مخابرات رسیده باید وزیر محترم تمام تلاشش رو بکنه که حذف نشه

  7. ناشناس می گوید

    جالبه من میخواستم همینو بگم اونا چرا میگیرن ما چرا نگیریم

نظرات بسته شده است.