مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

کوتاهی مخابرات و قطع کشوری اتوماسیون تأمین اجتماعی

مخابرات ما – مسئول IT معاونت بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی گفت: علت اصلی قطعی سیستم اتوماسیون تأمین اجتماعی در کل کشور مشکلات مخابراتی است.

مخابرات ما (محمد – فارس) – سورنا ذوالریاستین  درباره علت قطعی سیستم اتوماسیون سازمان تأمین اجتماعی گفت: کوتاهی مخابرات علت قطعی این سیستم است و پاسخگوی تأمین اجتماعی نیز نیستند.

وی افزود: با توجه به اینکه سازمان تأمین اجتماعی در حال به روز شدن و ارائه خدمات یکپارچه با یک سیستم متمرکز به بیمه‌شدگان است، بنابراین خدمات را براساس تفاهم‌نامه‌هایی که با مخابرات به امضا رسیده است ارائه می‌دهد و هنگامی که مخابرات کوتاهی در این زمینه انجام دهد، ارائه خدمات ما نیز قطع می‌شود.

وی افزود: هنوز علت قطعی سیستم اتوماسیون تأمین اجتماعی را نمی‌دانیم، البته تمهیداتی انجام شده که در بسیاری از شعبات با استفاده از اینترنت خدمات را ارائه بدهند، ولی باز هم با مشکلاتی مواجه هستیم.

مسئول آی تی معاونت بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی گفت: در حال حاضر مردم برای دریافت خدمات به شعب تأمین اجتماعی مراجعه می‌کنند و متأسفانه قادر به ارائه خدمات مناسبی به آنها نیستیم، ولی تأمین اجتماعی در این خصوص کوتاهی انجام نداده است و مشکل مخابراتی ایجاد شده است، امیدواریم بتوانیم با همراهی شرکت مخابرات این مشکل را حل کنیم.

960640cookie-checkکوتاهی مخابرات و قطع کشوری اتوماسیون تأمین اجتماعی

نظرات بسته شده است.