مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

برای فروش سهام مخابرات چه کنیم.

مخابرات ما- از روز گذشته سوالاتی در مورد نحوه فروش سهام مخابرات ایران از ما پرسیده شده است.ما نیز همه توضیحات یکی از همکاران خبره بورس را برای شما منتشر می کنیم. این موضوع از آن نظر اهمیت دارد که هنوز برگه سهام به استانها ارسال نشده است وگرنه فروشش ممکن بود.

اولین قدم برای فروش سهام تشخیص کارگزاری است که سهام در آن قابل فروش می باشد.

همکارانی که سهام اخابر را جدای از سهام ترجیحی خرید و فروش کرده بوده اند این سهام مخابرات منتقل می شود به آخرین کارگزاری که در آن سهام اخابر را معامله کرده اند.

اما برای کارکنانی که فقط سهام ترجیحی اخابر داشته اند به کارگزاری …. منتقل شده است و این کارکنان برای فروش این سهام از دو روش زیر می توانند استفاده کنند:

1- مراجعه به کارگزاری ….(این کارگزاری توسط مخابرات مشخص شده و برای همه یکی است)  و تکمیل فرم فروش سهام و یا در صورت داشتن کلمه عبور و نام کاربری آنلاین از این کارگزاری بدون نیاز به مراجعه به کارگزاری راسا از طریق آنلاین نسبت به فروش سهام خود اقدام نمایند.

2- در هر کارگزاری دسترس یا کارگزاری که فعال هستید خرید تعداد اندکی (معادل 50 هزار تومان) سهام مخابرات و تکمیل فرم (تغییر کارگزار ناظر ) در کارگزاری جدید و به تبع آن انتقال سهام  ترجیحی به این کارگزاری جدید و فروش آن در روز معاملاتی آتی.

 

960560cookie-checkبرای فروش سهام مخابرات چه کنیم.
9 نظرات
  1. حامد می گوید

    سلام برای پیگیری سهام مخابرات باید کدوم کار گزاری بریم؟؟؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      حامد جان
      کارگزاری مثل یک مدرسه است که شما مدرک تحصیلی تو برمیداری و میبری اونجا ثبت نام میکنی و میگی بعد از این در این مدرسه درس میخوانم
      یعنی بعد از این در این کارگزاری حساب و کتابم رو نگه میدارم
      باید از امور سهام مخابرات ایران و یا استان خودتون پیگیری کنید
      ضمن اون به یکی از دفاتر پیشخوان برین و برای گرفتن کد بورسی و انتخاب نوع کارگزاری اقدام کنید
      همه سهام شما پس از فعال شدن کارگزاری تازه شما، و پر کردن اینترنتی فرم تغییر کارگزاری سابق به کارگزاری جدیدی که انتخاب کرده اید به این کارگزاری منتقل میشه و میتونید ببینید
      اول از مخابرات وضعیت سهام رو مشخص کنید

  2. مجتبی گلی می گوید

    سلام من از همدان هستم پدرم فوت شده مخابرات از تابستون ۳ بار مدارک خاسته دوبار وکالت بردم و کلی هزینه اخرش زنگ زدن همه خواهر و برادر و مادر رفتیم مرکر از استان مدارک بردیم و کلی هزینه کفتن یک ماهه تحویل میدم الان شده دوماه از اخرین مدارکی ک بردیم…تکلیف سهام فوتی ها چیه چرا اینطور میکنی با مردم چطور پیگیری کنم بخدا احتیاج داریم بیمار داریم و چشم انتظار این پول

  3. آرش می گوید

    سلام جناب سردبیر

    لطفا سوال بفرمایید تفاوت کارکنان شرکت مخابرات ایران و 13 استانی (تهران در فاز اول و 12 استان در فاز دوم) که در فاز اول و دوم، سهام ترجیحی آنان آزاد شده با سایر استانها چیست؟

    کارکنان سایر استانها بعد از ده سال انتظار حالا باید باز هم صبر کنند تا پس از کاهش قیمت سهام شاید سهام آنان نیز آزاد شود.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      یعنی سهام همه (بجز افزایش سهامی ها) آزاد نشده؟
      لطفا از استانهای مختلف بما خبر بدن ببینیم چی شده.
      اگر اینطور باشه حتما تحقیق میکنم

      1. آرش می گوید

        فقط سهام کارکنان استان تهران، مخابرات ایران و 12 استان (اردبیل، ایلام، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، سمنان، زنجان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خوزستان و قم) آزاد شده و سهام کارکنان سایر استانها حتی آنهایی که در افزایش سرمایه شرکت نکرده اند، آزاد نشده است.

  4. AL می گوید

    یکی بگه اولین کارگزاری چه بود

  5. رضا می گوید

    سلام این بنده خدا هنوز نمی داند که حداقل مبلغ خرید سهام باید 100000 هزار تومان باشد در ضمن هنوز سهام آزاد نشده چه نسخه ای می پیچید .این مدیر عامل عزیز که می گفت تا پایان شهریور سهام آزاد میشه .چرا حالا جواب گو نیست

  6. حسین می گوید

    با سلام
    آقای سردبیر از کجا مشخص کنیم که کارگزاری ما کیست؟

نظرات بسته شده است.