مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نمرات ارزیابی مورد اعتراض کارکنان آذربایجان شرقی است.

مخابرات ما- انجمن صنفی کارگران مخابرات استان آذربایجان شرقی در انتقاد ار شیوه ارزیابی و تنظیم نامناسب نمرات ارزیابی خطاب به مدیر منطقه مذکور در نامه ای نوشته است:

خدمت مدیریت محترم مخابرات منطقه

جناب آقای مهندس شکوری

 

سلام علیکم ،

احتراما ضمن عرض خسته نباشید و تشکر از همراهی تان  ،  مساعدت ها و تلاش شبانه روزی آن جناب در خصوص امور رفاهی و کاری همکاران و کارکنان و ایجاد بستر مناسب برای یکی شدن و همقدم شدن کارکنان خدوم مخابرات و مدیران آن و نهایتا پر شدن شکاف  فی مابین ، به استحضار میرساند اخیرأ مابین کارکنان مخابرات منطقه آذربایجان شرقی شایع گردیده به علت  پایین بودن نمره ارزیابی مخابرات منطقه در سطح کشور جنابعالی دستور فرموده اید نمرات ارزیابی پرسنلی نیز در سیستم جامع منابع انسانی متناسب و متاثر با آن پایین در نظر گرفته شود .

متاسفانه درست و یا نادرست مدیران حوزه آن جناب  اقدام به کاهش نمره ارزیابی پرسنل بنام شما نموده و با توجه به نمره اکتسابی که به خود انها لحاظ نموده اید معیار پیشینه فرض نموده و متناسب با آن ارزیابی های خود را اعمال نموده اند و این امر موجب تضیع حقوق برخی از کارمندان شده است .چنانچه مستحضر میباشید این مدیران و مجریان هستند که سیاست های مدیریتی را با توجه به قابلیت های خود در شبکه تزریق مینمایند تا در وقت خود سود و عملکرد مناسبی برداشت نمایند  و اگر نمره عملکرد و ارزیابی مخابرات منطقه کاهش یافته است ، با یستی مشکل را بیشتر در مدیران جستجو کرد چرا که کارکنان و بدنه مخابرات جز دستور العملهای این مدیران چیز دیگری را اجرا نمی نمایند .اعضای انجمن به اتفاق آرا از مدیریت مخابرات منطقه آذربایجان شرقی خواهشمنداست دستور فرمایند روند ارزیابی پرسنلی متاثر از “نمره و شاخص های ارزیابی عملکرد مخابرات منطقه”  ملغا و ارزیابی ها براساس توان و عملکرد همکاران مجددا ارزیابی و از اعمال محدودیت خاص پرهیز نمایند .

 

انجمن صنفی کارکنان مخابرات منطقه آذربایجان شرقی

959490cookie-checkنمرات ارزیابی مورد اعتراض کارکنان آذربایجان شرقی است.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. bahman می گوید

    در دانشگاههای دولتی جنوب کشور با تهدید نمره ارتقای رتبه اضافی گرفتند در سال ۱۳۹۷ جالب با تهدید

  2. ناشناس می گوید

    سلام اخیرا در یکی از استانها اطلاع موثق و دقیق اخذ کردیم پاداشهای جبران خدمت کاملا بی ضابطه و بی رویه ای به برخی روسای ادارات و مدیران پرداخت شده بطوریکه ما در یک مورد متوجه شدیم به فردی هفت میلیون تومان پاداش حبران خدمت پرداخت شده در حالی که جمع پاداش جبران خدمت کارکنان یک شهرستان شش میلیون تومان می باشد .البته بار دیگر عرض می کنم مستند حرف می زنیم ودر این مورد به مدیر منطقه انتقاد شده و قول دادند ضابطه ای تدوین نمایند ولی معلوم نیست چرا این همه بی عدالتی ر‌واج دارد .از حضور جناب اقای مهندس صدری استدعا داریم به موا رد فوق رسیدگی فرمایند .تاکی ما باید شاهد این همه فشار به کارکنان باشیم .

  3. دیار میرزا کوچک می گوید

    با سلام و عرض خسته نباشید خدمت سر دبیر و همکاران خدوم شرکت
    در استان گیلان نیز این دستور از طریق مدیر عامل به مدیران و روسای ادارات ابلاغ شده و تمامی نمرات همکاران کسر شد و گفته شد که ما اصلا” نمره عالی و خوب نداریم که به کارشناسان بدهیم فقط یک عده از افراد خاص که خودشان انتخاب میکنندمیتوانند نمره های عالی و خوب بگیرند.

  4. سوشیانس می گوید

    با سلام
    متاسفانه مصداق عینی این ضرب المثل که میگه ” گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری ” ما هستیم
    کارمندان بیچاره همیشه چوب ندانم کاریهای مدیران را می خورند . پاداشهای موردی مدیران همه و همه سر جاشونه و کارمندان باید تقاص بی تدبیری تصمیمات مدیریتی را باز پس دهند

  5. حسن جعفر می گوید

    سلام.
    در خراسان جنوبی دو دوره هست که مدیر محترم منطقه، امر می فرمایند نمره های ارزشیابی رو کم کنن و رئیس های اداره جان برکف ( نه همه رئیس ها) هم نمره ها رو کم می کنند . چون از نظر ایشون هیچ کسی دارای عملکرد خیلی عالی نیست و فقط دو سه نفر از عزیز دردونه ها در سطح شرکت کار می کنند . البته پس از بازرسی های انجام شده توسط مرکز مشخص شد که همه کارکنان دروغ میگن و میخوان بنده خدا رو خراب کنن . به هر حال خدا رو شکر که توی یمن و استان صنعای جنوبی و منطقه مخابرات صنعای جنوبی کار نمی کنیم. امیدوارم این شیوه مدیریت در سطح شرکت ساری و جاری بشه و همه استانها و حتی ستاد مخابرات ایران نفری یک عدد از این مدیرای نمونه گیرشون کنه و از باقی عمرشون هم لذت ببرند . صدای ما که ظاهرا به آسمون هم نمی رسه و سقف منطقه ایزوگام شده .

نظرات بسته شده است.