مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

گزارش مخابرات ما از روز جمعه, نمایشگاه تلکام 2018.

مخابرات ما- صبح جمعه  بطور کلی نمایشگاه خلوت تر از همیشه بود.اما وقتی بعد از ظهر بیش از اندازه شلوغ شد فهمیدیم که تهرانی ها دیر از خواب بیدار شده اند.

امروز کلاس های آموزشی مخابرات تشکیل شد. اتفاقا تمام ظرفیت 30 نفره کلاس ها کاملا پر شده بود یعنی استقبال از کلاس ها واقعا خوب بوده است.

سالن ایرانسل هم صبح خلوت بود اما بعد از ظهر شلوع شد. ولی همراه اول  سه چهار برابر  شلوغتر از ایرانسل بود.استقبال از همراه اول جمعه بیشتر از همیشه بوده است.

امروز وضعیت عمومی غرفه مخابرات ایران خیلی بهتر بود. گزارش شده است که از نظر پذیرایی هم شرایط بهتر بوده.

مدیر عامل باتفاق اکثر معاونینش در نمایشگاه حاضر بودند و ساعت های زیادی را در نمایشگاه گذراندند.

یک نکته ذکرش لازم است و آن این که به دستور وزیر غرفه های دولتی حق ندارند به کسی هدیه یا عنصر تبلیغاتی بدهند.این دلیل کافی بود تا غرفه های وزارتخانه و زیر ساخت خلوت تر از بقیه باشد. اما . شلوغی بعد از ظهر نمایشگاه تمام غرفه ها را صاحب مشتری کرد.

.امروز شلوغترین غرفه, از آن همراه اول بود که   مودم جیبی 4G با یک سیم کارت  دیتا به همراه 10 گیگ اینرتنت پرسرعت  به ارزش 210 تومان عرضه می کرد. ایرانسل مودم های TD-LTE  را برای فروش گذاشته بود اما رایتل مودم هایش را برای فروش نیاورده بود و روی خدمات سیم کارت عتمرکز کرده بود..

فردا سعی می کنیم از محدوده سالن 8 و مخابرات و ارتباطات خارج شوم و گزارش های متنوعی برایتان تهیه کنم.

اکثر افرادی که به غرفه مخابرات ایران می آمدند هدف خاصی داشتند  مراجعه مردم به مخابرات برای این است که گزارش کلی از خط شان بگیرند و یکی به آنها بگوید مشکل چیست که نمی توانند سرعت بیشتری روی خط خود بگیرند.

در نمایشگاه با استفاده از سیستم DLMO,  مخابرات به آنها می گوید که مشکل از داخلی آنهاست یا از اسپلیتر است یا مشکل دیگری وجود دارد.یکی از همکاران فنی  می گفت در مواردی با تست خط و رفع اشکال مشترک, در چند مورد که حداکثر 3 مگابایت سرعت داشتند روی همان  خط توانستیم 6 تا 10 مگابایت اینترتت بگیریم.بطور کلی مردم از این موضوع راضی بودند.

آنها تاکید می کردند که برای رفع مشکل اینترنتشان حتی  به مرکز تلفن هم رفته اند ولی از آنجا که امکان تست یکپارچه روی خط مشترک وجود ندارد آنها نتوانسته اند پاسخش  را بدهند.اما در اینجا با سیستم DLMO توان این کار وجود دارد.

فروش طرح های اینترنتی مشتری های زیادی جلب کرده است.طرح غزال پر مشتری است.بطور کلی استقبال مردم از این طرح ها خوب بود.

شارژ جیرینگ چون رایگان بود استقبال زیاد بود.همراه اول یا ایرانسل بخش بازی هایشان را چک می کردند از آن استقبال خیلی خوبی شد که عکس آن را می بینید.

من سعی می کنم فردا با همکاران نمایشگاه و بویژه با مردم صحبت کنم و حرفهای آنان را انتقال بدهم.

افرادی از مخابرات که  در نمایشگاه دیده ایم:  صدری زارعیان مهدیه, کمیلی زاده, خلیلی , لطفعلی و …

مشخص است مردم از 2020 استقبال کرده اند اما سرویس های تانوما چندان جاذبه ای برای آنان نداشته است.

 

958470cookie-checkگزارش مخابرات ما از روز جمعه, نمایشگاه تلکام 2018.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.