مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تلکام 2018, ساعت 14:03

مخابرات ما- امروز وضعیت بمراتب بهتر از دیروز است.یکی از اعضای سایت که جدا از گزارشگر قبلی ما از نمایشگاه دیدن کرده بود می گوید : تعداد بازدیدکنندگان از غرفه های مخنلف و از جمله مخابرات خوب است.

احتمالا بخاطر تعطیلی روز پنجشنیه تهرانی ها فرصت بیشتری داشته اند برای شرکت در نمایشگاه

البته از استان ها و مخابرات ایران هم افراد مختلفی برای بازدید حضور پیدا کرده اند. کمیلی زاده, قبادیان, عارف. فیضی. صدری معاونین شرکت مخابرات, لطفعلی, مطهری مهدیه و  ملک جعفریان و …. امروز صبح در نمایشگاه دیده شده اند.

تقریبا تمامی معاونین شرکت مخابرات از ساعت 10 تا 11 در نمایشگاه حضور داشته اند که تا ساعت مخابره خبر هنوز در فضای نمایشگاه حضوردارند.فقط هنوز راسخ معاون مالی دیده نشده است. شاید از نظر گزارشگر ما دور مانده باشد.

اتاق خبرنگاران امروز مشتری زیادی داشته است. مهندس صدری هم در همین بخش رو در روی خبرنگاران ایستاد و به سوالات آنان پاسخ داد.این پرسش و پاسخ مدت زیادی طول کشید.

غرفه مخابرات شلوغتر از دیروز بوده است. در بخش فروش اینترنت خانگی مشتری های خوبی داشته ایم جالب اینکه بخش فنی در همانجا سرعتشان را نیز چک می کند تا اگر مشکلی باشد حل کنند.

کلاس های آموزشی مخابرات هم برقرار بوده و مراجعین خوبی داشته. کلا جنب و جوش خوبی در غرفه های مخابرات دیده می شود. امیدواریم بقیه روز نیز با تلا ش همکاران به نتایج خوبی برسد.

در خبر بعدی عکس هایی از سالن های مخابرات وزارت ارتباطات و همراه اول منتشر خواهیم کرد.

 

957960cookie-checkتلکام 2018, ساعت 14:03

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.