مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

«ایران تلکام» نوزدهم با حضور 24 شرکت خارجی آغاز بکار کرد

مخابرات ما (ایران اکونومیست)-  در این نمایشگاه که امروز(چهارشنبه) محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آن را افتتاح کرد، شرکت های فعال داخلی و خارجی در بخش ارتباطات از کشورهای مختلفی همچون ایتالیا، آلمان، لهستان، روسیه و چین کشور، محصول های تازه خود را به نمایش درآوردند.
یکی از اهداف این نمایشگاه ها، شناسایی ظرفیت های بومی و معرفی آنها به صنعت مخابرات اثرگذار است.
معرفی دستاوردهای صنعت مخابرات در حوزه های جدید همچون اینترنت اشیا، رمزارزها و توسعه پوشش ارتباطات روستایی، از دیگر ظرفیت های نمایشگاه تلکام نوزدهم به شمار می رود.
«سیدجمال هادیان» رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این رابطه گفته بود، در نخستین روز از برگزاری این نمایشگاه، محصولات شرکت های تولیدی داخلی با حضور وزیر ارتباطات رونمایی می شود.
وی افزود: در سال حمایت از کالای ایرانی با وجود مشکلات متعدد این روزها، متخصصان و محققان ایرانی توانسته اند محصولات جدید در صنعت مخابرات را طراحی، تولید و آماده عرضه کنند.
چهار پنل تخصصی در حاشیه نمایشگاه برگزار می شود که نخستین آن، امروز با موضوع «اینترنت اشیا؛ فرصت ها و چالش ها» در سالن کنفرانس شماره یک نمایشگاه بین المللی از ساعت 15 است.
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (تلکام 2018 ) ار امروز تا شنبه 14 مهرماه از ساعت 9 صبح تا 17 پذیرای علاقه مندان است.

 

956960cookie-check«ایران تلکام» نوزدهم با حضور 24 شرکت خارجی آغاز بکار کرد

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.