مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پیمانکاران نگهداری را دریابید.نفس کشیدن هم دشوار شده.

مخابرات ما – در مقاطع مختلف وقتی پیمانکاران استانها بویژه تهران حقوق کارکنان را با تاخیر پرداخت می کردند از آنان گله می کردیم.اما انصاف این است که اگر حقوق قانونی آنان نیز رعایت نشود و یا اگر در مواجهه با مخابرات حقوقی از آنان تضییع شود کنارشان بایستیم.

امروز مطلع شدیم در منطقه 6 تهران, با از گذشت ده روز از ابتدای مهر, و سه دوره از صورت وضعیت های نپرداخته قبلی, حتی زمانی برای پرداخت مطالباتشان اعلام نشده است.

این پیمانکاران  حداقل دو دوره است حقوق کارکنان را پرداخته اند اما اینک صورت وضعیت سومشان هم در چرخه اداری است نتیجه اینکه  کارگران شبکه وکابل حقوق دریافت  نکرده اند و پیمانکاران توان پرداخت حقوق ندارند..

انصاف این است که در این وانفسای قیمت های افسارگسیخته و قراردادهای نامتوازن پیمانکاری, حداقل مطالبات قانونی آنان فوری پرداخت شود تا شاید توان نفس کشیدن داشته باشند.

عموما قراردادهای شبکه و کابل با وسیله و تجهیزات است.تجهیزاتی که اگر باشد قیمتی نجومی دارد.لذا کار این پیمانکاران بشدت سخت تر می شود.

از اینها که بگذریم, اگر پیمانکاران پول نداشته باشند نهایتا به کارگران سخت می گذرد.یعنی به صف اول مخابرات در مقابل مردم.

مدیران مالی لطفا اقدام کنند.

956020cookie-checkپیمانکاران نگهداری را دریابید.نفس کشیدن هم دشوار شده.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    با سلام حرف دل همه نیرو های پیمانکاری را زدید ما با تاخیر 2 ماهه حقوق می گیریم هیچ کس پیگیر کار ما نیست پیمانکار جوابگو نیست لطفا پیگیری کنید اگر توان پرداخت حقوق پیمانکارا را ندارند ما را به شسکام واگذار کنند

نظرات بسته شده است.