مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خدمات موبایلی جراحی از راه دور ارائه می‌شود

مخابرات ما – خدمات موبایلی جراحی از راه دور ارائه می‌شود

مخابرات ما (محمد – ایران اکونومیست)؛ نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی، یازدهم تا چهاردهم مهرماه از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود.

در این نمایشگاه بیش از 230 شرکت داخلی و شرکت خارجی حضور دارند.
شرکت ارتباطات سیار ایران دوشنبه اعلام کرد با خدمات مختلفی در این نمایشگاه حضور دارد.
سرویس جراحی از راه دور علاوه بر طراحی و ساخت ربات بومی، جراحی کرانیوتومی برای خونریزی مغزی حاد را انجام می دهد.
همراه اول برای تجربه سرویس ها و بخصوص نرم افزارهای کاربردی تلفن همراه، معرفی و تست فناوری نسل پنجم (جی 5) با همکاری آزمایشگاه شبکه های مخابراتی نرم افزارمحور دانشگاه صنعتی شریف فضایی اختصاص داده و به طراحی و پیاده سازی پلتفرم E2E شبکه نسل پنجم مبتنی بر رایانش ابری اقدام کرده است.
کارخانه‌های هوشمند آتی، استفاده از فناوری های پوشیدنی نظیر حسگرهای مغزی، طراحی دروازه بان هوشمند و سرویس های V2X (ارتباط ماشین با نودهای شبکه) از جمله کاربردهای طراحی شده بر روی این پلتفرم است که در معرض دید عموم و متخصصان قرار می گیرد.
در حوزه اینترنت اشیا با رویکرد استفاده حداکثری از منابع داخلی و بومی سازی، دستاوردهای همراه اول در کنتورخوانی هوشمند با تمرکز بر پروژه ملی هوشمندسازی کنتورهای گاز و معرفی کنتور و ماژول NB-IoT تولید داخل ارائه شده است.
برای مدیریت بهینه منابع ملی، پروژه‌ های «فهام» و «سپهتن» در کنار مفاهیم کشاورزی هوشمند و پایش هوشمند ناوگان شهری مطرح است.
توسعه درگاه‌های فروش مستقیم با نسخه جدید فروشگاه برخط به نشانی shop.mci.ir، ایجاد سامانه 8962 برای ارسال سیم کارت‌های یوسیم به منزل، حراج خیریه شماره‌های رند و اختصاص درآمد حاصل از آن برای مدرسه سازی در مناطق محروم، برپایی فروشگاه برای دسترسی آسان مشترکان همراه اول به انواع محصولات و خدمات از جمله ارائه و معرفی و فروش نقدی و اقساطی مودم‌های همراه، رونمایی از شماره های جدید همراه اول در سامانه گلچین و ارائه سیمکارت انارستان از دیگر برنامه ها به شمار می رود.
«حرکت اول»، به عنوان بخش سرمایه گذاری گروه ارتباطات سیار ایران در زمینه حمایت از کسب و کارهای نوپای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود در حمایت، شتاب‌دهی و سرمایه گذاری در کسب و کارهای نوآور و نوپا را در این نمایشگاه معرفی می‌کند.
تشریح فعالیت های صورت گرفته در حوزه مسؤولیت اجتماعی(CSR)، رعایت الزامات ایمنی در برابر تشعشع، تعالی سازمان و جذب و استخدام، در کنار مسابقه و سرگرمی از دیگر برنامه‌های همراه اول در نمایشگاه عنوان شده است.
955900cookie-checkخدمات موبایلی جراحی از راه دور ارائه می‌شود

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.