مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

فیبر نوری تا خانه

مخابرات ما – خودروی ویژه ارائه سرویس فیبرنوری به شهروندان در خیابان های تبریز

مخابرات ما (محمد – نصر) – شرکت مخابرات آذربایجان شرقی جهت ارائه بهترین خدمات به مشترکین و شهروندان علاقمند به سرویس اینترنت بر بستر فیبر نوری خودرویی را برای اطلاع رسانی بیشتر،بازاریابی و فروش این سرویس با 20 درصد تخفیف راهی خیابان های تبریز کرد .

سیاوش شهبازی با اشاره به بستر جدیدی که برای ارائه اینترنت پرسرعت بر روی فیبر نوری ، مدتی است فراهم شده شده است، گفت: ثبت نام  این سرویس که با نام “تانوما” شناخته می شود، همچنان ادامه دارد و در این راستا طرحی را با مزیت های مختلف برای مشترکین علاقمند به اینترنت پر سرعت فراهم کرده ایم تا با هزینه کمتر از امکانات بیشتری بهره ببرند.
وی نام این طرح را “غزال” خواند، اظهار داشت: اجرای طرح “غزال” با هدف فروش و ارائه امکانات بیشتر برای علاقمندان به اینترنت پر سرعت  بدون افزایش تعرفه و 20 درصد تخفیف اجرایی شده است.

وی با اشاره به مزیت های این طرح برای متقاضیان اینترنت پر سرعت بر بستر ftth، اذعان داشت: سرویس‌ ها شامل افزایش سرعت تا چهار برابر بدون افزایش تعرفه  می باشد،به عنوان مثال با پرداخت هزینه سرویس 4 مگ ، سرویس 16 مگ به مشترکین تحویل داده می شود.

وی افزود: این سرویس‌ ها شامل سرعت های 8 تا 50 مگابیت بر ثانیه می باشد.

معاون تجاری مخابرات آذربایجان شرقی با اشاره به مناطق تحت پوشش بستر ftth در سطح کلانشهر تبریز، اضافه کرد: فیبر نوری در اکثر مجتمع های تجاری، خدماتی،  و خیابان های اصلی و برخی محلات و خیابان های فرعی، دایر شده است و برای معرفی هرچه بیشتر و خدمت رسانی به مشترکی علاقمند به “تانوما” به تازگی خودرویی را با هدف ارائه توضیحات بیشتر،بازاریابی و فروش سرویس با 20 درصد تخفیف راهی خیابان ها و مناطق تحت پوشش تبریز کرده ایم، همچنین در این خودرو امکان تست سرویس نیز به مشترکین داده می شود.

وی با بیان اینکه این خودرو از سوی شرکت مخابرات آذربایجان شرقی مجهز شده است و همراه کارشناس در در نقاط مختلف و پرتردد شهر، میادین و محلاتی کخ بستر ftth فراهم است مستقر خواهد شد، گفت: با توجه به اینکه  تکنولوژی اینترنت بر بستر ftth  جدید است و در بسیاری مکان ها هنوز مورد استفاده قرار نگرفته است و مردم نیز اطلاعات کافی از جزئیات طرح ندارند تصمیم گرفتیم خودرویی  تهیه کنیم که جهت اشنایی بیشتر و ارائه در شهر تردد نماید.

وی افزود: این خودرو خدمات مورد نیاز  شهروندان را در محل ارئه می دهد و اینگونه از تردد بیهوده در شهر برای ثبت نام از طریق مخابرات صورت نمی گیرد.

شهبازی در انتها خاطرنشان کرد: علی رغم نوسانات اقتصادی و قیمت ارز در بازار ، نرخ تعرفه ها تغییر آنچنانی نکرده است اما مدتی بعد در بسترسازی های جدید نرخ تعرفه ها افزایش خواهد یافت.

این گزارش می افزاید، شهروندان علاقمند به این سرویس از طریق سامانه تماس 4147-041 تماس حاصل نمایند.

 

 

 

 

955800cookie-checkفیبر نوری تا خانه

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.