مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مهندس صدری: آبونمان نگیریم در ارائه خدمت خلل وارد می شود

مخابرات ما – مهندس صدری در مورد بازگرداندن آبونمان اخذ شده از مشترکان طی چند سال گذشته   گفت: برای بازپرداخت آبونمان دریافت شده ابتدا باید ساز و کار آن فراهم شود. شرکت مخابرات در بحث هم کدسازی سعی کرده خدمات مناسبی ارائه کند و بحث آبونمان به ما در ارائه این خدمات کمک می کند. ما چند برابر هزینه آبونمان را صرف نگهداری می کنیم.

مدیرعامل مخابرات ایران یادآور شد: ممکن است با حذف آبونمان نتوانیم توسعه زیر ساختی را به وقت انجام دهیم. همچنین در ارائه سرویس های جدید مخابراتی مشکل پیدا می کنیم. این مشکل می تواند برای اپراتورهای دیگر هم پیش بیاید و کل مخابرات کشور را درگیر کند.

وی در پاسخ به این سوال که ممکن است چه مشکلی برای مشترکان ایجاد شود، آیا زمان واگذاری خطوط و یا اینترنت طولانی می شود؟ گفت: زمان واگذاری خط طولانی تر نمی شود اما توسعه دیتای ما مشکل پیدا می کند. در 10 سال گذشته پایین ترین تعرفه برای مخابرات و تلفن ثابت بوده و با وجود تورم، ما افزایش تعرفه نداشتیم و حالا با حذف آبونمان به مشکل می خوریم.

وی با گلایه از روند رسیدگی به شکایت دیوان محاسبات گفت: از ما برای دفاع و ارائه مستندات دعوتی نشد و چون هم ما و هم وزارت ارتباطات و کمیسیون تنظیم مقررات به رای دیوان اعتراض کرده ایم، نظر دیوان برگردد.

صدری با بیان اینکه حذف آبونمان در ظاهر به نفع مردم ولی در حقیقت به زیان آنها است، افزود: فکر نمی کنم به نفع مردم باشد چون سرویس رسانی ما را تحت الشعاع قرار می دهد. ضمن اینکه هزینه بسیار کمی هم اخذ می شد و در این شرایط اقتصادی فعلی، عددی نبود. با حذف آبونمان توسعه شرکت و نگهداری از زیرساخت ها مختل می شود که ضرر و زیان این کار جبران ناپذیر خواهد بود.

مدیرعامل مخابرات ایران تصریح کرد: شرکت مخابرات آبونمان را در نگهداری هزینه می کند و اگر این حذف شود در توسعه به موقع زیر ساخت ها دچار مشکل خواهیم شد. تعرفه تلفن ثابت در ده سال گذشته ثابت مانده است که دراین راستا این موضوع نه تنها کمکی به ما نشده بلکه ما را نیز تحت شعاع قرار داده است.

صدری گفت: تمام تلاش شرکت مخابرات این است که در کنار ارائه تلفن ثابت به مردم توسعه شبکه دیتا را نیز داشته باشد .

955210cookie-checkمهندس صدری: آبونمان نگیریم در ارائه خدمت خلل وارد می شود

نظرات بسته شده است.