مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

فضای نمایشگاه بین‎المللی جوابگوی برگزاری همزمان الکامپ و تلکام نیست

مخابرات ما- دو بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات دارای ظرفیت‎های فراوانی است که باید تلاش کرد در سال اقتصاد مقاومتی از این ظرفیت‎ها نهایت استفاده را برد؛ برگزاری این نمایشگاه ها ابزارمهمی برای استفاده از این ظرفیت هاست.
به گفته وی، مردم و مسوولان با مراجعه به این دو نمایشگاه ضمن آشنایی با ظرفیت‎های فراوان ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، می توانند از آنها برای توسعه بیشتر استفاده کنند.
رییس سازمان نظام صنفی رایانه‎ای کشور گفت: گرچه قرار بود این دو نمایشگاه با یکدیگر ادغام شوند اما در عمل فضای نمایشگاه بین المللی دایمی تهران جوابگو نیست بنابراین نمی‎شد همزمان برای برگزاری اقدام کرد. اثنی عشری درباره تحمیل هزینه بیشتر نیز گفت: به هرحال برگزاری دو نمایشگاه چه به صورت ادغام شده و چه مجزا، هزینه هایی برای فعالان به همراه دارد اما در مجموع برگزاری مجزای نمایشگاه برای همه بهتر است.
وی گفت: نمایشگاه تلکام هر ساله با ارایه جدیدترین دستاوردها و محصولات صنایع ارتباطی برگزار شده و امسال نیز این نمایشگاه می تواند فرصت مناسبی برای تبادل فناوری بین کشورهای حاضر و شرکت های داخلی باشد.
نوزدهمین نمایشگاه صنایع مخابرات و اطلاع رسانی در حالی قرار است با گذشت کمتر از دوماه از برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی در روزهای آینده برگزار شود که آبانماه امسال نیز نمایشگاه رسانه های دیجیتال توسط مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد و آن گونه که اعلام شده، قرار نیست دستاورد جدیدی در این نمایشگاه ها عرضه شود.
در حالی شاهد برگزاری نمایشگاه های ارتباطات و فناوری اطلاعات با فاصله هایی چنین کوتاه در کشور هستیم که چنین نمایشگاه هایی در جهان سالی یکبار برگزار می شود.

954540cookie-checkفضای نمایشگاه بین‎المللی جوابگوی برگزاری همزمان الکامپ و تلکام نیست

نظرات بسته شده است.