مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آسیب های تصمیمات مدیریتی در مخابرات زیاد است!/کسی دائمی نمی شود!

مخابرات , دیگر هیچکس به تغییر وضعیت فکر نکند.

مخابرات ما- در تمام مطالبی که به صورت غیر رسمی نوشتیم سعی کردیم خبری را بدون آسیب به جوانان مخابراتی یا مسن تر های قراردادی برسانیم: مخابرات دیگر تغییر وضعیت نخواهد داشت.مخابرات نفر دائمی نخواهد داشت.

این تصمیم امروز و دیروز مخابرات نیست.از همان سال 1393 بزرگان مخابراتی چنین تصمیمی گرفتند.از همان سال 1395 وقتی قراردادی های 92 سه ساله شدند این تصمیم در مخابرات گرفته شد.

اما وقتی مهندس صدری در جلساتی خبر تغییر وضعیت را داد با خودمان فکر کردیم سیاست ها تغییر کرده است.

اما پس از اندک زمانی دشواری ها نمایان شد.

البته یک بدقولیکلی به جوانان 92 هم چیزی نیست که مخابرات نگرانش باشد … اما اگر من چای مخابرات بودم نگرانش می شدم! این جوانان همان مسیری را می روند که رسمی ها پیش از این رفته بودند.ناامیدی صرف در مخابرات! بی انگیزگی! کرختی و لمسی در کار!

.

اینها دیگر برای مخابرات مهم نیست! او به سمت هدفی دیگر می رود.هدفی که به مرور زمان بیشتر خواهید شناخت.البته اگر عمری از مخابرات و همکاری شما با آن باقی مانده باشد.

بزودی روزی خواهد رسید که حتی مدیر منطقه ای نیز به بخش خصوصی واگذار می گردد!یعنی یک شرکتی اداره یک استان را خواهد گرفت!

همه می دانید بهمین دلیل وقت را تلف نمی کنم.

به هر تردید , در اصفهان آب پاکی بطور کلی با آب کر , متصل به دریاها و خلیج های آزاد, روی دست همه ریخته شد:

سوال : تبدیل وضغیتی که شما مطرح کردید مشکلش چیست که اجرا نمی کنید؟

مهندس صدری: ایراد قانونی وجود ندارد داریم بررسی میکنیم یک سری مشکلات دارد ولی شما بدانید هیچ اختلافی بین رسمی و قراردادی وجود ندارد.. … من متعهد میشوم هر چه به نیروی رسمی تعلق میگیرد به اینها هم بدهم…. هر چه …

بله! دقیقا قراردادی ها همان مسیری را می روند که رسمی ها رفتند: در آرزوی بازنشستگی!

کاش یکی آسیب های اجتماعی رفتارهای مدیریتی را اندازه می گرفت!

من اصلا نمی گویم کسی را دائمی بکنند یا نکنند! من فقط چیزی که می بینم این است: آسیب های تصمیمات مدیریتی در مخابرات بسیار زیاد است!

 

954290cookie-checkآسیب های تصمیمات مدیریتی در مخابرات زیاد است!/کسی دائمی نمی شود!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
7 نظرات
  1. محمود4آزی می گوید

    سلام و عرض ادب
    ضمن تشکر از مدیر عامل محترم جناب مهندس صدری، به نظراتشون کاری ندارم ولی فرمودن هر تفاوتی هست و بگیم ایشون متعهد هستن و انجام میدن. بنده میخوام کلمه قراردادی در حکمم به دایمی تغییر پیدا کنه و صفحه پشت حکمم هم سفید باشه. هر تفاوتی یعنی غلط املایی هم شامل میشه پس لطفا زحمتش رو بکشن و عینا حکم ها یکسان باشه. ما که چیز زیادی نمیخوایم تازه یک صفحه هم کمتر پرینت میشه و عمر پرینترها هم بالاتر میره و درآمدزایی میشه. فقط باید کاربر با اجازه جناب صدری دست مبارک رو بلند کنه و یک گزینه رو تصحیح کنه.
    انشالله که مثل کارها و قول های قبلی عمل نکنن!

    1. مریم می گوید

      چقدر با این قراردادی بودن به هیچ حساب شدیم. آقای صدری چرا با آقای زارعی صحبت نمیکنید که مصاحبه میگذاشتند در این ازمون جوان ها شرکت کنن ما نیروی متخصص میخوایم بعد سه سال دائم میشن امکانات عالی و … حالا شدیم چی ؟؟؟ هیچکی واسمون ارزش قائل نیست بعد پنج سال. حالا میگن ما دائمی نداریم . به نظرم سازمان های خصوصی بایست زیر نظر یه ارگان باشه که استخدام قانونی روالش انجام شه. استخدامی هم که بدون ضابطه هست اسمش معلومه دیگه.

    2. استخدامی 92 می گوید

      با سلام و احترام و تشکر از کامنت همکار عزیزمون
      دقیقا همکاران استخدامی 92، مطابق نظر مدیرعامل محترم و طبق آیین نامه دنبال رفع این تفاوت هستن.

  2. دشتی می گوید

    به نظر من مخابرات داره بار مالی وحشتناکی رو وزارت بهداشت تحمیل می کنه.
    از بس کارکنانش(خصوصا شرکتی ها و قراردادی های ۹۲)روز و شبشون رو با شدیدترین استرس ها می گذرونن.
    و همین استرس ها عامل اصلی انواع بیماریهای سرطانی و روانی …….هست.
    سردبیر گرامی حداقل از طرف من به جناب مدیر عامل بگین که همون پست ها و مدیریت ها بذار باشه برای همون رسمی ها و بازنشسته های دعوت به کار شده.ما قراردادی و شرکتی ها همین پایین مایینا هستیم تا بالاخره یا تو سالن مالن دستگاهها سکته می کنیم و یا تو جادهها حین ماموریت تصادف می کنیم و میمیریم یا امید به خدا توسط همین مدیران اخراج میشیم و یا با همین مشکلات و استرسها میریم خونه دعوا می کنیم و طلاق ملاق می گیریم و بچه هامون رو هم میفروشیم.
    خلاصه که بگین اصلا نگران نباشین.
    من تعجبم یه قراردای چطور می تونه یه مدیر باشه و با انواع رانت ها و مشکلات و فامیل بازی و ………..برخورد کنه ،در صورتی که خودش قرارداد یکساله داره و پاش رو پوست جناب گوجه فرنگیه‌.خب قربانت بشم مثلا یه مورد، ماشالله در صد زیادی از کارا دسته پیمانکاری فرمایشی و سفارشیه .خب مدیر بدبخت دوبار بهش البته به صورت کاملا درست هم بهش گیر بده ،میره پیش بزرگترش و باقی ماجرا…………
    مدیران شرکت باید متوجه باشن اگه قرار شرکتی باشه حتما باید نیروی رسمی هم باشه.
    و نکته اخر هم اینه که خدا روزی رسونه،حالا یه مدت کم یه مدت زیاد بالاخره کسی از گرسنگی نمیمیره(فوقش خودش خودشو میکشه)من جای بعضی از مدیران بودم(البته اندکی از مدیران)بابت حقوق دادن منت نمی ذاشتم و طوری رفتار نمی کردم که انگار صدقه می دم.
    شاید خیلی از همین بوه های شرکت پیش خدا مقامشون خیلی بالا باشه.
    پس مدیران عزیز و هیئت مدیره …
    کارکنان رو نرنجونید.خیلی از مشکلات شرکت شاید تخصیر ایناها نباشه.

  3. محمد حاصلی می گوید

    بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام مدیر عامل محترم شرکت مخابرات ایران
    سلام بر سردبیر محترم و نیک اندیش
    سلام بر همه همکاران قراردادی ، چه جوان و چه مسن !

    اما چرا
    جوانان مخابراتی یا مسن ترهای قراردادی ؟!

    منظورتان ، ۱۷ سال ظلم کشیدگان با وجود دادخواهی هستند
    منظورتان قراردادیهای زمان دولتی مخابرات هستند
    و جوانان نیز همکاران عزیز جدیدتر مخابرات

    همه اذعان دارند که در گذشته و مدیریت گذشته هیچ توجهی و حتی صحبتی درباره عدالت و قانون نمیکرد و حق و قانون طلبی در آن زمان شجاعتی صد برابر این زمان میخواست و تنها نتایج تلخی ببار می آورد ،
    مدیریت جدید ، بزرگترین دستاوردش باز کردن باب گفتگو و بحساب آوردن پرسنل در گفتگو است
    مدیریتی که کسی را تهدید نمیکند ، توهین با صدا یا خاموش هم نمیکند
    مدیریت جدید تلاطمی در سکوت و سکون مخابرات برانگیخت
    که دستاورد مهم دوم آن است
    مسلما درخواست و خواست ما قراردادیها مطابق قانون و مستقیما بنفع شرکت نیز میباشد ، فقط کمی بررسی بیطرفانه و دقیق علمی و قانونمند لازم است

    تیم جدید محترم مدیریت ارشد شرکت مخابرات ایران
    مدیرعامل محترم و سهامدار عمده محترم و هیئت مدیره ارجمند ،وقتی شروع کارتان در این دوره عدالت محور و امید برانگیز است ، اینجا اسلام و قانون که همان مدیریت علمی و اسلامی است و منطق را و انصاف را در مورد تمامی پرسنل مخابرات در نظر بگیرید
    مدیر عامل عزیزمان فرمودید با دایمی شدن چه انگیزه ای افزایش می یابد؟
    جواب ساده است ، همان انگیزه و ایمان و اعتمادی که یک رسمی با قراردادی شدن از دست میدهد ، همان ناامیدی که حاکم میشود
    با دایمی شدن طبق قانون و آیین نامه مصوب ۸۹ ، عدالت جاری و تمام امور شرکت ، برکت پیدا میکند، انگیزه ، اعتماد شرکت به پرسنل و پرسنل به شرکت و امید به آینده روشن شرکت و پرسنل ، راه را روشن و تلاش و تکاپوی پرسنل در راه اهداف صحیح مدیریت مدرن اسلامی را بشدت افزایش میدهد ، پیشنهادات مفید از ذهن های عدالت دیده تراوش و ایده های ناب به منصه ظهور میرسد .
    با اجرایی شدن راهبرد مدیریتی مدرن و اسلامی جنابعالی و پیشنهادات مفید پرسنل ،بهره وری و کیفیت خدمات و سودآوری جهش رو به بالا یافته و سهامداران و پرسنل بهره مند و مردم رضایت می یابند
    این یعنی ،،،برکت،،،

    آیا غیر از این میخواهید؟

    مخابرات استان تهرانی
    یک پرسنل و همکار با ادب و با پیشنهاد
    حاصلی

  4. زنبور می گوید

    سردبیر شما چرا این صحبت را میکنی ؟؟؟ شما انگار دارید به سمتی میرید که بخوان 92 را نابود کنن مهندس صدری توی صفحه اش نوشته ما کارمون درست بود . قراردادی های محل طرح هم شرکتی شن مشکلی پیش نمیاد !!!! هرکی آزمون داده قراردادی هرکی نداده شرکتی این بهتره.

  5. ناشناس می گوید

    سلام، امیدوارم این مطلب رو مهندس صدری بخونه یا سردبیر عزیز برای ایشون ارسال کنه.
    سردبیر جان علیرغم فرمایش حضرتعالی در مورد تصمیم هیئت مدیره در سال ۹۳ اما برای قراردادی‌های ۹۲ در تابستان امسال حکم دائمی شدن رو زدند، اگه یکی از همکاران ۹۲ ی رو در دسترس دارید بی‌زحمت به ‌‌hr ایشون، قسمت احکام مراجعه کنید، ملاحضه خواهید کرد که اولین قرارداد ما، قرارداد سال ۹۲، برای دانلود موجود نیست و بیشتر آیتم‌های آن خالی هستند! دقیقا همین قرارداد به دائمی تبدیل شده بود که تعدادی از همکاران قراردادی ۹۲ هم ازش پرینت گرفتند و الان موجوده، ولی چند روز بعد، از hr پاک شد و جای اون چیزی قرار نگرفت، حتی قرارداد اولیه! این نشون میده حداقل برای مقطعی پس از اعلام اردیبهشت‌ماه مدیرعامل واقعا قصد برای اجرایی کردن دائمی شدن بوده و حتی گام‌های عملی تا حد تهیه‌ی حکم دائمی هم برداشته شده!
    حالا یک خواهش از مدیرعامل محترم دارم و تصور می‌کنم خواسته بسیاری از قراردادی‌های ۹۲ هم باشه، خیلی صادقانه و شفاف بیان و بدون استفاده روش‌های مرسوم سیاستمداران، بفرمایند که چه عامل قدرتمندی ایشون رو از تصمیمشون در آخرین لحظات و حتی وقتی احکام در hr قرار گرفته بود، برگردوند؟ حداقل حق همکاران هست که دلیل این موضوع رو بدونند. متاسفانه علیرغم این‌که در زمان آزمون رسما اعلام شد که پس از ۳ سال قبولی‌ها رسمی خواهند شد اما این مورد هم همانند سایر موارد از قبل و پس از آزمون مورد بی‌قانونی قرار گرفت! و متاسفانه از اونجاییکه بانیان برگزاری آزمون خود از قانونگذارانند، امکان پیگرد قانونی بزرگواران وجود نداره! خوشبختانه آقای زارعیان و آقای پور‌رنجبر هر دو بزرگوار در دسترس هستند و امکان بررسی فرمایشات و مصاحبه‌های بزرگواران از طریق خودشون میسره.
    امیدوارم مدیرعامل محترم، جناب مهندس صدری، حداقل همکاران رو به این اندازه لایق بدونند که مستحق آگاهی از وقایع باشند.

نظرات بسته شده است.