مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

وقتی پرسش و پاسخ محدود باشد نتیجه اش این است!/تشکر از مهندس کارگزار در مشهد.

مخابرات ما- تا امروز ما گزارشی از اصفهان و نحوه برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با مدیر عامل مخابرات ایران نداشتیم. امروز دوستان نوشتند:

جلسه به اصطلاح پرسش و پاسخ برای کارکنان بود امابه لطف مدیران این استان که همیشه تمام تلاش خودشان را برای اینکه همه چیز در لفافه بماند کرده اند
اجازه ندادند کارکنان اصلا صحبت کنند به قول خودشان میگفتند مشکلاتتان را بنویسید و روی برگه تحویل اقای کریمی بدهید تا ایشان عنوان کنند.

وقتی این مطلب را خواندم تازه دلیل وجود و بروز چنین صحنه ای برایم مشخص شد:

کاملا مشخص است این آدمها که دور مهندس صدری جمع شده اند و هر یک می خواهد در مورد مشکلش صحبت کند, در جلسه پرسش و پاسخ به نتیجه نرسیده وگرنه دلیلی نداشت آنجا باشد!

اداره کردن یک جلسه پرسش و پاسخ با حضور مدیر عامل – که خودش گرگ باران دیده جلسه های پرتنشی مثل مجمع 96 است – کار ساده ای است.حفظ حرمت آدم هایی که هر یک در گوشه ای از این شرکت بزرگ بخشی از کارهای مخابرات را انجام می دهند بسیار بیش از یک جلسه بی سر و صدا ارزش دارد.

ما از مدیر منطقه اصفهان خواسته ایم در صورت امکان به چند سوال ما در باره این سفر توضیح دهد.شاید اگر پاسخ می داد دلایلش قابل قبول می نمود.

هر قدر جلوتر می رویم به این نتیجه می رسم که مدیران کلانتر, مدیرانی که قبلا در مخابرات ایران مدیریت کرده اند و سپس به استانها آمده اند دلشان بسیار بزرگتر از مدیران استانی است که صحنه های بزرگ و پر تنش ندیده اند.

نمونه اش را در برگزاری همین جلسه پرسش و پاسخ, با حضور مهندس صدری برای اولین بار در مشهد و با مدیر عاملی مهندس کارگزار دیدیم. آنجا یکی از همکاران استانهای دیگر هم فرصت سوال یافتند. باز هم لازم است از کارگزار تشکر کنیم.هر چند که خارج از موضوع است.

 

هر قدر جلوتر می رویم به این نتیجه می رسم که مدیریتهای کلان , مدیرانی که قبلا در مخابرات ایران مدیریت کرده اند و سپس به استانها آمده اند دلشان بسیار بزرگتر از مدیران استانی است که صحنه های بزرگ و پر تنش ندیده اند.

نمونه اش را در برگزاری همین جلسه پرسش و پاسخ, با حضور مهندس صدری برای اولین بار در مشهد و با مدیر منطقه ای مهندس کارگزار دیدیم. آن روز حتی یکی از همکاران استانهای دیگر هم فرصت سوال یافت. باز هم لازم است از کارگزار تشکر کنیم.هر چند که خارج از موضوع است.

 

952700cookie-checkوقتی پرسش و پاسخ محدود باشد نتیجه اش این است!/تشکر از مهندس کارگزار در مشهد.
7 نظرات
  1. همکار می گوید

    با سلام. حالا همکاران تهرانی باید متوجه شوند که وقت یما خبرهای استان خودمان را از آنها پیگیری می کنیم علت چیست. اینجا فقط پنهان کاری است و پاسخگویی در حد صفر است. مدیران استان خود را از خدایان دانسته و حق حرف زدن و انتقاد را به کارکنان علی الخصوص نیروهای شرکتی نمی دهند. اینجا متاسفانه اصفهان است. همانند بستر خشک زاینده رودش.

  2. ناشناس می گوید

    امیدوارم مهندس حیدری زاده این مطلب رو بخونن که متاسفانه از وقتی ایشون اومده اوضاع نیروهای شرکتی بد از بدتر شده

  3. ناشناس می گوید

    از جمله مدیران اصفهان در مخابرات معاونت مالی رو عهده دار میباشد …این شخص جز خودش و چند نفر از اطرافیانش هیچ قدم خیری واسه کسی بلد نیست بلند بکند

  4. ناشناس می گوید

    باور کنید کل کشور رو بگردین مانند مسئولین استان اصفهان مسئولی تنگ نظر پول پرست ووو …پیدا نمیکنید ..این یه واقعیته اصفهان وقتی قراره چیزی پرداخت بشه همیشه اخرین استانه ولی اگر قراره چیزی کسر بشه همیشه پیش قدممه

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      اوه … مگه مدیر پولو برای خودش برمیداره وقتی به شما نده؟!
      اصفهان و مردمش آنقدر زیرک هستن که دو روز نمیشه مطالباتشونو نگه داشت.مگر اینکه اصفهان جاش عوض شده باشه

      1. ناشناس می گوید

        سلام سردبیر عزیز.
        بله اصفهانیا زیرک هستند ولی همین به قول شما زیرکی انها است که همیشه باعث شده حق کارکنان شرکتی در این استان ضایع شود و هیچ کسی هم خبردار نمیشود.به عنوان مثال یکی از واضحترین مطالبات ما پاداش پایان سال 96 بود که در کل کشور به نیروهای شرکتی پرداخت شد ودر اصفهان حتی یک نفر هم دریافت نکرد.این استان تقریبا 3000 نیروی شرکتی دارد.اگر این تعداد را در مبلغ 500 هزار پاداش ضرب کنیم میشود مبلغ 1میلیارد و 500 میلیون.حال باید پرسید این پول در این استان کجا رفته در حالی که در استانهای دیگر حق پرسنل شرکتی پرداخت شده؟؟خواهش میکنم اگر جوابش را پیدا کردید به ما هم بگویید.

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          دوست گرامی
          بازای هر نفر از نیروهای شرکتی, شرکت مخابرات ایران پول شماره نکرد و به استانها نداد.
          اما قبول دارم که از هزینه استانهایی که ندادند کم شده.
          پس پول جایی نرفته.نبوده که بره.
          اما در مورد بعدی,
          کل نیروهای شرکتهای خدمات اول و شسکام این پاداش رو گرفتن
          هزاران نفر نیروی شرکتهای محلی در استانهای دیگر هم نگرفتن.فقط شما نبوده اید.
          استان شما برای کاهش هزینه هاش با این دو شرکت قرارداد نبسته.این درسته

نظرات بسته شده است.