مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

لوح سپاس و تقدیر برای مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در کنگره سراسری برند ملی افتخار ملی.

مخابارت ما- وزیر صنعت و معدن و تجارت, محمد شریعتمداری و همچنین نماینده مجلس شورای اسلامی, علیرضا محجوب از مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با امضای نامه ای واحد به عنوان لوح سپاس  قدردانی کرده اند.

در این لوح تقدیر  با اشاره به ضرورت کارآفرینی در جامعه آمده است : …. در ایجاد اشتغال و توسعه آن نقش داشته اید و در ارزیابی صورت گرفته در کنگره سراسر برند ملی, اقتدار ملی به عنوان واحد نمونه صنعتی و اقتصادی انتخاب شده اید این لوح سپاس به شما اعطا می شود.

در سومین کنگره سراسری برند ملی, افتخار ملی, شرکت مخابرات ایران تواسنته است به عنوان واحد نمونه صنعتی و اقتصادی معرفی گردد لذا لوج سپاسی با امضای وزیر تجارت و نماینده مجلس برای مهندس صدری مدیر عامل مخابرات ایران صادر شده است تا در پرونده این شرکت باقی بماند.

951640cookie-checkلوح سپاس و تقدیر برای مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در کنگره سراسری برند ملی افتخار ملی.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. استعفای وزیر می گوید

    شریعتمداری وزیر صنایع این حکم را امضا کرده است و استعفا داده است!!!!!!!!!!!

  2. محمود4آزی می گوید

    جناب آقای مهندس صدری
    مدیر عامل محترم شرکت مخابرات ایران
    ضمن تبریک به حضرتعالی و پرسنل گرانقدر شرکت مخابرات در کسب این موفقیت، از محضر شما و وزارت صنعت و معدن و مجلس شورای اسلامی استدعا دارم تا دلایل این انتخاب اعلام گردند تا ضمن تقویت نقاط قوت در راستای رفع نقاط ضعف نیز برنامه ریزی گردد. آیا اعضای کمیته از وضعیت کارکنان شرکت مخابرات اطلاع دارند؟ در واحد نمونه صنعتی و اقتصادی کشور به نیروی انسانی احترام گذاشته می شود و حق و حقوق آنها طبق آیین برآورده می‌گردد؟ آیا نیاز به مراجعه کارکنان به نهادهای فوق جهت شفاف سازی و احقاق حق وجود دارد؟ضمن تبریک مجدد آرزوی توفیق روز افزون برای حضرتعالی داریم.

نظرات بسته شده است.