مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- مخابرات الگویی در مدیریت.

مخابرات ما- در خبرهای “از رسانه های دیگر” مطلبی بود در مورد مدیریت در مخابرات.این مطلب را اینجا بخوانید.سپس این نوشته را بخوانید که در زیر همان مطلب کامنت شده است.

علی تنها

.۱۳۹۷/۰۷/۰۱ در ۱:۲۰ ب.ظ

با سلام شوخی قشنگی بود مخصوصا مثال “به طور مثال یک مشترک در یک شهرستان دورافتاده می تواند درخواست خدمت و خدمات امور مشتریان را با همان کیفیتی دریافت کند که یک شخص در بهترین نقطه تهران آن را دریافت می کند. ” من به شخصه برای تغییر سرویس به اینترنت ۳ هفته منتظر نامه نگاری و رفع خرابی سیستم CRM -که نشد- بودم در صورتی که یک شرکت دیگر در مدت دو دقیقه سرویس مرا روی یک خط دیگر تغییر داد.

و با سلام خدمت جناب مهندس صدری با تشکر از زحمات شما جهت کارکنان مخابرات . خواهشمند است دستور فرمایید فکری به حال خود این مخابرات بیچاره بکنند . این مخابرات از نظر مدیریت و برنامه ریزی در بدترین وضعیت ممکن بسر میبرد . شما نگاهی به سیستمهای نرم افزاری بکنید یکی از یکی خرابتر مثلا سیستم نیروی انسانی یا اتوماسیون اداری یا CRM…. و ده ها سیستم جدا از هم هیچکدام در حد استانداردهای روز دنیا نیستند و حتی در حد یک شرکت کوچک جهان سومی ، هیچ کدام حتی قابلیت یکپارجه سازی در پایینترین سطح را ندارند . سیستم مدیریت دانش در مخابرات کجاست ؟ البته جواب روشن است ! دانشی در مخابرات ایران موجود نیست که نیاز به مدیریت داشته باشد و ……..

951430cookie-checkشما نوشته اید- مخابرات الگویی در مدیریت.
3 نظرات
  1. یک دوست می گوید

    با توجه به سوابق کاری شما و مبالغی که از شرکت گرفته اید الان خروجی کارتان کجاست ؟ این هم یک پروژه ای است که مدیران جدید ( خصوصا آقای جباری عضو هیات مدیره ) بدون اطلاع از سوابق کاری شما دستور اجرای آن راداده اند . و کاری که شما در حال انجام آن هستید مستندات و مطالعات شرکتهای اینونتیو ، سفره کام و تکماهیندرا را کپی کرده و به عنوان مستندات خود مجددا به شرکت قالب می کنید . کاش آقای جباری کسی را مامور میکرد تا خروجی این پروژه را با خروجی پروژه های قبلی مقایسه میکردند . آنوقت مشخص میگردید که آیا شما الگوی مدیریتی برتر ارایه نموده اید یا خیر .

  2. سوشیانس می گوید

    باسلام
    واقعاً باید بر حال زار امروز مخابرات که حاصل دهها سال عدم وجود مدیریت لایق و شایسته است زجه زد و گریست ، مدیرانی که مغز تجاری و مدیریتی شان به اندازه نخود بوده و فقط و فقط بلد بودند مخابرات را بچابند و هریک دوره ای از این خوان گسترده جیب پرکنند و بدون هیچ باز خواستی بار خود را ببندند و بروند .
    مدیرانی که نه تعمل بلد بودند و نه چیزی از الفبای اولیه مدیریت می دانستند و تنهاچیزی که یادگرفته بودند صرفه جویی بود و کاهش هزینه ها البته تا جایی که دامن خود آقایون را نگیرد و مزاحم سفرهای خارجی آنان و سمینارهای بریز و بپاش ایشان و حقوق و مزایا و پاداشهای میلیاردی آنها نباشد .
    مدیرانی که فقط بلد بودند در هزینه های پرسنلی صرفه جویی کنند و دمار از روز همکاران درآرند ، بلد بودند از بازسازی تجهیزات بزنند و بجای بهسازی و توسعه تجهیزات هزینه های جاری را از محل اعتبارات سرمایه گذاری هزینه کنند و سودهای آنچنانی نشان بدهند و به سهامدار عمده خوش خدمتی کنند و هرآنچه شرکت داشت را به چوب حراج بزنند ولی بلد نبودند چانه زنی کنند نرخ پالس را بالا برند . الان نزدیک به 15 سال است که نرخ (پالس)درآمد مخابرات در مقایسه با خدمات سایر شرکتهای خدماتی آب و فاضلاب و برق و عوارض شهرداری و …. تغییر قابل توجهی نداشته است .

  3. ناشناس می گوید

    مگر اینکه خودمان از خودمان تعریف کنیم.البته جناب مهندس صدری زحمت زیادی می کشند ولیکن این کشتی به گل نشسته به این زودی ها سرپا نمی شود. مدیران نالایقی در مخابرات آمدن و هستند که مخابرات را به گل نشاندن. مهندس صدری تنهاست دوستان به حمایت و یاری شما همکاران نیاز دارد البته بشرطی که بزارن ایشان بماند.

نظرات بسته شده است.