مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

راه اندازی سامانه مدیریت فنی شبکه و مشترکین (OSS) مخابرات منطقه کردستان

مخابرات ما – مدیر مخابرات منطقه کردستان از راه اندازی سامانه مدیریت فنی شبکه و مشترکین (OSS) مخابرات منطقه خبر داد.

مخابرات ما (محمد – خبرگزاری موج) – آزاد حکمت با اشاره به اینکه ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان در کمترین زمان یکی از برنامه های مخابرات منطقه است افزود: در این راستا سامانه مدیریت فنی شبکه و مشترکین مخابرات در استان راه اندازی شده است.

وی گفت: راه اندازی این سامانه با هدف بهبود کیفیت ارائه خدمات سرویس های دیتا و اینترنت مشتریان،افزایش سرعت واگذاری سرویس و مدیریت امکانات فنی انجام شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان راه اندازی سامانه OSS را گامی مهم در ارائه خدمات بهتر به مشتریان از سوی مخابرات منطقه خواند و اظهار داشت: در این سامانه تخصیص امکانات متناسب با نیاز مشتریان و متقاضیان انجام می پذیرد.

حکمت پاسخگویی به نیازهای مشتریان، با سرعت و دقت بسیار بالاتر از گذشته را از مزایای این سامانه اعلام کرد و گفت: تحقق این مهم گامی اساسی در رشد و توسعه مشتری مداری و ارائه خدمات بهتر به شهروندان کردستانی است.

وی ابراز کرد: راه اندازی سامانه مدیریت فنی شبکه و مشترکین در قالب پروژه تجمیع شرکت مخابرات ایران از سوی مخابرات منطقه صورت گرفته است که تمامی سامانه های جامع مشتریان ثابت، مشتریان اینترنت و سامانه جامع مدیریت فنی شبکه ثابت تجمیع شده و بانک های اطلاعاتی موجود ،تحت عنوان یک سیستم متمرکز کنترل و بر اساس لینک های ارتباطی ما بین سامانه های مذکور ، کلیه مراحل بررسی امکانات فنی اعلام نتیجه تا تحویل ،ارائه سرویس و همچنین خدمات پس از فروش سرویس بصورت یکپارچه انجام خواهد شد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه دریافت خدمات مشتریان بعد از راه اندازی این سامانه ،مانند سایر خدمات مخابرات در بین دیگر اپراتورها منحصر به فرد است افزود: افزایش رضایتمندی مشتریان مخابراتی یکی از بهترین پیامدهای راه اندازی این سامانه است که امیدوارم با تلاش پرسنل دلسوز مخابرات شاهد آن باشیم.

حکمت با اشاره به زمان بر بودن تجمیع این داده ها در راه اندازی سامانه OSS افزود: مقدمات اجرای این پروژه حدود یک و نیم سال طول کشید که خوشبختانه با سعه ی صدر و کوشش همکاران منطقه موفق به اجرای آن شدیم.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همه همکاران مخابرات منطقه که هرروزه با بکارگیری دانش و کوشش خود، گام های مناسبی را برای پیشبرد اهداف و برنامه های مخابراتی بر می دارند تصریح کرد: تلاش و زحمت همکاران منطقه موجب شده است که این مجموعه در سطح شرکت مخابرات ایران همیشه خوش بدرخشد و موفق به کسب عناوین برتر در حوزه های مختلف شویم.

949840cookie-checkراه اندازی سامانه مدیریت فنی شبکه و مشترکین (OSS) مخابرات منطقه کردستان

نظرات بسته شده است.