مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

برند شرکت مخابرات ایران پس از 65 سال به‌ صورت رسمی ثبت شد

مخابرات ما- با توجه به ارزش برند قدیمی و با اعتبار تاریخی شرکت مخابرات ایران و حفاظت از مالکیت معنوی این برند ارزشمند، برند شرکت مخابرات ایران در سازمان اسناد و املاک کشور به‌صورت رسمی ثبت و گواهی نامه ثبت علامت به شرکت مخابرات اعطا شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، با توجه به گستردگی حوزه فعالیت شرکت مخابرات ایران و لزوم حفاظت از مالکیت معنوی تمام محصولات و سرویس‌های وابسته به شرکت مخابرات ایران و همچنین در جهت صیانت و تقویت هویت برند شرکت، این برند پس از 65 سال از شروع به کار شرکت مخابرات، در اداره ثبت علائم تجاری و مالکیت صنعتی سازمان اسناد و املاک کشور به ثبت رسمی رسید.

بر اساس این گزارش، ثبت این برند با توجه به ارزش ذاتی و شناخته‌شده بودن برند مخابرات در بین تمام مشتریان و جامعه، باعث حفظ و حراست از ارزش معنوی و حقوق انحصاری برند شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور خواهد شد.

947450cookie-checkبرند شرکت مخابرات ایران پس از 65 سال به‌ صورت رسمی ثبت شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. همکار رسمی می گوید

    ای کاش میشد همزمان با ثبت این برند افراد قدیمی مرتبط با تاسیس مخابرات هم بصورت رسمی در سازمان اسناد و املاک هم به ثبت می رسیدند و از این افراد هم تجلیل می شد. البته اگر زنده باشند . اینها هم اثار فاخر مردان ایرانی می باشند که برای تاسیس شرکت خون دلها خورده اند و بعضی ها حاضر و اماده سوار بر این اسب زین شده شده اند و دارند می تازند وحتی حاضر نیستند بعضی از حق و حقوق پرسنل را که تصویب شده خودشان است و بعد از تصویب پشیمان شده اند را به پرسنل این شرکت عریض و طویل و با درامد بالا بدهند.

نظرات بسته شده است.