مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

همایش استانی پایگاههای بسیج مخابرات لرستان در خرم آباد برگزار شد

همایش پایگاههای بسیج مخابرات

مخابرات ما (محمد – جماران) – مدیر مخابرات منطقه لرستان با قدردانی از فعالیت‌های انجام‌شده در زنده نگهداشتن یاد و خاطره‌ی شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم اظهار‌ داشت: به فرموده رهبر انقلاب سازماندهی بسیج، یکی از نوآوری‌های امام (ره) بود.

وی افزود: آرامش جامعه در سایه‌ی پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و فعالیت‌های هماهنگ با روحیه‌ی بسیجی است.

تقدیر از زحمات کارکنان و فرماندهان بسیج مخابرات استان

محمودی با قدردانی از اقدامات انجام شده در حوزه پایگاه مقاومت منطقه به تشریح وضعیت ارتباطی مخابرات منطقه لرستان پرداخت‌ و ضمن تقدیر از زحمات بسیجیان و فرمانده پایگاه مقاومت گفت: همه‌ی همکاران ما در مجموعه مخابرات لرستان با روحیه‌ی بسیجی خود تمام توان و تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به هم استانی‌های ارجمند به‌کار می‌گیرند.

در ادامه‌ی این همایش فرمانده حوزه مقامت بسیج مخابرات ایران، از تشکیل پایگاه مقاومت پیشکسوتان در مخابرات ایران خبر داد و گفت: بسیجیان شرکت مخابرات ایران به‌عنوان سرمایه‌های نظام همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند و همواره در این مسیر خواهند بود.

حذب حداکثری بسیجیان بمنظور بصیرت افزایی

علویان، برگزاری جلسه فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج را در تقویت مبانی فکری و ارزشی تمام مجموعه بسیج موثر دانست و افزود: کادرسازی، جانشین‌پروری، جذب حداکثری به‌منظور بصیرت‌افزایی و هم‌چنین تقویت حضور بسیجیان در فضای مجازی به‌منظور تبیین ارزش‌ها و دفاع از آرمان‌ها، از مهم‌ترین حوزه‌های فعالیت مجموعه بسیج است.

وی در ادامه به ارائه اولویت‌های سال ۹۷ و برنامه‌های بسیج مخابرات در سراسر کشور پرداخت.

هم‌چنین حمیدی‌کیا، فرمانده پایگاه مقاومت شهید قندی مخابرات منطقه لرستان گزارشی از عملکرد پایگاه منطقه ارائه کرد و اعضای شورای پایگاه در این جلسه مسائل و راهبردهای بسیج مخابرات منطقه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

 

945570cookie-checkهمایش استانی پایگاههای بسیج مخابرات لرستان در خرم آباد برگزار شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.