مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

ایجاد ۲ هزار و ۷۰۰ زیرساخت مخابراتی در سیستان‌وبلوچستان

مخابرات ما- محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، شب گذشته، ۱۳ شهریورماه در نشست شورای اداری و معتمدان شهرستان خاش، گفت: امروزه با گسترش ارتباطات، زندگی مردم در همه ابعاد، بر مبنای تبادلات اینترنتی صورت می‌گیرد، بنابراین رفع مشکلات موجود در این زمینه و توسعه زیرساخت‌ها یک مسأله ضروری است.
وی ادامه داد: استان سیستان و بلوچستان، پهناورترین استان کشور است که این گستردگی، کار کردن در این منطقه را دشوار کرده و تلاشی مضاعف را می‌طلبد؛ اگر مدیران آن انگیزه و توانایی لازم برای خدمت را ندارند، باید از مسئولیت خود کناره‌گیری کنند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: بیش از ۴۵۰ میلیارد تومان از سوی دولت و ۱۳۲ میلیارد تومان نیز از سوی بخش خصوصی در راه توسعه ارتباطات سیستان و بلوچستان سرمایه گذاری شده است.
وی عنوان کرد: ایجاد بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ زیرساخت مخابراتی و همچنین واگذاری بیش از ۲ هزار اشتراک تلفن ثابت، اولویت وزارت ارتباطات در سیستان و بلوچستان است.
آذری‌جهرمی افزود: با وجود وضعیت نامناسب جاده‌های سیستان و بلوچستان از لحاظ ارتباطی، تمامی هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه‌های این استان تا پایان سال جاری از وضعیت ارتباطی مطلوبی برخوردار خواهند شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین با اشاره به آمار بالای تخریب و سرقت کابل‌ها و تجهیزات مخابراتی در برخی مناطق استان، اظهار کرد: ضربه زدن و یا سرقت این تجهیزات، ضربه به عموم مردم است و جلوگیری از این معضل نیازمند فرهنگ سازی است؛ انتظار می‌رود با همکاری علما و معتمدان تدابیری در این زمینه اندیشیده شود.

945160cookie-checkایجاد ۲ هزار و ۷۰۰ زیرساخت مخابراتی در سیستان‌وبلوچستان

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.