مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سایت‌های مخابراتی اپراتور رایتل در استان آذربایجان‎شرقی رونمایی شد

مخابرات ما-همزمان با هفته دولت از سه سایت مخابراتی اپراتور رایتل با سرمایه گذاری بالغ بر 20 میلیارد ریال در استان آذربایجان شرقی رونمایی شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌ شرقی، همزمان با آغاز هفته دولت و با حضور سرپرست اداره کل ICT استان و فرماندار شهرستان تبریز، از سه سایت مخابراتی شرکت خدمات ارتباطی رایتل در جهت بهبود وضعیت ارتباطی شهر تبریز، بهره‌برداری شد.
مهدی خرامش سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های فرماندار محترم شهرستان تبریز مبنی بر برگزاری جلسه به‌ منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات اپراتورها جهت نصب دکل در سطح شهر تبریز گفت: از مجموع 15 سایت مخابراتی جدید اپراتور رایتل، 3 سایت مخابراتی با هزینه‌ای بالغ بر 20 میلیارد ریال، امروز به بهره‌برداری رسید که امید است با حمایت‌های فرماندار شاهد افتتاح و بهره‌برداری از سایر پروژه‌های اپراتورهای همراه در استان باشیم.
در این مراسم که در محل SC1 اداره کل ارتباطات زیرساخت استان، برگزار شد، مهدی خرامش ضمن افتتاح پروژه‌های مخابراتی شرکت رایتل، از مرکز سوئیچینگ استان‌های غرب و شمال‌ غرب این شرکت شامل استان‌های آذربایجان‌ شرقی، آذربایجان‌ غربی، اردبیل، لرستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، کردستان، مرکزی و کرمانشاه بازدید کرد.
941510cookie-checkسایت‌های مخابراتی اپراتور رایتل در استان آذربایجان‎شرقی رونمایی شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.