مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شنیده ها- نیروهای شرکتی دهم شهریور را برای نجمع اعلام کرده اند؟

مخابرات ما – بر اساس حرکتهای فکری که در شبکه های اجتماعی دیده می شود بنظر می رسد نیروهای شرکتی مخابرات در حال تجدید سازمان برای برگزاری یک تجمع هستند.

هنوز  سایت مخابرات ما اطلاعیه ای رسمی در این زمینه ندیده است و هیچ قطعیتی در آن دیده نمی شود اما بنظر می رسد نتایج اعلام تجمع توسط نیروهای بازنشسته باعث شده است این گروه نیز  فرصت را برای حرکت بعدی خود مناسب بداند.

شنیده ها می گوبد احتمالا شنبه دهم شهریوز برای این موضوع در نظر گرفته شده  است.

بنظر می رسد لازم باشد این گروه پیش از هر تصمیمی با مدیران تشکل های کانونی بازنشستگان گفتگو کنند تا بتوانند تصمیمی کم اشتباه بگیرند.

 

940500cookie-checkشنیده ها- نیروهای شرکتی دهم شهریور را برای نجمع اعلام کرده اند؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
21 نظرات
  1. خدمات اولی می گوید

    سردبیر عزیز انگار دیگه شما هم مثل ما از طرح طبقه بندی نا امید شدید، آخه دیگه اصلا جواب بچه ها رو نمیدید؟ یه خبری چیزی جواب یه کامنتی رو بدید….. ما منتطریم اگر نمیخوان کاری کنند لااقل آب پاکی بریزن رو دستمون تا راحت بشیم….

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      قربون شکلت
      مگه امید شما به امید سردبیر بنده؟!
      من چند روزی بیمار و مریض احوال بودم قربونت
      حالا اگر ن یه هفته نیام باید شما امیدها رو پال کنید و ….

  2. مریم می گوید

    دیگه اینقدر همه تحت فشار هستن بنده های خدا ترجیح میدن همگی در فشار اقتصادی جون بدن ولی کار هیچکی درست نشه. شاید حق هم دارن . مثل 92 ها از اینور داشتن یه عده را داخل طرح دایمی میکردن که شاید به قول بعضی ها حقشون نبوده با اعتراض فعلا منتفی شد اگر چه یه تعداد به تمام معنا سوختن و زحمتشون (آزمون رقابت درس خوندن تلاش ) هدر رفت و تموم. در جریان شرکتی ها هم دیده میشه جدا یه عده فقط کارشون برگزاری جشن تولد و دانلود فیلم و سریال و پیاده روی و …در طرح طبقه بندی جا داده شدن یه عده که بیچاره ها کلی با مشترک سر و کله میزنن و اذیت میشن حذف شدن. البته در اون افراد که در طرح هم اومدن کلی پرسنل زحمت کش دیگه هست که شاید اونا هم بسوزن و تمام . حالا در این بین هیچکی سود نبرد و دل بعضی ها خنک میشه و …. دیگه کجای کار بخاطر مدیریت (مدیر دلسوز، که میخواد همه را راضی نگه داره ، خب نمیشه) !!!! بایست پذیرفت حق هیچ وقت کامل انجام نمیشه و از این ور مخابرات قرار نیست با همه یک مدل برخورد کند . اگر مدیریت جدی قانون میگذاره که این افراد به این علت بایست دایمی شن این افراد بایست شامل طبقه بندی شن این مدرک این سند و این نیاز شرکت و حرفش هم ثابت بمونه و تغییر نکند این همه اعتصاب و … اتفاق نمی افتاد.

  3. خدمات اولی می گوید

    سلام ، لطفا به جناب صدری بفرمایید تکلیف پرسنل را در مورد طرح طبقه بندی خیلی صریح در همین ماه اعلام کنند ، پرسنل از وعده های الکی خسته شده اند ، برنامه اشان را در مورد این طرح در همین شهریور ماه بیان کنند…..

  4. شرکتی می گوید

    سلام سردبیر
    شما از دست ما خسته شدین میدونیم ولی دیدید که قول جناب صدری هم الکی بود پاییز از راه رسید و از طبقه بندی خبری نشد ظلم در حق کارگر تا کجا؟ لطفا پیام مارو به مدیران برسونید البته اگه شنونده ای درد کشیده پیدا بشه . دیگه جوابگوی زن و بچه نیستیم اول مهر و مدرسه و خرید وسایل ولی باز بی پولی و خجالت پیش بچه .

  5. احسان می گوید

    باسلام
    ازهمکاران محترم شرکتی خواهشمندم به توصیه وراهنماییهای سردبیرسایت دقت کنیم

  6. نا شناس می گوید

    چه جالب همه نیروهای شرکتی خبر نداشته خبر به بالا ها رسیده

    حالا همه مدیرعامل ها و روسای ادارات افتادن تو هول و ولا
    مبادا شنبه مرخصی بدید به کسی
    مبادا کسی بره تهران

    اگه ترس ندارین از حقی که کارگر مظلوم میخاد بگیره چرا جلوشو میگیرید

    اقای سر دبیر به نظر میاد چندان راضی نیستی شما هم !!!

  7. سیده سادات علوی می گوید

    با سلام
    بنده از نیروهای شرکتی خراسان رضوی هستم
    طی صحبتی که دیروز با مدیر منابع انسانی و مدیر مالی در یک دورهمی دوستانه داشتیم
    این دو عزیز به صراحت گفتند که به دلایل مشکلاتی که در خود تهران ایجاد شده ، طرح طبقه بندی بصورت موقت و اگر همین رویه ادامه پیدا کنه بصورت دائم متوقف خواهد شد

    امیدواریم که این خبر صحتش درست نباشه و البته صحت این خبر فقط به دستان پرتوان همکاران مخابرات ما گره خورده

  8. شرکتی می گوید

    شاید این تجمع باز به خواست و حیله همان یک عده ای باشد که پیش دکتر صدری رفته و خواستار توقف طبقه بندی شده اند. پس بهتر است که یکی دو ماه دیگر هم صبر کنیم ببینیم چه میشود

  9. حقگو می گوید

    با سلام
    بنظرم حرکت های اعتراض جمعی بهترین و کاراترین روش برای بیدار کردن مسئولان و نمایندگان مجلس هست …
    همه تا به امروز فقط وعده های تو خالی تقدیم بچه های شرکتی کرده اند …
    از مسئولان و مدیران مخابرات گرفته تا نماینده مجلس و رییس کمسیون اجتماعی و…و…و…
    اگه واقعا اقدامی انجام داده اند کجاست ؟
    چرا ما ندیده ایم ….چرا احساس نکرده ایم
    فقط یک حرکت از اونها دیدیم و اونم هر سال ظالمانه 10 درصد به حقوقها اضافه میشه …

    دقیقا یکساله قرار شده طرح طبقه بندی (البتهیه سیستم استثمارگری جدید ) رو را بندازن …کو کجاست
    تا کی شیره به سر ما می زنن
    دیروز پری روزبود از اقای موسویان پرسیدیم فرمودن که دو ماه دیگه طول میکشه تا اطلاعات جمع اوری بشه
    حالا جناب مدیر مخابرات ما می فرمایند از این برج 100 % اجرا میشه
    نمی دونم واقعا چه خبره …
    واقعا جای خود دارد در این اوضاع بد اقتصادی صدای اعتراض ما شنیده بشه …

  10. همدانی می گوید

    تاخیر بسیار زیاد در اجرای طرح طبقه بندی و بلاتکلیفی نیروها دلیل این تجمع است
    مخابرات ایران به راحتی می تونه طرح رو اجرا کنه ولی هر ماه که عقب بیفته کلی پول تو جیبشون میره
    مخابرات اگر یه تکونی به خودش بده همه این مشکلات حل میشه

  11. جلایر می گوید

    من نمی دانم این نیروهای شرکتی عزیز چه حقوقی شان نزد مخابرات مانده است که در مقابل مخابرات اجتماع می کنند. به نظر می رسد ایشان نیز مانند تمام کارگرانی که در این کشور حقشان طبق قانون کار و یا شرایط بد اقتصادی کشور پایمال شده است می باشند. یعنی اینکه چه فرقی بین یک کارگر پیمانکاری در مخابرات با یک کارگر پیمانکاری در ایران خودرو است؟ پیمانکار ایران خودرو هم در این شرایط بد اقتصادی نمی تواند حقوق پرسنل خود را سر وقت بدهد.
    مخابرات در عجیب شرایطی قرار گرفته است! تامین منابع کار غالب از بیرون شرکت یعنی سیاستی که مدیران مخابرات خصوصی شده دنبال آن بوده اند باعث شده است در این شرایط مجبور باشند به درخواست های غیر موجه این عزیزان بصورت فورس ماژور پاسخ دهند. وقتی اینده نگری در کار وجود نداشته باشد و مدیران فقط جلوی پای خود را ببینند همین می شود که می بینیم.
    ما رسمی ها هم در این شرایط بد اقتصادی تابع شرایط هستیم و البته هر چند دیر ولی داریم از حقوقمان دفاع می کنیم ولی در چارچوب خودش.
    امیدوارم که بچه های پیمانکاری نیز در پیگیری حقوقشان موفق باشند.

    1. ناشناس می گوید

      دوست عزیز همکار خوشبخت مخابرات اگر شما هم یه شرکتی بدبخت بودی می فهیدی که ما چه حقوقی داریم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    2. همکار قراردادی تهران می گوید

      سلام
      وقتی هر کس بتواند به صرف داشتن پارتی و سفارش وارد مخابرات شود نتیجه همین می شود

      1. مش قربان می گوید

        برایت متاسفم همکار
        آب در آسیاب که میریزی
        بجای همکاری و اتحاد و دریافت حق همه که حق خودت هم در آن است ، تخم تفرقه میفشانی و تیشه به ریشه خودت و دیگران میزنی

        اندکی تفکر هوشیارانه بکن

  12. ناشناس می گوید

    تو این شرایط بحرانی مخابرات هر روز فشار اقتصادی بیشتر میشه و یه عده ای مطالبات جدید دارن
    خواستشون هم اجرای قرارداد دایم و طبقه بندی مشاغل است
    سری قبل که اعتراضات جنبه امنیتی نداشت اونجوری برخورد کردن
    این دفعه که دنبال بهانه خواهن بود
    وقتی بیمارستان امام خمینی ده ماه حقوق پرسنل خودش رو نتونسته بده مخابرات همینی که میتونه حقوق نیروهاش رو سر وقت پرداخت کنه

  13. حامدی می گوید

    باسلام خدمت سردبیروهمکاران شرکتی درسراسرکشور. ای کاش مخابرات خصوصی نمی شدالبته بازهم باهمین خصوصی شدن دولت ومجلس ودیگرمسئولین کشوربخواهندمشکلات مادرمخابرات یک هفته ای حل می شودونیازبه تجمع نیست چون ازهرلحاظ هزینه مالی وسیاسی داردودرمخابرات استان ماافرادشرکت کننده درتجمعات به دورترین نقاط استان به دلیل پیگیری حقشان تبعیدمی شوند.
    به نظربنده به جای تجمع دراستانهایامخابرات ایران بهترهست همین افرادپیگیرتجمع به صورت هماهنگ طوماری باذکرکلیه مسائل ومشکلات پرسنل مخابرات تهیه کرده وازکلیه پرسنل شرکتی درهراستان وشهرستان بانام ونام خانوادگی امضاء گرفته به دفترمجمع نمایندگان استان درمجلس شورای اسلامی دفترنمایندگان مجلس خبرگان رهبری .نماینده گان ولی فقیه درهراستان دفتررهبری دفترریاست جمهوری دفترمدیرعامل مخابرات استانهاومخابرات ایران ارسال کنندالبته باذکرکلیه مسائل جزئی بعدببینندچنددرصداثردارداگرجواب قانع کننده دریافت نکردندتجمع انجام شود.البته مدیران مخابرات به جای اینکه ازتوان پرسنل برای رشدمخابرات استفاده کنندخودشان باعث می شوندپرسنل انگیزه ای برای کارکردن نداشته باشندوبه اندازه دریافتیشان کارکنند.فقط جهت اطلاع سردبیریامتاسفانه بعضی ازهمکاران شرکتی که بدون بررسی صلاحیت واردمخابرات شده اندمجبورشوندزیرمیزی دریافت کنندوتخلفات اداری که حتی مدیراستان هم ناخواسته واردتخلفاتی شودکه باعث خسارت مالی به شرکت مخابرات شود.متاسفانه نمی توان به مسئولین نظارتی مخابرات اعتمادکردومسائل راگفت چون دریک موردورودکردم برعکس جواب گرفتم شخص متخلف به عنوان کارگرنمونه چندسال قبل دردومرحله تشویق شدوسکه طلادریافت کرد.باتشکرازسردبیرعزیز

  14. مایسا می گوید

    باسلام به سردبیر گرامی مخابرات ما و همه همکارهای زحمتکش شرکتی مجموعه مخابرات ایران
    دوستان و همکارهای گرامی، من هم جزئی از شما هستم ؛ می دانم مشکلات و فشارهای اقتصادی توان تحمل را از همه بریده ؛ اما همکارهای گرامی بحث تجمع در این شرایط درست نمی باشد، کمی صبر کنید ؛ من به گفت های مدیر عامل مان ایمان دارم ما که با صبوری این مدت را پشت سر گذاشتیم حداکثر دو ماه دیگر صبوری کنیم و فرصت بدهیم به مدیران ارشد که اجرای طرح های در دست را به سرانجام برسانند ؛ همکارهای عزیز ما نباید کاری کنیم که نیت خیر خواهانه مدیر عامل به شکست برسد ؛ روی موج ایجاد شده سوار نشوید که یک عده دوست دارند محیط از ارامش خارج بشود و از اب گل الود ماهی بگیرند پس در این شرایط صبوری پیشه کنید ، سردبیر عزیز درک شرایط برای کلیه همکارها شاید مشکل باشه اما شما که بیشتر در جریان امورات هستید ؛ از زمان امدن مهندس صدری هشت ماه می گذرد ؛ گروه های شاغل در مجموعه مخابرات ؛ کم لطفی های مدیران قبلی را همه از مهندس صدری طلب کردن و ما می دانیم مهندس صدری در ان واحد توان حل همه مشکلات را ندارند پس همه همکارها باید با صبوری در اجرای تصمیمات در کنار مدیر ارشد شرکت باشند و محیط را برای اجرای خواسته های معقول هموار کنند؛ پس به نظر بنده همه گروه ها از رسمی ، شرکتی ، قرار دادی و بازنشستگان با کمی صبر زمین اجرای خواسته های به حق را ؛در ارامش به مدیران ارشد بدهند

    1. فارس می گوید

      صبر تا کی؟ شما تضمین میدی که تا 2 ماه دیگه؛ طرح پیاده میشه؟ ما چند سال صبر کردیم ولی هیچ خبری نشد

      1. مایسا می گوید

        سلام برشما همکار گرامی ؛ من خودم ۱۴ ساله توی مجموعه دارم کار می کنم ؛ من از شما منتظر تر نباشم ؛ کمتر نیست انتظارم ؛ اما همکار گرامی حالا که این طرح به مراحل پایانی رسیده و دیگر بهانه ای برای اجرا نکردنش نیست چرا کاری کنیم که بهانه دست دوستان به ظاهر دوست بدهیم ؛ شما که تا حالا صبر کردید کمی دیگر هم صبر کنید ؛ از کجا معلوم پیشنهاد این تجمع از طرف دوستانی بوده که به دلایلی شامل طرح نشدن ؛ می دانید این تجمع نه تنها برای شما کاری نخواهد کرد ؛بلکه توپ فرستادن در زمین این همکارهای بظاهر همکار هست ؛ من میگم کمی صبر کنیم ببینیم چه پیش میاد ؛ ۱۸ استان کارهاشون به اتمام رسیده و اماده اجرا طرح هستند پس نگرانی نباید داشته باشند چون پرونده ان استان ها بسته شده ؛ ۳ استان هم که طرح براشون اجرا شده و ۱ استان فعلا قصد اجرا ندارد ( که مطمئن هستم همینطور باقی نمی ماند ) می ماند بقیه استان ها که در حال ارزیابی پرسنل هستند ( خودم جزء این استان ها هستم ) ؛ پس به نظر من کمی صبر کنیم بد نیست به امید روزی که همه پرسنل به حق قانونی خود برسند و انرژی خود را صرف ترفی و پویایی مجموعه خود بکنند؛ به امید آن روز

    2. ناشناس می گوید

      هیچ کاری نمیکنند

نظرات بسته شده است.