مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

یک گزارش از جلسه مشترک نمایندگان بازنشستگان با وزارتخانه.

مخابرات ما- از یکی از دوستان بازنشسته که اطلاعاتی در مورد وقایع دو سه روز گذشته بازنشستگان داشته است خواهش کردم گزارشی برای اطلاع شما بنویسد.ضمن تشکر از ایشان توجه شما را به این گزارش جلب میکنم که بدون دخل و تصرف منتشر می شود.

مخابرات ما – ابتدا لیدرهای مستقل تصمیم به تجمع گرفتند و تاریخ انرا  نیز 4 شهریور اعلام کردند. در این زمان از آنجا که کانون های بازنشستگی مخابرات در  جمع بندی های خود به تجمع  نرسیده بودند ابتدا  در مقابل این کار مستقل ها  سکوت کردند اما در ادامه به دلایلی  بصورت  سراسری حمایت کردند.

از سوی وزارتخانه یک جلسه شکل می گیرد.

روز پنج شنبه تعدادی از لیدرهای مستقل (شفاعتی و غیاثوند و باقری نژاد و غفاری و خانم افشاری ) و اعضای شورای صنفی (بنی سپهر و شجاعی.) از طرف نماینده وزارتخانه به جلسه ای دعوت شدند که سوال اصلی این بود :
چرا بازنشستگان می خواهند روز یکشنبه تجمع کنند .
در پاسخ به این سوال,نماینده های بازنشستگان در خواست خود را اجرای کامل ایین نامه استخدامی  مخابرات مصوب سال 1389 دانستند و ذکر کردند از آنجا که مخابرات ایران به این مصوبه عمل نمی کند به اجبار دست به تجمع زده ایم.
این موضوع تایید نماینده شورای صنفی کار کارکنان حاضر در جلسه را نیز به همراه داشت.
مسئولین دولتی حاضر در جلسه در حین گفتگوها  بصورت تلفنی با  مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در تماس بودند و موضوعات را مطرح می کردند.
دو بار تماس تلفنی با مهندس  صدری بر قرار شد.
در نهایت جلسه بعد از 5 ساعت به پایان رسیذ که نتایجش را می دانید. (از ساعت 3 تا 8 شب)
نتیجه جلسه چه بود؟
نتیجه جلسه این شد که دوستان دولتی و نماینده وزیر قول دادند پیگیر درخواست بازنشسته ها شوند و در  10 روز آینده با مهندس  صدری جلسه بگذارند .
بر همین اساس تجمع روز یکشنبه چهارم شهریور تعلیق شد.
شرایط امروز
شورای مرکزی کانونها و چند تن از لیدر های مستقل. مسئول پیگیری موضوع فوق هستند.
یک مطلب اضافه

مطلب اخر اینکه چند روز قبل از تصمیم به تجمع جلسه ای با حضور صدری مدیر عامل مخابرات ایران و  دره پیما و بابایی اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان ایران برگزار شده بودودر این جلسه پیشنهاد شده بود  مبلغ خواربار ماهانه از 110/000 تومان به 250/000 تومان افزایش یابد که این موضوع مورد موافقت شورای کانون های بازنشستگی قرار نگرفت .

940000cookie-checkیک گزارش از جلسه مشترک نمایندگان بازنشستگان با وزارتخانه.

نظرات بسته شده است.