مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

لغو تجمع بازنشستگان

مخابرات ما- بدنبال ملاقات تعدادى از نمايندگان بازنشستگان و نمايندگان مديران شركت مخابرات در روزهاى پايانى هفته گذشته و تبيين جايگاه حقوقى بازنشستگان ، تجمع پيش بينى شده براى روز يكشنبه ٩٧/٦/٤ لغو گرديد .

بنا به اخبار واصله از منابع نزديك به بازنشستگان ، اين تصميم با رويكرد حفظ امتيازات بازنشستگان در موضوعات رفاهى و درمانى اخذ شده است .

 

939410cookie-checkلغو تجمع بازنشستگان

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. بازنشسته مخابرات می گوید

    سلام وسپاس سردبیر خوب ومهربان از اینکه گفته های ما را منعکس میکنید واقعا زحمت میکشید..خداوند به شما کمک کند ودر همه مراحل زندگی..موفق وسربلند باشید..انشاالله..خوبی ومهربانی شما از.. محبت.. شما نسبت به ماها هست..همیشه خوب باشید ودر ذهنها خوب بمانید..متشکرم از زحمات شما..

  2. نیروی شرکتی از اردبیل می گوید

    سلام مدیر جان خسته نباشید.نیروی شرکتی پیمانکار محلی هستم از مشگین شهر استان اردبیل اگر میشود نامه ی مرا دست به دست کنید تا برسد به سرپرست جدیدمان.
    سلام آقای اسماعیل زاده.خدا قوت.
    میدانیم زحمت میکشید و رایحه ی عرق تلاشتان به مشمام میرسد.اما شمارا به خدا دستی تکان دهید.به خدا ناعدالتی امانمان را بریده!!
    رییس جان فشار زندگی شادی زندگیمان را اندوه آلود کرده.به یقین اگر دست کم،دستمزدمان به روز تر و قانونی تر شود،خیل مشکلاتمان حل و فصل خواهد شد.خودتان حتما میدانید که ما سر پول چه دعواها که با پیمانکارها کردیم و میکنیم.چه اعصابها و چه حرمتهایی که خرد شده.اما از وقتی شما سکان امور را بر دست گرفته اید دلمان روشن است.امیدمان برگشته و کارمان را دوست میداریم.تلاشمان را زیاد تر کرده ایم.محبتمان نسبت به هم و حتی خانواده و اطرافیان زیاده یافته!بهمن جان!الهی خدا خیالت را از جانب فرزندانت آسوده کند.خدا شاهد است!فکر آینده فرزندانمان،فکر درس ودانشگاهشان،فکر ازدواجشان،فکر کارشان،خواب را از چشمانمان زدوده.
    سرتان را درد نیاورم.به ما وعده شهریور داده اید!شهریور است رییس.خرسندمان کنید
    و مبادا روزگارمان بسان سربازی شود که وقتی مافوقش از شدت سرما برایش وعده پتو داد ولی یادش رفت پتو را به بنده خدا برساند. فردایش پیکر منجمد سرباز را یافتند که با انگشت روی برف نوشته بود آقای اسماعیل زاده سرما امانم را بریده بود اما وعده ی پتوی شما مرا کشت‌.
    و من الله توفیق-انشاالله

  3. بازنشسته تبريز می گوید

    فكر كنم سر دبير از لغو خوشحال باشد

  4. بازنشسته مخابرات می گوید

    باسلام خدمت سردبیر محترم..وهمه بازنشستگان زحمت کشیده مخابرات..همانطور که رفاهیات کارکنان تصویب شد..وباعث خوشحالی ماهست..رفاهیات بازنشستگان هم باید تصویب بشه.ومشئولین شرکت مخابرات واقعا باید فکر بازنشستگان باشند ی کلام حقوق بازنشستگان کفاف زندگی پرخرج بازنشستگان را نمی دهد..رفاهیات همانطور که حق شاغلین هست حق بازنشستگان هم بوده وهست.خدا را در نظر بگیرید واقدام کنید..یا حق…

نظرات بسته شده است.