مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آنچه در پی می آید, اطلاعات مالی!

مخابرات ما- شاید لحظه به لحظه مورد سوال همکاران قرار می گیرم.همه این افراد بر اساس میزان درآمدشان چک و قسط و قرض پاس می کنند. آنچه نوشتیم در یک کلمه خلاصه می شود: برنامه!

چیزی که فعلا در محدوده حرکتهای مالی دیده نمی شود.

به هر حال!

بر اساس نیاز باز هم پیگیر خبرهای مالی شدیم با اینکه همین شب گذشته خبرهایش را برایتان نوشته بودیم.

آنچه امروز با حقوق  پرداخت می شود شامل جدول رفاهیات مستمر شاغلین است با معوقات چهار ماهه اش برای سال 1397. البته برای بازنشسته ها نیز یک ردیف از معوقه رفاهیاتشان (مناسبت ها)  پرداخت می شود.

در باب رفاهیات چنانکه بارها بدون تعارف خدمت شما گفته ایم  مهم این است که رقمی پرداخت شود.پرداخت هر رقمی از این مورد, باعث می شود که ما باور تصویب آن واقعی بوده است نه شعاری در حد معمول.

پرداخت رفاهیات شاغلین اگر چه مهم است اما  اگر محدودیت مالی برای مخابرات وجود داشت , اگر قرار به انتخاب از میان شاغلین و بازنشسته ها بود, بهتر می دانستم مبلغی از آن به بازنشسته ها اختصاص یابد.البته این نظر شخصی من است.

تمایل قلبی ما پرداخت کلیه معوقات رفاهیات برای شاغلین و بازنشسته ها بود اما اعتقاد قلبی من این است که در لحظه انتخاب این یا آن, بازنشسته ها اولویت دارند.این را باید باور کنیم و به آن عمل کنیم.احترام به کسوت حرمت ها را برمیگرداند.یک ماه معوقه همکاران شاغل شاید باری از دوش بازنشسته ها و معوقاتشان بر می داشت.

از سوی دیگر جزء باقیمانده و بسیار مهم پرداختها, نیمی از سود سهام است که به حسب قول مهندس صدری مدیر عامل این شزکت, در این ماه باید پرداخت می شد. تا این لحظه حرفی از آن نیست اما گفته می شود این سود پس از حقوق و به بار نشستن صندوق مخابرات پرداخت خواهد شد.هفته ای به آخر ماه مانده است اما شخصا فکر نمی کنم  دوباره در این چند روز پولی بقدر سود سهام  جمع شود مگر اینکه همراه  اول به تعهداتش عمل کند.لذا شاید چند روزی بیشتر طول بکشد.(برداشت شخصی است)

بمانیم ببینیم چه می شود.

باز هم در این آخر, حرف قبلی خود را تکرار می کنیم.برنامه, برنامه, برنامه در حوزه مالی.

بیش از پرداخت ها, برنامه برای پرداخت مهم است.اگر ما بدانیم در انتهای ماه چه مواردی پرداخت می شود, در انتهای ماه و با حقوق, ضربه نمی خوریم اگر چیزی کمتر واریز شود.

از معاونت مالی مخابرات ایران می خواهیم حداقل ده روز مانده به پرداختها, شفاف و روشن برنامه اش را اعلام کند. این نه یک حرف و خواهش بلکه یک ضرورت و یک مطالبه است.

 

936400cookie-checkآنچه در پی می آید, اطلاعات مالی!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
19 نظرات
  1. آقای صدری خسته نباشید! می گوید

    سلام
    اگر به متن مصوبه رفاهیات مراجعه نمائید متوجه می شوید که محل تامین بودجه آن از همان بخش رفاه مخابرات ایران می باشد و بنابر این و با توجه به حواشی این هفته اخیر به نظر می رسد تا وقتیکه هر استان پول رفاهیات را از محل فروش ویلاها و اماکن رفاهی تامین نکند نمی تواند پرداختی داشته باشد.
    آقای صدری خسته نباشید! که اینچنین برای ما مصوبه رفاهیات گرفتید!

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      این ربطی به اون نداره.
      واقعا چطور می تونید اینجوری رابطه ها رو وصل کنید!

  2. اسلام می گوید

    عزیزان بازنسشته بجای درخواست عاجرنه حق خود شکایت حقوقی که در ائین نامه بنام باازنشستگان تبت شده . در اداره کار واز انجایی که این اداره در ارتباط مستقیم با مدیران مخابرات است (با سند معتبر که در صورت نیاز ارائه میشود )احکام رد شده توسط هیئت تشخیض و هیدت حل اختلاف و کپی پرونده را به دیوان با عنوان شکایت و فاسد در اداره کار ارسال دارید . یقیننا به حق خود میرسید ضمنا اگر شگایت شما منوط به فبل از تورم اخیر بوده و اداره کار بیش از حد معمول انرا طول داده ضمن مشورت با یک وگیل (500زارتومان) ضرر و زیان مالی از اداره کار را نیز مدعی شوید . قران .که کلام است که مدیران ما چون … از ان ترس دارند می فرماید بسم الله الرحمن الرحیم قُلْ إِنَّمَا أَعِظُكُمْ بِوَاحِدَةٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَى وَفُرَادَى گو من فقط به شما يك اندرز مى‏ دهم كه دو دو و به تنهايى براى خدا به پا خيزيد. ضمنا طبق نص صریح کلام الله خداوند مستضعفان را با روسا و بزرگان انان (مستکبران ) در اتش دوزخ وارد می نماید ایات 31لغایت 34 سبا چون تا فردی احساس عجز نکند سواستغاده گننده از ترس او نمیتواند تمام ثروت او و…. را تصاحب نماید . پس بخاطر خودتان از حقتان دفاع کنید

  3. جواد می گوید

    … ماکه دلمونوبه طبقه بندی خوش کرده بودیم چقداحمقیم که حرف اینا راباورکردیم مطمئن باشیدکه شهریورهم خبری نیست

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      جواد آقا!؟
      میشه بمن بگی چه کسی قول مرداد رو داده بود که شما اینقده از بدقولی ناراحتی؟
      حتی قول شهریور هم کسی نداده.
      از بهمن به این طرف اصلا بحث ماه مطرح نشده عزیز من
      میدونم از حرفم عصبانی میشی ولی نشو

      1. جواد می گوید

        اخه نگفتین بهار؟بعدش نگفتین تابستون؟خداوکیلی گفتین یانه؟نگفتین ۵ استان اماده است این ماه؟چی شد؟یقین دارم کهشهریورهم حتی بک استان هم عملی نمیشه تازه خبرجدیدهم رسیده بخاطرپارتی بازی استانهاطرح کلا لغوشده.هرکس جای مابودناراحت نمیشد؟

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          جواد جان
          هر کی جای شما بود ناراحت می شد
          ولی بحث من چیز دیگری است
          مخابرات چون هیچ خبر رسمی نمیده شما نباید بخاطر اینکه گفته شده بهار یا تابستان, ناراحت بشین
          بلکه بخاطر نشدنش حق شماست.
          اینکه من میگم بهار, من میگم تابستون, من میگم شهریور, من میگم …. (این … یه خبر واقعی بود ولی نمی نویسم)
          یک کار خبرنگاری است
          شما باید متوجه این تفاوت باشید
          اگر اینقدر اذیت بشین من باید تجدید نظر کنم
          از اونطرف جوونا میگن هر خبری هست بده حتی اگر چیزی شنیدی
          از این طرف شنیده ها و خبرها روح و روان شما را آزار میده
          من نمیدونم باید چه کنم.
          همین الان در مورد این ماه و ماه بعد خبری دارم که نمی نویسم چون میدونم ماه بعد دوباره یقه منو می گیرین.
          خبرش هم مهم بوده ولی صبر کنید بهتره
          حرف آخر!
          من نمی تونم از انتشار سایت خودداری کنم ولی شما که میتونی نخونی.نمیشه؟
          جالبه ها! الان به نظر رسید! شما اختیار کارت دست خودته!

          1. جواد می گوید

            شرمنده مغدرت میخوام.سردبیرصبورماراببخش

            1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

              جواد من! چرا؟

  4. ناصر می گوید

    سردبیر محترم
    چون در نامه صدری به ناظر سازمان بورس صراحتا قید شده سود سهام ترجیحی در دوقسط مرداد و شهریور پرداخت میشود بایدتا اول شهریور یک قسط داده شود وگرنه تخلف بورسی محسوب میگردد.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      من بیش از هر کسی دلممیخواد زودتر پرداخت شه
      یه نگاهی به قیمت دلار بندازین! من باید دلاری پول بدم برا سایت …

      1. امیر می گوید

        واقعا نمیدونم چطوری باید برای هزینه های ریالی ، هزینه های زمانی و هزینه های روانی که بابت این سایت متحمل میشید تشکر کنم ، خدا پدر و مادرت رو رحمت کنه ، من فقط یه نیروی شرکتی هستم که کار زیادی از دستم ساخته نیست نمی تونم گرهی از کارتون باز کنم ، مطمئنم خدا خودش اجر کارتون رو میده ، مخابرات ما برای ما که دستمون به جایی نمیرسه تنها و مطمئن ترین رفرنس این روزهاست
        باز هم ممنونم …

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          امیر من
          خواهش میکنم ادامه ندین.
          من دوستتون دارم.دوستی هم وقتی به قلب راه پیدا کرد منطقی فکر نیمکنه
          من در خدمتم

        2. niaz می گوید

          سلام امیر چقدر خوب گفتی

  5. ناشناس می گوید

    سردبیر عزیز سلام
    همانطوریکه فرمودید برنامه، برنامه و باز برنامه ، اما این نکته مد نظر جنابعالی قرار داشته باشد که تنها آن مخابرات ایران نیست که باید برنامه داشته باشد ، بلکه از آنها مهمتر مخابرات های استانی هستند ، نه اینکه طبق برنامه قرار شده بود ۲۵ هر ماه حقوق پرداخت گردد؟ ( که انصافا آقای صدری بجز یک مورد به وعده خود وفا کردن) اما آیا با تعداد اندکی از مخابراتهای استانی که برای خوش خدمتی به بانکها پول واریزی از تهران رو چند روز در حسابهای بانکهای مختلف بلوکه میفرمایند، میتوان برنامه ای داشت ؟ شما ملاحظه بفرمایید بعضی از استانها تا بحال زودتر از ۲۷ واریزی نداشتن ، در صورتیکه با وضعیت مشابه تمامی استانهای دیگر ۲۵ پرداخت نمودن!! وقتی هم اعتراض میکنیم با تهدید مواجه میگردیم!!! برای همین ماه که اکثر استانها ۲۵ حقوق را به حساب کارمندان منظور کردن ، متاسفانه استان ما با هماهنگی با بانکها اجازه دادند که تا شنبه این پول بحسابشون بمونه!! وقتی هم که اعتراض کردیم ، میگن برو به هرکی دوست داری منتقل کن ، ما اینجا تصمیم میگیریم کی پرداخت بشه نه آقای صدری!!!!

  6. ناشناس می گوید

    سلام ودرود.شاید امروزه بعد از نیروهای شرکتی بدترین وضع اقتصادی گریبانگیر بازنشسته هاست چون شرکت حدود 30 درصد از مطالبات انهارا نداده وام 30 میلیونی 93 به بعد مانده تورم باورنکردنی افزایش یافته امیدواریم مدیریت مالی به همه کارکنان بالسویه و با عدالت پرداخت وهمه همکاران را رضایت نسبی فراهم گردد.مجددا از تلاش وکوشش شما جهت پیگیری امور قدردانی وتشکر میکنیم.خدایارتان.

  7. کارشناس می گوید

    سلام و تقدیر و تشکر از سردبیر عزیز عدم پرداخت پاداش شش ماهه ما را به شک وا می دارد که علت چیست ایا حذف شده !

  8. شرکتی می گوید

    سلام سردبیر
    چرا بازم طبقه بندی اعمال نشد؟ مخ مارو دارن کار میگیرن؟ سردبیر عزیز از مسئولین سوال کنید اگه ما سر کاریم به ما بگن تکلیفمونو بدونیم . گفتم تابستانم تمام شد خبری نشد حرف جناب صدری هم ظاهرا درست از آب در نیومد

  9. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر جان
    مگه پول سود سهام رو مخابرات از خودش واریز میکنه که میگید پول نداره؟

نظرات بسته شده است.