مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بحث عدم امکان رزرو اماکن رفاهی بسیاری را ناراضی کرده است.

مخابرات ما- برایم دشوار است از موضوعی بنویسم که سر و کاری با آن نداشته ام.اما وقتی سردبیر طرح این موضوع را بمن واگذار کرد تمامی کامنتهای همکاران را خواندم و دیدگاهی به آ« پیدا کردم!

فقط هر چه فکر کردم متوجه نشدم چرا و به چه دلیلی رفاه شیوه قبلی را که ظاهرا مورد استفاده بسیاری از همکاران بوده است تغییر داده!

برای درک موضوع به این مطلب مراجعه کنید و کامنتهای بی شمار زیرش را بخوانید:

رزرو اماکن رفاهی از سایت به صورت سهمیه آزاد حذف شده است.

همکاران به وضوح در کامنتهای زسر این مطلب توضیح داده اند که روال قبلی چگونه بوده است و چرا با طرح جدید مخال هستند.

علی می گوید

متاسفانه ادارات رفاه استانها منبع پارتی بازی و رانت بوده و هستند اگر کارشناس باشی خیلی سخت بتوانی جا رزرو کنی ان هم باید از چندین ماه قبل رزرو کنی ولی اگر مدیر باشی و پست بالا حتی دقیقه ۹۰ همه جا برایت خالی است این موضوع را بعد از ۲۰ سال سابقه می گویم تنها امید ما سایت اماکن رفاهی بود که تازه آن هم جاهای معدودی را داشت و شامل همه اماکن رفاهی نمیشد خدا نیامرزه باعث و بانی حذف اماکن از سایت را همکاران همگی یکصدا باید متحد باشیم و کلیه اماکن رفاهی باید وارد سایت شده و شفاف سهمیه ها مشخص شودو نباید ملک مختص مدیران باشد که برای دوستان و اشنایان خودشان و در جهت حفظ منافع اتی خودشان اماکن را در اختیار بگیرند

بعدی نوشته است:

س می گوید

خدا پدرش و بیامرزه اونی که سهمیه آزاد را در سایت برای استفاده دیگر همکاران به صورت شفاف گذاشت و نیز برای استفاده بهینه از اماکن رفاهی. اینجور شفاف سازیها معمولا به مذاق اونا و رفقا خوش نمیاد و مخالفن، ولی برای امثال ما که دستمون به هیچ جا بند نیست جز درگاه خدا و امیدی به اجرای عدالت از بندگان خدا نداریم بسیار مسرت بخشه.
در ضمن دوست عزیز در متن اشاره نمودند که مدیران و رفقا. بی انصافی است اگر اضافه نکنیم برخی از پرسنل محترم رفاه و اماکن و املاک و رفقا را. آخه اونا هم سهمی دارن.

آخرین کامنت را اختصاص می دهیم به علی:

علی می گوید

سلام
مدتهاست امکان رزور بصورت سهمیه آزاد وجود ندارد در حالی که طبق تماس با اماکن از جمله مشهد یا کیش اعلام میکنند اتاق خالی وجود دارد و کسی رزرو نکرده.این کار به منزله عدم احترام به حقوق کارمندان یا استفاده بصورت شخصی برای گروه خاصی می باشد.سر دبیر محترم لطفا پیگیری کنید

شیوه های مبهم و غیر شفاف موجب نارضایتی همکاران است.

هر آنچه هست یا نیست باید شفاف در اتاق شیشه ای در اختیار همه باشد.هیچ معنی ندارد اطلاعات از دسترس عموم خارج شود.

 

935980cookie-checkبحث عدم امکان رزرو اماکن رفاهی بسیاری را ناراضی کرده است.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
12 نظرات
  1. همکار می گوید

    آقا این پیگیری اماکن رفاهی چی شد؟؟
    چرا هیچ خبری در این خصوص منتشر نکردید؟

  2. مزدک می گوید

    سلام بر شما خوانندگان مخابرات ما
    هنوز ده روز از مصوبه هیات مدیره در خصوص رفاهیات نگذشته است و کارکنان در شادی این موج غرقه هستند که موج دیگری در راه است که کارکنان را ندانسته بسیار زیادتر از گذشته از لحاظ موارد رفاهی آسیب می زند.
    آقای صدری اعلام کردند اماکن رفاهی کشور شامل ویلاها و منازل و اماکن رفاهی کارکنان در شهرستانهای مختلف به فروش برود. با این دستور و تصمیم، پرداخت رفاهیات بسان یک آب نبات چوبی است که آقای صدری به کارکنان دادند که بتوانند یکی از زیرساختی ترین امکانات رفاهی کارکنان شهرستان ها را به نفع سهامدار از زیر پایشان کشیده و تصاحب کنند.
    من نمی دانم مگر این ها با کارمندان متعهد مخابرات پدر کشته گی دارند!!!! چرا اینقدر اذیت می کنند؟

  3. جهانگیر می گوید

    عزیزان سلام
    امروز مشکل این نیست که چه کسی از اماکن رفاهی استفاده می کند بلکه مشکل این است که قصد دارند اماکن رفاهی را بفروشند. و باید جلوی اینکار را گرفت.
    لطفا توجه کنید که سهام داران و هیات مدیره با فشار به مدیرعامل محترم قصد دارند فعلا بخاطر اینکه پرداخت رفاهیاتی که حق ما بوده است را جبران کنند، می خواهند اماکن رفاهی را بفروشند.
    لطفا این جوی را که درست کرده اند که اماکن را فقط برخی از افراد استفاده می کنند را بیخیال شوید و فقط بچسبید به اینکه نباید اماکن رفاهی کارکنان را بفروشند.
    موفق باشید.

  4. ناشناس می گوید

    سلام
    امیدواریم در خصوص اماکن رفاهی شفاف سازی بشه

  5. ناشناس می گوید

    با سلام
    شما که همه چیزتون رو دادین اماکن رفاهیاتم روش…
    زیاد دلخور نباشید مواظب باشین مدیران سر ماه ازتون دستی نگیرند

  6. ناشناس می گوید

    با عرض معذرت، این اماکن رفاهی مخابرات به هیچ وجه کیفیت و شرایط مناسب برای خانواده مخابراتی ها رو نداره، آیا این امکان در شان مخابرات هست؟ بررسی بکنید ببینید روسای ارشد مخابرات خودشون می رن به این اماکن؟ یا خیر؟

  7. کارمند رسمی می گوید

    بی عدالت ترین شرکت تو زمینه اختصاص اماکن رفاهی به کارمندان فقط مخابراته، هر سازمان دیگه ای که بپرسید مشتاقانه به انجام سفر و استفاده از اماکن رفاهی شون کارمندانشون رو تشویق می کنند. متاسفانه تو شرکت مخابرات ایران از دیرباز تا حالا اماکن رفاهی بیشتر برای مدیران هست. از جناب مهندس صدری تقاضا داریم تکلیف این بی عدالتی رو مشخص کنن.

  8. ناشناس می گوید

    مدیری که باشفافیت مخالفه باید برداشت این مدیر درخدمت یک عده خاص فقط خذمات ارائه میده ،موردداشتیم طرف توجاده درخواست جا می کرد براش حاضربودولی طرف مه ها دنبال مهمانسرابود جواب نه می شنید،یا اگربخوان جا بدن سرت منت می ذارن خیال کن مال پدرشون می خوان بدن،این شده امتیاز گرفتن براشون.
    اگربشه تمام واحدهای رفاه رو بصورت نرم افزاری ورود پیدا کرد هرچی درکشورهست ودیده شه کجاخالیه لزومی به این همه افراد درواحد رفاه نیست وهمه بتونن به تمام اطلاعات اماکن رفاهی دسترسی داشتباشن نه اینه که اینها برای تمام پرسنل مخابرات فراهم شده چرا ما نباید بدونیم کجا مهمانسرا داریم و آیا خالیه یا…

  9. sh می گوید

    با سلام
    گرفتن اماکن رفاهی بسیار سخت است .و باید از چند وقت قبل رزرو کرد
    به نظر من یک هزینه ای مثلا (1000000) هر ساله برای کارمندان بگذارید فقط در خصوص مسافرت .در صورت آوردن فاکتور سفر هزیته ای که از قبل مشخص شده به کارمند پرداخت کنید.مثل ادارات دیگر در صورت داشتن اماکن رفاهی این آیتم هم دارند.

  10. بانوی شرکتی می گوید

    اینم از املاک

    ما امیدوار بودیم واسه شرکتی ها هم یه فکری کنن که بتونن از اماکن استفاده کنن. آخه مگه چندتا نیروی رسمی هست؟!!!!

    1. همکار رسمی می گوید

      بحث نیروی رسمی چند تا هست نیست من خودم با سابقه سی سال در مجموع دو یا سه بار استفاده از اماکن را داشته ام ان هم بصورت محدود . معلوم نیست استفاده کنندگان اماکن که دائم مثل ملک شخصی هر کجا بخواهند میروند کیا هستند ؟!!!! تا الان هم نفهمیدیم هنوز.

  11. ناشناس می گوید

    واقعا وقتی وضعیت کارمندان و کارکنان ادارات دیگه رو نگاه می‌کنیم که مسئولان چقدر به فکرشون هستن و برای رفاه اونا تلاش میکنن و شان کارکنان رو در نظر میگیرن به حال خودمون افسوس میخوریم متاسفانه سال به سال در مخابرات شان و منزلت ما کارکنان داره کم میشه یکی از شانیات و رفاهیات ما همین جاهای تفریحی بود که هم در حال فرسوده و کهنه شدن هستند هم در حال کم شدن

نظرات بسته شده است.