مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

رزرو اماکن رفاهی از سایت به صورت سهمیه آزاد حذف شده است.

مخابرات ما- بحث اماکن رفاهی در فصل های مسافرتی موضوع صحبت همکاران است.این نوشته را بخوانید:

 

 

   خودم می گوید

همکاران عزیز در تمامی استان ها

متاسفانه رزرو اماکن رفاهی از سایت به صورت سهمیه آزاد را حذف کردند و از این به بعد فقط از سهمیه استانی می توان استفاده کرد در حالیکه در خیلی از مواقع اماکن رفاهی خالی خواهند بود، لطفا بیایید همگی نسبت به این حرکت واکنش نشان بدهیم و اجازه ندهیم به همین راحتی دسترسی به اماکن شمال و مشهد را از همکاران بگیرند در غیر اینصورت دیگر به هیچ عنوان کسی روی اماکن رفاهی را به خود نخواهد دید چون تجربه نشان داده در اینگونه مواقع باب رفیق بازی و رانت بازی چه در استان ها و چه در مخابرات ایران باز خواهد شد و این اماکن سهم مدیران و رفقا می شود. در حالیکه در همه جا صحبت از شفاف سازی و حرکت به این سمت و سو است متاسفانه مخابرات در خلاف جهت حرکت می کند و به راحتی دارند همکاران را از حق رفاهی خود محروم می کنند..

من تعجب می کنم چرا سردبیر عزیز که پیگیر امور مختلف هستند در این زمینه هیچ واکنشی نشان ندادند ؟؟ خواهش می کنم پیگیری بفرمایید..

همکاران محترم!

مدیران گرامی!

مواردی که ایشان گفته اند درست است؟آیا هیچ سهمیه بازی برای استفاده همگان وجود ندارد؟ اگر جایی بدون متقاضی بماند اجازه ثبت نام عمومی داده می شود یا نه؟

حاصل تحقیقات شما را منتشر می کنیم.

*****

این یک نمونه است از موردی که برای یکی از همکاران بسیار مهم است و می خواهم بدانم برای جامعه مخابراتی جقدر مهم است و چقدر موجب واکنش می شود.چرا که نویسنده اعتقاد دارد این موضوع شایسته واکنش مستقیم سردبیر است.

 

935610cookie-checkرزرو اماکن رفاهی از سایت به صورت سهمیه آزاد حذف شده است.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
70 نظرات
  1. علی بیغم می گوید

    سلام دوستان
    حذف سهمیه آزاد اگر در تابستان و شرایط خاص باشد مثل ایام نوروز کار بدی نیست به شرطی که بتوان از آن سهمیه ها به همکارانی که کمتر از این اماکن استفاده کرده اند اختصاص داد
    ولی اگر خدای ناکرده خای بمانند و همکاران نتوانند استفاده کنند بدجنسی است چرا که دیگر حرفی برای گفتن نمانده .

    1. حسین می گوید

      نه دوست عزیز, بنا دارند به طور کل سهمیه های آزاد را حذف کنند, بالاخره وقتی قرار است اماکن خاص را بفروشند باید یک جاهایی رو برای مدیران و نور چشمی ها کنار بگذارند.
      این هم از مدیریت جدید رفاه…. واقعا جای تاسف

  2. س. می گوید

    اینها در تهران سه تا مهمانسرا دارند ودرجاهائی مثل مشهدو کیش با آنهمه متقاضی هم بسیار محدودهستند خارج از پارتی بازی و روابط باید اماکن را افزایش دهند . چون پرسنل مخابرات از نظر تعدادی بالاست .شما ببینید یک بانکی بازنشسته براحتی هرجای ایران بخواد رزرو انجام میده بسیار با عزت و احترام . اونوقت ما گاها میبینیم که حتی رفتار و برخورد پرسنل رفاهی هم بسیار نامناسبه بویژه در تهران .
    اگر کمک میکردند مخابرات هر استان ساختمانی در بعضی شهرهای توریستی ما ازمحل فروش حالا چیزهای دیگر و درآمدش به این امر تخصیص بده مقداری از مشکل حل میشد .

  3. بازنشسته مخابرات می گوید

    حتما سهمیه های ازاد را در بازار ازاد میفروشند مثل این افرادی که در ورودی شهرها منتظر مسافر هستند از اینها هرچی بگی بر میاد.

  4. میری می گوید

    سلام
    ما به سهمیه های ازاد دلخوش بودیم اصلی ها که هر چند سال یه بارم به ما نمیدن.

  5. مانا می گوید

    سلام
    این سهمیه های آزاد تنها فرصت برای ما بود چون سهمیه های استانی معمولا در اختیار از ما بهترون قرار میگرفت.لطفا پیگیری کنید.

  6. علی می گوید

    سلام
    مدتهاست امکان رزور بصورت سهمیه آزاد وجود ندارد در حالی که طبق تماس با اماکن از جمله مشهد یا کیش اعلام میکنند اتاق خالی وجود دارد و کسی رزرو نکرده.این کار به منزله عدم احترام به حقوق کارمندان یا استفاده بصورت شخصی برای گروه خاصی می باشد.سر دبیر محترم لطفا پیگیری کنید

  7. سایه نشین می گوید

    دوستان این قضیه متاسفانه صحت داره ولی ممکن هست تا مدتی آن را انکار کنند تا ببینند واکنش همکاران به آن چه خواهد بود…. در صورتی که کسی ابراز ناراحتی و پیگیری نکند مطمئن باشید دیگر باید خواب اماکن رفاهی را ببینید و زین پس برای سفر دست درجیب مبارک کرده و جایی را اجاره کنید.

  8. ناشناس می گوید

    با سلام بايد ديد هدف از اين تصميم چه ميتواند باشد به ورطه نابودي كشاندن منابع وسرمايه ها يا سياه نمايي از نا كارامدي وزيانبار بودن اين سرمايه گذاري شايد استفاده همكاران از زمانهاي بلا استفاده اين امكانات باعث استهلاك بيش از حد اين سرمايه ها شده است بعضا ديده شده براي جلو گيري از واگذاري دقيقا در تاريخ مسافرتي اعلام سمپاشي ويا تعمير اماكن را طرح مينمايند .خداميداند وبس

  9. جلال می گوید

    مزیت سایت اماکن رفاهی شفافیتش بود. خیلی وقتها سهمیه های استانها کفاف نمیده، اما میشد از سهمیه های دیگران که انصراف داده بودند استفاده کرد. به عنوان نمونه به خاطر دوری مسافت، سهمیه های قشم و کیش رو معمولا استانهای نیمه شمالی استفاده نمیکنن و سهمیه های رستمرود و آکامشهر رو معمولا استانهای نیمه جنوبی استفاده نمیکنن که اینطوری سهمیه های استفاده نشده با شفافیت هر چه بیشتر روی سایت در اختیار عموم کارمندان قرار میگیره تا هر کس خواست بتونه استفاده کنه. با حذف دسترسی سایت عملا راه برای رانت و استفاده نورچشمیها و … باز میشه و نهایتا هم اگر استفاده نشه توجیه مناسب در اختیار بالادستیها قرار میگیره که به علت خالی موندن بفروشه و بره توی جیب خودشون.

  10. رضا می گوید

    یعنی واقعا ما از بانکهای معمولی کشور هم ضعیفتریم .از نظر امانات رفاهی الان وضع مخابرات اینطوریه 5 سال دیگه چه جور خواهد بود . واقعا جای بسی تاسف دارد. و صد افسوس .

  11. حجت می گوید

    سلام
    من که دارم بازنشسته میشوم تا حالا یکبار موفق نشدم استفاده کنم همیشه با جوابهای منفی و بهانه های من دراوردی روبرو شدم حالا هر کاری که دلشون میخواد انجام بدن در همان سیستم قبلی هم رفیق بازی بود اصلا مگه میشه تو ایران باشی و از رفیق بازی خبری نباشه جان برادر

  12. ناشناس می گوید

    به تازگی مدیریت رفاه تغییر کرده است ،حتما این کاررومدیریت جدید کرده است.درحالیکه همیشه درتابستون کلی جای بدون رزرو درکیش وقشم داشتیم،الان یکی مشاهده نمی شه.جناب سردبیر لطفا شماهم پیگیرباشیدتابقیه همکاران هم شماروحمایت کنندتادراین زمینه حقی ازکسی ضایع نشه.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      چشم

      1. سایه نشین می گوید

        چشمت بی بلا…شاید با پیگیری شما حق بچه ها بهشون برگرده

  13. ناشناس می گوید

    بله متاسفانه همینطوره.ضمن اینکه برخی از اماکن رفاهی مثل آکام شهر برای برخی استانها اصلا سهمیه ندارند و همکاران طی چند سال گذشته فقط از همین راه میتونستند استفاده کنند.

  14. جوادی می گوید

    سلام مگر تعداد اماکن رفاهی اعلام شده در سایت چند واحد میباشد شاید امار تعداد واحدهای قابل ارایه به همکاران معمولی (نه مدیران)به 150 واحد در شمال و مشهد هم نرسد حالا با حدود 40000نیروی شاغل و بازنشسته مخابرات هر چند سال یکبار میتوان از انها استفاده کرد؟واقعا برای مخابرات شرم اور است که تعداد اماکن رفاهیش به اندازه یک بانک کوچک خصوصی که سابقه ده ساله داردمیباشد چرا همه واحد های قابل استفاده را شرایط امتیازی در سایت قرارنمی دهند که در شرایط عادلانه همه همکاران از ان استفاده کنند

  15. ناشناس می گوید

    بله دقیقا همینطوره.سهمیه های ازاد نمایش داده نمیشوند.ضمن اینکه بعضی از استانها برای برخی اماکن مانند آکام شهر اصلا سهمیه ندارند و همکاران فقط از طریق سهمیه آزاد میتوانستند استفاده کنند.

  16. سعید می گوید

    متاسفانه انگار همینطوره که همکارمون میگن اما وقتی از قسمت مربوطه سوال میکنیم انکار میکنه ومیگن سهمیه اضافه نیست .مگه میشه ؟ مگه داریم؟

  17. مجید می گوید

    با سلام
    متاسفانه خبر درست است چون تاریخ مهلت رزرو رو دقیقا تا روزی گذاشته شده است که روز خود سهمیه است پش عملا سهمیه ای ازاد نمی شود.
    از همه بدتر در دوران عصر دیجیتال در شرکت دیجیتال کارمندای مخابرات نباید user , pass دسترسی به سایت داشته باشند تا خودشون بتوانند درخواست رزرو بدهند وحتما همیشه باید هر روز به امور رفاهی مراجعه کردو وقت و زمان رو خودت و سازمان رو هدر داد.این روزها دیگه کوچکترین سازمان ها هم بخش مریوط به کارمنداشون رو دیجیتالی کرده اند

    با تشکر از پی گیری شما

  18. ناشاناس می گوید

    سلام. کلا مخابرات در حوزه مدیریت تعطیل است. چه در ستاد . چه در مناطق. متاسفانه.

  19. حمید می گوید

    با سلام
    به نظر من هم این کار باعث می شود کارمندان از حق خود محروم شوندو امکانات و رفاهیات دست عده ای محدود قرار گیرد. و علاوه بر آن کم کم می گویند اماکن رفاهی اکثرا خالی است وضرر ده و تصمیم به فروش و ….

  20. ناشناس می گوید

    سلام
    آره من هم دیروز رفتم مثل قبل تو سایت رزرو اماکن سهمیه های آزاد رو ببینم دیدم هیچ خبری نیست.

نظرات بسته شده است.