مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید – در ۹۹۹۰ چه می گذرد

 

 

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت سردبیر محترم از اینکه حداقل مجمعی هست که درد دلمان را خالی کنیم واقعا کمال تشکر را از جنابعالی داریم.
ما کارکنان مرکز تماس ۹۹۹۰ از بس از حقوق پایه مان کسر شده همیشه برای به دست آوردن حداقل مبلغ دریافتیمان یعنی تقریبا ۱۳۵۰۰۰۰ تومان در حسرت ماندیم. عادت کردیم که هم ماهی ۲ بار شیفت شب داشته باشیم و هم اینکه عصر ها سر کار هستیم تا ۲ نصف شب و بدون ایاب و ذهابی. ساعت ۲ شب از اداره با پای پیاده و در سرما و گرما به خانه می رویم. با مدرک فوق لیسانس که حقوق با مدرک دیپلم هم نمی توانیم بگیریم. هر تماس به مبلغ ۲۸۰ تومان به ما داده می شود و روزانه با دویست نفر باید صحبت کنیم و از این تماس ها اگر به یک تماس خطا بگیرند ان هم خطا که چه عرض کنم، خطایی که اصلا هیچگونه دفاعی از خود نداشته باشی، کاملا سلیقه ای، برای هر خطا صد و بیست هزار تومان کسر شود.
همکاری داشتیم در طول سال خطایی نداشته اند یک ماه برای یک تماس سه خطا زده شده از حقوقشان سیصدو پنجاه هزار تومان کسر شده با این وضع اقتصادی و متاهلی و اجاره و … چطور می‌توان گذران زندگی کرد؟! همیشه عصر ها تا یک یا دو شب سر کار هستیم و محروم از شب نشینی ها و مهمونی های خانوادگی و محروم از تعطیلی های رسمی مثل روز تحویل سال نو، عاشورا و تاسوعای حسینی ،جمعه ها و … که یک ریالی هم بابت آنها به ما نمی دهند.
ممنون از حسن نظرتان و لطفا به داد ما برسید.

932520cookie-checkشما نوشته اید – در ۹۹۹۰ چه می گذرد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
17 نظرات
  1. ------ می گوید

    واقعا از این همه سرکوبی ، سوء استفاده و تهدید و زور گویی متنفر شدم اگر اسلامی است این چه عدالتی است؟ صبح تا شب ، شب تا صبح از جان از آسایش و زندگی برای کار خرج کن آخرش چند نفر مفتخور بشینن گوش کنن خطا بزنن!
    کاش ابتدا با همراه اول تصمیم بگیرن که آیا کیفیت اولویت است یا کمییت؟!
    همراه اول کیفیت به خاطر رضایت مشترکین
    ۹۹۹۰ کمیت به دلیل پولی که می گیرن برای هر تماس کاش ای کاش یکبار مسئول اصلی همراه اول وارد کار میشد و از کثافت بازیای مراکز تماس و تهدید و … خبردار میشد.
    در این اوضاع بیکاری حق دارن که سوء استفاده کنن میدونن این نشد یکی دیگه !
    برای هر ریالی که به قول بزرگان حلال حرام می کنن از حلال هم حلالتر است این همه قانون ؟ تهدید ؟ ترس؟ له کردن
    برای جمعیتی که پاسخگو رو همراه اول می بینن متاسفم کاش روزی برسه که از این جهنم خونه همه نجات پیدا کنن
    همراه اول #hamrahaval : خبر داری که برای ۹۹۹۰ حل کردن مشکل مشترکین مهم نیست؟! می فهمی هر پاسخگو چقدر روزانه تهدید و تعداد تماس براش تکرار و تکرار و تکرار میشه؟ میدونم نمی دونی چون همه ی شما از یک نسل و از یک ذاتید
    برای تیکت های بی جواب مردم که ریال ریال جون می کنن هیچ ارزشی نده بشین از بین ۴۰۰۰ تماس ماهانه دنبال آتو باش و به ایرادات خودت هیچ کسی کار نداشته باشه ! متاسفم دنیا م آخرتش همین جاست ولی باشه دنیا می چرخه کافر از خود ما بهتره دروغ و شرف و انسانیت به عمله نه به شعار!

  2. کارشناس تبریز می گوید

    مجددا با پیمانکارمحلی قرارداد میبندیم!!?
    باسلام
    به استحضار حضرتعالی میرساند که ما کارکنان همراه اول مشغول در 9990 تبریز و با پیمانکارمحلی تا آخر مهر قرارداد داریم وبا توجه به فرمایشات جنابعالی پس از اتمام قرارداد پیمانکار که در شهریورماه ۹۷ بوده با شرکت #خدمات اول شروع به کار کنیم ولی متاسفانه زمزمه ی به روی کار آمدن پیمانکار شیرازی آن در تبریز به گوش میرسد ،بعضی از مدیران بخاطر منفعت شخصی از پیمانکار در عقد قرارداد با پیمانکار پافشاری میکنند خواهشمند است نسبت به این موضوع رسیدگی تا باعث خوشحالی این پرسنل وخانواده های انان شوید . با تشکر فراوان از طرف کلیه پرسنل همراه اول 9990 تبریز

  3. ناشناس می گوید

    سلام آقای سردبیر. آیا قانونا پیمانکار می تواند بابت کاهش تماس ورودی به مرکز تماس و اضافه کردن نیروهای جدید که نتیجه آن رکورد کم پاسخگویی شده است از بیمه ، حق مسکن ، خواروبار ، حق شیفت و سایر مزایای قانون کار کسر بکند ؟ اعتراض هم می کنیم اعلام می کنند که بیشتر از ساعات کاری بیایید مرخصی نروید و روزهای off هم بیایید جبران کنید. یک حساب کتاب ساده اگر تماس ورودی به مرکز کم می باشد اگر با شرایط اعلامی پیمانکار برای جبران اقدام کنیم حق همکارمون را خواهیم خورد به عنوان مثال اگر در تایمی که همکارمون به تنهایی کار می کند 150 تماس پاسخگو خواهد بود اگر همکاری دیگر اضافی در تایم او بیاید به هر همکار 75 تماس می رسد.

  4. کارشناس ۹۹۹۰ @ می گوید

    سلام.خسته نباشید خدمت سردبیر عزیز.عکسی برایتان ارسال کردم از دست نوشت پیمانکار که ۳۴نفر از همکاران را در آخر ماه تهدید به کسر کار ودر نهایت کسر بیمه کرده است.وقتی بیشتر از نیاز مرکز تماس نیرو آورده اند ماچجوری به حد نصاب تماس برسیم.این آقا فکر کرده جنگ تجاری است که هرروز ما را تهدید میکند.در ضمن چرا هیچ خبری از واگذاری ۹۹۹۰ به شرکت خدمات اول نمیباشد؟

  5. كارشناس ٩٩٩٠تبريز می گوید

    جناب آقاي سر دبير سلام و خسته نباشيد
    شمارو قسم ميدم به مظلوميت حسين كه ماتمش پيش رومونه خودتونو بذاريد جاي ما و قضاوت كنين
    من ماه قبل فقط يك روز مرخصي رفته بودم و تماس هم كم بود ماه قبل تعداد تماس حدودا ٣٥٠تا كم زدم بجاي اينكه بياد كر كار كسر بكنه از ما اين آقاي شافعي كه زبونم داره به چه هوا و قيافه حق به جانب ميگيره اومده از بيمه ما كسر كرده بجاي٣١روز اومده٢٩روز بيمه رد كرده ما به كي حرف دلمونو بزنيم بخدا تا دهنمونم باز ميكنيم چند ماه تعليق ميكنن

  6. ناشناس می گوید

    جناب آقای سردبیر با عرض سلام و خسته نباشید خدمتتان عارضم که بگویم این حرف هایی که اینجا به این راحتی گفته میشود مگر میشود راحتتر بگوییم و جلسه تشکیل دهیم و گروهی صحبت کنیم و بین خودمان حل کنیم به هیچ عنوان نمی شود دلیل بر اینکه به نحوی آن نفرات یه جایی در یه موقعیتی به قول بچه ها میرن جزایر قناری بعد از اون هم دیگه کار بی کار،قبلا ها نامه های متعددی نوشته شده به اداره کار و مخابرات و…از مشکلاتمان گفته شده خیلی عاجزانه درخواست هایمان را گفتیم ولی به کجا رسیده هیچ جایی نرسیده و جوابی نگرفتیم، به خدا این بچه ها هیچی نمی خواهند فقط حق و حقوق خودشان را نه اضافه از حدشان هر کجا کار کنی با هر مدرکی حق مدرکتونو میدن اینجا دیپلم با دکتر فرقی نداره، روز های تعطیل کار کنی مبلغ روز های تعطیل میدن اینجا نداره، شیفت شب باشی خودشم از شب ساعت ۱۰ تا ساعت ۸ صبح هر ماه دو بار پول خودشو داره همیشه عصر ها تا ساعت ۱۲ یا ۱ یا ۲ هستیم پول خودشو داره ولی اینجا کلا ۱۶۳۰۰۰ تومان میدن برای کل ماه، سرویس ایاب وذهاب کلا نداریم حقوق دریافتی کسی که تازه وارده با کسی که پنج سال زحمت میکشه هیچ فرقی نمی کنه، علاوه بر این مسائل حالا بیا از این حقوق هم کسر کنند برای خطاهایی که کاملا سلیقه ای باشد و بابت اون هیچ دفاعی از خود نداشته باشیم از یک طرف تعداد تماس می خواهند که باید و باید ماهی ۵۰۸۳ تماس بزنیم و برای هر روز ۲۰۰ تماس و اینکه تعداد تماس های ورودی به هیچ عنوان دست ما نیست یعنی اگر تو ۷ ساعت تماس برایمان نیافتد با اینکه اداره هستیم و سر کار آخر ماه بابت کسر کارکرد از حقوقمان کسر می شود مگر ما مقصریم و طبق قانون کار که ماهی ۲ بار میتونیم مرخصی داشته باشیم مرخصی های استحقاقیمان هم نمی توانیم برویم تا از حقوقمان کسر نکنند از طرف دیگر بایستی کیفی هم داشته باشیم کیفی هم که چه عرض کنم کیفی که الف را ب بگوییم برابر ۴ خطا هر خطا۱۳۰۰۰۰ تومان کسر کارکرد مگر انصاف هست
    خودتان قضاوت کنید ممنون

  7. کارشناس تبریز می گوید

    سلام خدمت سردبیر عزیز
    وقتی متن اقای شافعی رو خوندم سردرد گرفتم
    مرد حسابی اگه برای سما سودی نداره همون اردیبهشت خدافظی میکردید یا چرا تا اخر مهر باز تمدید کردید؟!!!
    از وقتی شما اومدید یک بار برای نمونه حقوق کامل نگرفیتم و هر ماه چند صد هزار تومن از حقوق ما کم کردید…

  8. شافعی مدیرعامل شرکت فنی آذین تاج -پیمانکار مجری مرکز تماس تبریز می گوید

    با سلام و احترام خدمت سردبیر محترم و گردانندگان دلسوز این سایت که فرصتی فراهم می اورند تا دوستان اظهار نظر کنند .لکن قانون و انصاف حکم میکند که اولا قبل از پخش اظهار نظر دوستی که در سایت مینویسد قبلا از کم و کیف ماجرا از نفری یا حوزه ای که مورد انتقاد قرار میگیرد سوال شود چون با این روند به نظر میرسد هر اظهار نظر درست یا غلط قابل پخش است؟؟
    دوما به استحضار برسانم تنها مرکز تماسی که در کل ایران حسب طرح طبقه بندی و با گروه 13 تمام حق و حقوق را در حق همکاران زحمتکش و پر تلاش مرکز تماس9990 و بموقع پرداخت کرده و میکند مرکز تماس تبریز است و قیمت تمام شده هر تماس پرداختی به همکاران با سابقه و سنوات بیش از یکسال حدود 495 تومان است نه 280 تومان؟؟ و در واقع تقریبا تمام مبلغی که پیمانکار از بابت عملکرد پاسخگوها دریافت میکند بین نفرات توزیع میکند و هیچ سودی عاید پیمانکار نمیگردد.. نوشته های این دوست و همکار گرامی در خصوص انتقاد از نحوه جرایم یا مرخصی یا کار در شرایط ایام تعطیلی و….نیاز به توضیح است که انشا.. موجب روشنگری دوست عزیزمان گردد.
    اینکه شرایط ونوع کار در مرکز تماس پر مسئولیت و سخت و حساس میباشد کاملا مورد قبول و مستند است . لکن استحضار دارند در بحت مشتری مداری و پاسخگویی به مشترکین محترم همراه اول مدیریت مرکز تماس همراه اول در تهران و همچنین مخابرات استان به عنوان دستکاه نظارت بر پیمانکار و نفرات آن بر استانداردهای خیلی بالا و حساس و پاسخگویی بدون ایراد و خطا و کسب رضایت مشترکین در هر شرایطی اصرار و پافشاری دارند و استاندادرهای همراه اول در این خصوص سخت گیرانه بوده و جای تعلل و کوتاهی را در ارائه خدمات به مشترکین به هیچ عنوان باز نگذاشته و پاسخگویانی که امر پاسخگویی را بعضا سهل گرفته و به توصیه های تیم کیفی و دستورالعمل ها و چارت های پاسخگویی و نحوه تعامل با مشتریان بی اعتنا هستند متاسفانه با اخطار و خطا های بحرانی که در مانیتورینگ و شنود نحوه پاسخگویی از طرف تیم کیفی همراه اول گرفته میشود و موجب کسر کارکرد و جریمه برای مخابرات استان میگردد مواجه میشوند.
    در این خصوص لازم است توضیح داده شود مخابرات استان به عنوان طرف قرارداد اصلی با همراه اول و مدیریت مراکز تماس 9990کشور نحوه عملکرد و خطاهای همکاران پاسخگو و عدم رضایت از عملکرد ایشان را که از نظر سنجی و تعامل با مشتریان و چگونگی انجام وظیفه پاسخگویی بر اساس عدم تطابق با استانداردها را استخراج و به پیمانکار ابلاغ میکند و متاسفانه چنین همکارانی که با عملکرد خود موجب افزایش خطا گردیده و امتیاز استان را کاهش میدهند موجب میشوند مبالغ قابل توجهی جریمه در بعضی از ماهها متوجه پیمانکار و همکار ی که پاسخگویی توام با خطا داشته گردد .
    البته اکثریت همکاران محترم و زحمتکش مرکز تماس اعم از خانمها و آقایان با احساس مسئولیت و تلاش بی وقفه عمکرد قابل تقدیر و در حد استاندارد همراه اول دارند ودر اکثر ماهها پاسخگویی بدون نقص و بی ایراد داشته و علاوه بر اخذ حقوق و مزایای قانونی مبالغ قابل توجهی هم از بابت اضافه تماس و پاداش دریافت مینمایند که این تلاش همکاران سختکوش به حول و قوه الهی مرکز تماس تبریز را در اکثر ماهها و در سطح کشور جزء رده های اول تا سوم قرار داده و سطح ارائه پاسخگویی کمی و کیفی بالاتر از متوسط را باعث گردیده است. و چنانچه تعداد معدود همکاری که به لحاظ سهل انگاری و عدم دقت کافی و تمرکز بر پاسخگویی متناسب وفق دستورلعمل اقدام ننموده و با بروز خطا موجب جریمه برای کل مرکز و پیمانکار و اجحاف در حق سایر همکاران راباعث میگردد باید انصاف داشته و منصفانه به دنبال دلائل و چرایی مشکل پیش امده برای خود باشند بدلیل اینکه اکثر همکاران و دوستان انان در مرکز یا هیچ خطایی نداشته یا بندرت و سهوا و در حد قابل اغماض داشته و عملکرد عموم نفرات قابل قبول است و انتظار میرود با افزایش دانش و آموزش و دقت عمل این همکاران بتوانند با پاسخگویی بی خطا شرایط و موقعیت بهتری برای خود در مرکز تماس کسب نمایند و انشا.. هیچگاه عملکردشان منجر به کسر جریمه از طرف همراه اول و مخابرات استان نگردد.
    در خاتمه اضافه مینماید تمامی توضیحات فوق تاکیدبر این واقعیت است که کار و مسئولیت پاسخگویی در مرکز تماس کاری سخت و پر مسئولیت و حساس میباشد و به لحاظ ماهیت وشرایط کار ناچارا ارائه خدمت به مشتریان محترم همراه اول در تمامی ساعات و ایام هفته و تعطیلات انجام میشود و چنین وظیفه مهم و تخصصی و پاسخگویی و تعامل شایسته با مشترکین کار پرمسئولیت و سختی میباشد و حق چنین نفراتی است که از حقوق و مزایای یهتر و مناسبتر و شرایط کاری سطح بالا و ایده ال بهره مند باشند و امیدواریم با بازنگری در مفاد قراردادهای مخابرات و همراه اول و افرایش خدمات قابل ارائه به این قشر زحمتکش مخابرات رضایت نسبی دوستان جلب گردد.
    پیمانکار مرکز تماس تبریز

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      در این مورد سر فرصت با هم صحبت می کنیم
      مخابرات یا ناظر باید پیمانکار رو جریمه کنه
      اما در حق پیمانکار لطف میکنه مستقیما کارمند رو جریمه میکنه!
      این اشکال دراه!
      پیمانکار کجاست و کی جریمه میشه؟

    2. کارشناسان ۹۹۹۰ تبریز می گوید

      سلام خدمت پیمانکار محترم.بافرض بر اینکه شما برای هر تماس ۱۰۰۰تومان پول میدهید.خطایی که کسر میکنید ۱۳۰۰۰۰هزار تومان است.به حرف خودتان خنده تان نمیگیرد؟شما تیرماه از ۹۰درصد همکاران مرکز تماس تبریز پول کسر کردید؟چرا میگویید فقط چند نفر؟کدام پاداش؟شما بعد از ۹ماه ۲۰۰۰۰هزار تومان پاداش دادید!خدا قوت مرد!بترسید از فردای قیامت…شما اگر منفعتی نکرده اید پس چرا مانده اید؟فروردین ماه میتوانستید بروید!پس ضرر که نکرده اید منفعت کلانی هم برده اید که میمانید.مگر شما بنگاه خیریه دارید بدون اینکه منفعت بکنید به ما حقوق میدهید؟از وقتی که شما پیمانکار ۹۹۹۰تبریز شده اید حتی نفس کشیدن هم برای ما سر کار سخت شده!ناملایماتی که کرده اید بی جواب نخواهد ماند چون خدایی بالای سر همه ماست.چرا ننوشته اید که هر۲ماه یکبار قرارداد میبندید و همکاران را از این طریق در فشار قرار میدهید که هر کس به تعداد تماس کافی نرسد و یا خطا داشته باشد قرارداد نمیبندید!

      1. ناشناس می گوید

        البته همکار گرامی برای هر خطا 130000 تومان. امکان دارد برای یک تماس 5 خطای بحرانی بگیرند مثلا در مورد مشکل پیامک های ارزش افزوده ، مشترکی سر پاسخگو فریاد می کشد و پاسخگوی محترم چون از سیستم دسترسی ندارد که برای مشترک اعلام کند که چگونه و در چه تاریخی پیامک را فعال نموده است مجبور می شود تیکت برای مشترک تشکیل بده و فردایش 5 خطای بحراتی دریافت بکند فقط به دلیل اینکه نتوانسته است مشترک را راضی کند تا نیازی به تشکیل تیکت نباشد. یعنی هر تماس که طبق قرارداد 280 تومان پرداخت می شود و 650000 تومان بابت یک تماس باید کسر بشود. یعنی تقریبا 2300 برابر. طبق قانون کشوری اگر از کسی کالای قاچاقی کشف بشود دوبرابر ارزش کالای کشف شده جریمه می شود و طبق قانون پیمانکار محترممون 2300 برابر بابت خطایی که منطقا خطا نیست باید کسر بشود

    3. ناشناس می گوید

      با عرض سلام خدمت سردبیر محترم:
      واما بعد. آقای پیمانکار‌ شما رضایت ما را هیچ موقع نمیتونید جلب کنید. شما عضوی از زنجیره حذف حقوق کارگر در مخابرات و همراه اول هستید. زنجیره ای که حذف پول کارگر برایش مثل آب خوردن است و همه کارکنان زیردستی خود بخصوص ما پاسخگویان ۹۹۹۰ را به چشم پول نگاه میکند.‌ چرا قانون کار درست پرداخت نمیشود؟ چرا ساعت ۲ نصف شب کارگر بدون سرویس ایاب ذهاب به امان خدا رها میشود؟ چرا حق شیفت ۱۸۵ هزار تومان است. همه ما دارای مدرک لیسانس یا فوق لیسانس و حتی دکتری هستیم. قانون کار را بخوبی میدانیم. شما حتی ۱۰ درصد آنرا بدرستی اجرا نمیکنید. در مورد تیم کیفی نوشته بودید. من سابقه کاری ۵ ساله دارم. چرا همچنان پاسخگو هستم. من به هیچ عنوان ۴ نفر خانومی که شما بعنوان تیم کیفی انتخاب کرده اید بطور سلیقه ای حتی یک نفر آنرا قبول ندارم. تعامل تیم کیفی با اینجانب در حد صفر است. بعد از اعمال خطا از تهران تیم کیفی تازه به فکر می افتد که دنبال راهکار برای حل مشکل باشد. و همیشه از تیم تهران حمایت میکند نه از پاسخگو. خانوم X که ارشد تیم کیفی است چرا بجز کیفیت به همه امور رسیدگی میکند ایشان مگر حسابدار شما است که همه فاکتورهای مربوط به کسر پول از پاسخگو را جمع بندی کرده و آخر سر میگوید از فلان پاسخگو باید فلان مبلغ کم شود. نرخ خطا را چرا سلیقه ای اعمال میکنید. کجای قرارداد با تهران نوشته مبلغ کسر خطا به ازای هر خطا ۱۲۰۰۰۰تومان ناقابل است. آقا مدرک ارائه کنید که نرخ خطا از طرف تهران تعیین میشود. آقا کدام تهران. … ..

    4. کارشناس ۹۹۹۰ @ می گوید

      سلام وقت بخیر.منظورتان از پرداخت کردن بموقع حقوق این است که مابدتفاوت فروردین ۹۷ رابعد از ۵ماه داده اید این است؟یا اینکه پول مرخصی های سال ۹۶ را هنوز نداده اید؟منظورتان از تمام حق و حقوق این است که شب ساعت ۱:۳۰همکاران بدون سرویس به منزلشان میروند یا اینکه در تمامی ایام تعطیل حضور دارند و مابدتفاوت آنچنانی نمیگیرند؟در بحث مشتری مداری و پاسخگویی اول،همراه اول نقایص بی شماره خودرا نه تماما بلکه تا حدی کاهش دهد بعد از یک انسان بعنوان یک ربات انتظار داشته باشد که همه مطالب را واو به واو تحویل مشترکین دهیم.به فرض محال یا ناممکن یا اصلا غیرممکن که شما سود نکرده اید،باز تاکید میکنم فرضا،مطمعنا ضرر هم نکرده ایدکه رغبت برای حضور و تمدید قرارداد مجدد با مخابرات را دارید!شما اگر هم ضرر کرده اید که به ولای علی نکرده اید از سودتان ضرر کرده اید نه از کل سرمایه تان.فرضا بجای ماهی ۲۰ریال،۱۰ریال سود کرده اید پس به این نمیگویند که سودی نکرده ایم یا متضرر شده ایم،ولی همکاران سود وضررشان همان حقوق ۱.۵میلیونی است که شما هرماه کسرش میکنید.آقای شافعی یادتان هست ۲۰روز پیش یکی از همکاران به شما گفت که ۲ماه است برای خانه اش میوه نخریده!منکه دلم شکست و خجالت کشیدم،شما چی؟

    5. ناشناس می گوید

      در قراردادی که ما پاسخگویان امضا کرده ایم و می توانیم به سایت مخابرات ما نسخه ای که امضا و مهر پیمانکار نیز در آن می باشد هر تماس 280 تومان ثبت شده است اگر پیمانکار برای هر تماس در قرارداد 495 تومان ثبت نموده است و امضای و اثر انگشت پاسخگو را نیز در آن دارد لطفا به سایت مخابرات ما ارسال نماید. به ازای 5085 تماسی که پیمانکار در طول ماه از ما درخواست می کند با حساب کتاب پیمانکار حقوق هر پاسخگو می شود ماهی تقریبا دو و نیم میلیون تومان. اما ما پاسخگویان حقوق بالای یک میلیون و ششصد هزار تومان آنهم برای پاسخگوی بدون خطا و بدون کسر کارکردی ندیدیم.

  9. کارشناسان ۹۹۹۰ تبریز می گوید

    باعرض سلام خدمت سردبیر عزیز.واقعا هیچ واحد نظارتی وجود ندارد که ما این تخلفات را به گوششان برسانیم؟آیا بازرسی شرکت مخابرات به این گونه تخلفات رسیدگی میکند یا نه؟یا اگر واحد دیگر هست لطفا معرفی کنید.در این چند ماه اخیر که صحبت از پیوستن ۹۹۹۰به شرکت خدمات اول میباشد،پیمانکار محلی با عناوین مختلف همکاران را تحت فشار قرار داده و موجبات کسر حقوقشان میشود و یا اینکه بیشتر از حد توان و زمان کاری از دوستان کار میکشند که بخودیه خود با افزایش فشار روحی شاید موجبات خطاهای خود خواسته همراه اول شود برای کسر حقوق.پیمانکاری که تا این حد بی انصاف میباشد با چه ملاک هایی مجوز از طرف مخابرات گرفته است؟

    1. ناشناس می گوید

      سردبیر محترم. لطفا شما وکیل کلرکنان 9990 بشوید و خودتان مساله رو پیگیری بفرمایید

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        سلام
        من نمی تونم وکیل باشم و پیگیری کنم.
        این کارها فرصت می خواد وقت میخواد
        ولی حاضرم کمک کنم.
        پیشنهاد میکنم دور هم جمع بشین یه گروه درست کنین با هم حرف بزنین همفکری کنین ما هم در خدمتیم.
        اگر از بین شما چند نفر باشن که مدیریت گروه رو بعهده بگیرن ما حاضریم (مدیر گروه شبکه های اجتماعی مخابرات ما) با نام مخابرات ما براتون گروه ایجاد کنیم تا حرف بزنین و راهکار پیدا کنین
        اما اینکه من وکیل باشم ممکن نیست.

نظرات بسته شده است.