مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

زبون دراز : ما و بانک مرکزی بدقت همه چیز را زیر نظر داریم!

مخابرات ما- به جان شما نباشه به جان نازنین شعارفروشان بازار ارز و سکه, اگر قرار به شعار باشد ما بهتر از دیگران شعار می دهیم.این مطلب را ببینید:

جالبه! بانک مرکزی میگه:

1- این چیزها اقتصادی نیست!

2-ما زیر نظر داریم!

خب راست میگن بیچاره ها! اقتصادی نیست این وقایع! با هیچ درس اقتصادی جور در نمی آید! وقتی اقتصادی نیست یعنی مدیران اقتصادی هیچ مسئولیتی در قبالش ندارند! خب ندارند  دیگه!  … حالا محض خالی نبودن عریضه توطئه دشمن را به دقت زیر نظر دارن! … به دقت ها! … متوجهین که!

می گویند:

مردی برای شکایت نزد شاه به پایتخت رفت.از ظلم استاندارش نالید و نالید و نالید! شاه هم گفت: “خدا ازش نگذرد! … خدا به زمین گرم بزند او را ….! ” خلاصه دهها نفرین نثارش کرد!

مرد بدون کلامی از حضور شاه خارج شد! … شاه صدایش کرد و گفت:”کجا می روی؟”

مرد گفت:” می روم نزد مادر بزرگم! … اگر قرار به نفرین و ناله باشد مادربزرگم خیلی بهتر از شماست!”

حالا اگر قرار باشد دولت فقط بازار “غیر اقتصادی!” را زیر نظر بگیرد و کاری نکند, چرا چنین مسئولیتی را به ما واگذار نکنند؟! ما که خودمان بهتر از هر کسی همه را زیر نظر می گیریم!

درست مثل دولت!

ما در مخابرات همه چیز را زیر نظر داریم ولی عرضه هیچ کاری را نداریم! … درست مثل دولت! … اما حالا که ما بازار را زیر نظر داریم پس دولت به چه کاری باید مشغول شود؟! … لابد ناله و نفرین! … نه؟!

 

 

929960cookie-checkزبون دراز : ما و بانک مرکزی بدقت همه چیز را زیر نظر داریم!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
8 نظرات
  1. منتظر گفتگو می گوید

    سلام به سردبیر محترم
    پس از سرو صداهای زیاد مدیر عامل و هیت مدیره دوباره جو بسیار سنگین شده هیچ صدا و تکانی از طرف مدیران شنیده و دیده نمی شود. فکر می کنم دوباره در حال چیدن پازل ناسازگاری با ما کارگرانی هستند که با این روند تورم زیر طبقه منفی چندم خط فقر هستیم چون 200 دلار حقوق می گیریم در صورتی که در کشوری دیگر حقوق بیکاری 500دلار است. با این حساب آیا حق کارگر خوردن دارد.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام به شما
      من هم این سکوت رو دوست ندارم

  2. نرگس می گوید

    سردبیر عزیز سلام،لطفا نسبت به قراردادهایی که قرار بود از پیمانکارمحلی به شسکام انتقال پیداکنه گزارش تهیه کنید که استانها درچه مرحله ای هستند آیا ظرف همان دوماه( البته چیزی از دوماه باقی نمانده) که قرار بود کلیه پیمانکاران محلی حذف و کارها به شسکام و خدمات اول واگذار بشن چرا هیچ اتفاقی نیافتاده؟آیا کارشکنی پیمانکاران دارای نفوذ در پناطق مانع اجرای این طرح خواهد شد؟؟

  3. یک خدمات اولی مشهد می گوید

    خیلی جالب بود زبون دراز
    آفرین به این زبون درازت

  4. همکار قدیمی می گوید

    یعنی می گی ما هم بریم سراغ مادربزرگمان از دست شما و مسولان مخابرات برای شکوه رفاهیات و پاداش خدا بیامورزد مادربزرگ ما را

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      نه بیا پیش خودم!
      من هم جز ناله و نفرین کاری از دستم برنمیاد…

      1. همکار قدیمی می گوید

        بالاخره چی ، مگه آیین نامه 89 تصویب نشد، پس چرا خبری نیست؟ خودت یه چیزی بگو ببینیم؟

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          بله برای سال 97 تصویب شد.
          حالا من باید چی بگم؟

نظرات بسته شده است.