مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تغییر نگرش درمخابرات منطقه قزوین با طوفان فکری.

مخابرات ما (محمد) – ایجاد فضای آزاد توام با آرامش که همه می توانند در این فضا حرفهای خود را بزنند ره آورد جدید مخابرات قزوین است.

 

مخابرات ما (محمد) – تا به امروز سایت مخابرات ما در خصوص  وقایع مخابراتی  مطالب زیادی منتشر کرده است که بیشتر آنها جنبه انتقادی داشته است. البته این شیوه فعال مورد حمایت خوانندگان عزیز آن -اولین سرمایه های سایت – نیز قرار گرفته است.

اما در همین راستا بارها  سردبیر این سایت به ما نویسندگان و خبرنگاران و عوامل سایت اعلام کرده است چنانچه فعالیت مناسب و شایسته ای در هر یک از مناطق مخابراتی یا مخابرات ایران و ارتباطات سیار انجام گرفته در سایت معرفی کنیم تا مورد توجه قرار بگیرد. ضمن اینکه این امر موجب بالابردن روحیه جمعی کارکنان خواهد شد.

من بعنوان یکی از دهها نویسنده این سایت به تبعیت از این شیوه  سعی کرده ام یک کار خوب را به نمایش بگذارم.

 

تغییر نگرش درمخابرات منطقه قزوین

مخابرات قزوین پس از ورود یک مدیر و مهندس جوان, بنام  مبادر ثانی توانسته گام های خوبی در جهت کم شدن فاصله کارکنان با مدیر راس هرم بردارد.

تشکیل جلساتی با نام “طوفان فکری” از سال گذشته و ادامه این جلسات در سال 97 به این هدف کمک کرده است.

شرکت عموم همکاران در این جلسات آزاد است.یعنی از مدیران میانی گرفته  تا نیروهای شرکتی. در این جلسات  بصورت مستقیم و رو در رو با نفر اول مخابرات قزوین در رابطه با مسائل مختلف مخابرات بحث و تبادل نظر می کنند.

با این جلسات فضای بسته دیروز تبدیل شده است به فضای آزاد  و فعال امروز. در حقیقت بطور واقعی توانسته است طوفان فکری در راه تحول مخابرات گام بردارد

در حال حاضر هر کسی بخواهد با مدیر منطقه ملاقات کند, این امر بسادگی و بدون تشریفات, در زمانی نزدیک صورت می پذیرد.

از این پس سعی می کنم بعنوان خبرنگار سایت مخابرات ما در قزوین  از شرح این جلسات, ماوقع درونی آن و نتایج بیرونی اش گزارشاتی برای خوانندگان تهیه کنم. ما در این سایت یاد گرفته ایم جلسه بدون بروز نتایج بیرونی هیچ فایده ای ندارد لذا تلاش می کنم آثار جلسات را به فضای داخلی مخابرات ببرم.

 

*****

***

پی نوشت سردبیر:

محمد عزیزم! شما دوستان نویسنده صاحب اختیاران سایت هستید. من هم هماهنگ کننده ام. در انتظار گزارش های مفصل شما هستیم.ضمن اینکه از کلیه نمایندگان مخابرات ما در استانها , چه استانهایی که گروه و شبکه اجتماعی داریم و چه نداریم, انتظار داریم به وقایع مثبت استانشان نیز بپردازند.مخابرات ما, آیینه است در مقابل مخابرات, نه پارچه ای سیاه برای پوشاندنش.

فقط حتما گزارشها را با عکس و تصویر همراه کنید تا خواندنی تر شود.

موفق باشید.

 

 

 

928360cookie-checkتغییر نگرش درمخابرات منطقه قزوین با طوفان فکری.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. کارشناس می گوید

    سلام اصولا مدیران بعد از مدتی که اطلاعات لازم را اخذ می کنند درب خود را به روی کارکنان می بندند .

  2. شهاب الدین می گوید

    سردبیر عزیز نمی خواهم در این مورد پیش داوری کنم و لیکن آنچه که اکثر مدیران مخابرات تا بحال انجام داده اند ودر نهایت خودشان هم مقهور این سیاست بوده اند این بوده است که در ابتدای صدارت و در سال اول خدمت مدیران سیاست درهای باز را در پیش گرفته و باصطلاح جلسات هم اندیشی و طوفان فکری برگزار می کنند و مخزن داده های خود را از داده های گوناگون حاصل از نظرات و گزارشهای مراجعین انباشته نموده و کاملا بدون هزینه و کاملا پایش شده اطلاعات را به کترل خود در می آورند. هر چند که ایشان مدتی قبل از خدمت در آن شرکت در کسوت ریاست اداره مشغول بوده اند و لیکن مدتی نیز در تهران و دور از این شرکت بودند که به هر حال امیدواریم ایشان با شناخت اینگونه مسایل فقط و فقط اطلاعات را از منظر رسمی و قانونی کسب نمایند. هرگونه داده و اطلاعاتی که خارج از عرف مرسوم و رسمی دریافت گردد بواسطه آلایشات مختلف فکری و نیز رفتارهای مستتر ناشی از حب و بغض افراد شرکت می تواند قهقرای مدیریت را در پی داشته باشد و باصطلاح نشود با این ریش به تجریش رفت. امید که ایشان همواره به این کته عنایت داشته باشند.

نظرات بسته شده است.