مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سازمان خصوصی سازی می گوید سهام ترجیحی را آزاد نمی کند.

مخابرات ما – استدلال هایی که شاید از جنبه حقوقی درست باشد ولی برای کارکنان نه قابل فهم است و نه قابل درک! سهام ترجیحی آزاد نمی شود, آن هم بدلایلی که اصلا خارج از نفوذ صاحب سهام است!

پیش از این مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران به کارکنان قول داده بود سهام ترجیحی را آزاد خواهد کرد و در اختیار کارکنان قرار خواهد داد.حال باید دید او چگونه می تواند بر این مشکلات چیزه شود.

سازمان خصوصی سازی در نامه ای برای سوال کننده -هیئت مدیره انجمن صنفی مخابرات استان تهران- نوشته است:

سهام به چند دلیل آزاد نخواهد شد:

1- تا پایان مهلت ده ساله

2- تسویه کامل اقساط

3-ناقص بودن مدارک ارسالی بویژه فایل سهامداران

4- عدم تسویه کامل اقساط

 

 

927870cookie-checkسازمان خصوصی سازی می گوید سهام ترجیحی را آزاد نمی کند.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
18 نظرات
  1. عدالتخواه می گوید

    همکاران عزیز تجربه را تجربه کردن خطاست همانطور که آنقدر قدرت داشتند که شرکت مخابرات رابه کمتر از 1/8 قیمت واقعی مصادره کنند چون حداقل ما کارمندان میدانیم نه مزایده ای واقعی در کار بود ونه حتی مناقصه واقعی ( کاملا” صوری ) وازطرفی آنقدرقدرت دارند که حق و حقوق کارکنان شریف را پایمال و با تعویض وجابجائی مسئولین کارمندان راساده لوح فرض کرده وبازی دهند نمونه اش جابجائی مسئولی در اواخر سال 96که با زیرکی خاص پاداش را حذف وعیدانه را که نصف پاداش هم نمیشد جایگزین کردومتاسفانه همکاران ساده ما شروع به به به و چه چه گفتن نمودند زمانی در جبهه افراد پاک وخالص از بالاترین رده تا پائین ترین رده گو ی سبقت را برای دفاع از مرزها و رسیدن به خط مقدم از همدیگر ربوده ولی متاسفانه الان برخی مسئولین نا پاک و بی کفایت گوی سبقت در کسب در آمد نامشروع و پایمال کردن حقوق مصوب شده کارمندان را از یکدیگر می ربایند پس وقت خودنان را به وعده های کاذب و مشکوک هدر ندهید و بفکر چاره ای اساسی باشیم زیاد حرف گوش کن باشی فردا توسرت هم میزنند

  2. ناشناس می گوید

    باسلام میشه تعداد مردگان صاحب سهام رو از مخابرات درخواست کنید./!!

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بله؟! خب خانواده شون و میراث دارانشون هستن

  3. سردبیر - مخابرات ما می گوید

    اگر از سیستم هوشمند بگذره اون وقت من حذفش میکنم!!!
    خوبه؟! البته اگر از دست اون دربرین!

  4. سعیدی می گوید

    برادر سر دبیر سلام اما خیلی بی وفائی ! چرا مطالب زهر دار مرا منتشر نمی کنی! دوستان در متن ائین نامه امده است شرکت یا سازمان حسب مورد مجاز است!مجاز! ونه مکلف !لذا براساس معنی ومفهوم حقوقی واژه مجاز! سازمان مخیر است تا زمان تسویه کامل نسبت به در رهن قراردادن سهام ترجیحی کارکنان اقدام نماید .ویا زودتر از ان اقدام نماید .وحال نظر انها بر توثیق سهام ترجیحی است ولذا حداقل تا پایان سال 98 نیز به هیچ وجه منتظر ازاد سازی سهام ترجیحی نباشید .در خصوص رفاهیات هم سنوات 87 تا 96 را خدا هم نمی تواند از ایشان بستاند !چه برسد به تعدادی از همکاران ماضی که عضو انجمنن صنفی هستند .واما در خصوص رای صادره از سوی محاکم قضائی در سال 1396 مبنی بر احتساب برخی رفاهیات مانند مسکن وایاب وذهاب وخواروبار در پاداش سنواتی بازنشستگان متاسفانه بنا بر اطلاعات واصله !علیرغم ابلاغ وارسال نامه به امور مالی تا کنون هیچ گونه اقدامی انجام نیافته وبدلیل بار مالی همچنان امکان عدم اجرای ان نیز وجود دارد .واما در خصوص نتیجه مذاکرات ونظر مدیران شرکت برای افزایش رفاهیات کارکنان وبازنشستگان از ابتدای سال 97 به شرط عدم پیگیری طلب سنوات ماضی !این رویکرد همانند رویکرد شیطان بزرگ است!هرچه عقب نشینی کنیم انها مصرانه سعی در نابودی مستندات حقوق تضییع شده ما خواهند داشت .وما را مفری نیست !

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      برادر سعیدی سلام
      یعنی واقعا دست مریزاد!
      من برای دیگران هم توضیح بدهم که در کامنت از چه کلماتی استفاده نکنند, برای شما هم توضیح بدهم!؟
      دیشب آنقدر خسته و عصبانی شده بودم (از اصلاح همین کلمات در کامنت) که با خودم قرار گذاشتم دیگر کامنتها را اصلاح نکنم منتشر هم نکنم تا کمی دوستان رعایت کنند و زحمت ما را زیاد نکنند!
      خدا رو خوش نمی آید برای شما هم با اسن سابقه, با این قلم, با این توان توضیح بدهیم.ناچارا زمانی که وقت نداریم فرصت کم است یا حذف میکنیم یا میگذاریم بعدا بخوانیم یعنی دیرتر منتشر می شود.
      کلا اگر اعتمادی بین ما نباشد خانه از پای بست ویران است. دیگر چه بگویم!

      1. سعیدی می گوید

        خدا رو شکر که پاسخ دادی .واما تا کنون هیچ کامنتی در هیچ سایتی نگذاشته ام که کلمات توهین امیز ویا فحاشی در ان وجود داشته باشد .اما جملات من بی پرده صریح وزهردار است .به قولی تیشه را مستقیم به ریشه میزنم .وقتی از خیانت خیلی ها صحبت میکردم همه می گفتند نمی فهمه وقتی از خیانت خصوصی بازی گفتم یه جور وقتی از حق کاپیتالاسیون پاداش باز نشستگی برای برخی مدیران گفتم تو سری خوردم وقتی نامه نوشتم وگفتم اقای مدیر ایا این خیانت نیست که یه مدیری رو جابجا میکنی با اون همه فضاحت در مدیریت اونوقت پاداش سکه طلا هم میدی باز مسخره شدم وتو سری خوردم .گفتم مگه پول مخابرات مفته که پاداش اونچنانی میدی به بعضیا تو سری خوردم گفتم اخه سفر خارج مگه مفته تو سری خوردم گفتم اخه چرا وام من 10 تومانی با هزار منت والتماس واسعه اونها 50تا80 تومان وبالاتره گفتند صلاحدید مدیریت .گفتم نوع مدیریت شما دست فرعون رو از پشت بست باز تو سری خوردم .گفتم این مدیر فاسده اخرش 2 برابر پاداش منو بهش بازخریدی دادن با اون همه بخور وببر وپارتی بازی وکلاه برداری و.. نه برادر برا من توضیح نده سخته که نام محمد وعلی وحسن وحسین وکمال ورضا رو رو خودت بزاری وابوجهلی وابوسفیانی وفرعونی مدیریت کنی .ما برده نیستیم .از ما که گذشت ما در ره خانه اخرت هستیم .شما مدیریت را از دست نا اهلان خارج کنید.

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          دوست خوبم
          کسی که پیوسته گمان می کند هم راه و مسیرش و هم شیوه رفتار ورسیدنش به هدف,
          کامل و بی نقص است شاید لازم باشد کمی با دیگران مشورت کند.
          من خودم سعی میکنم چنین باشم به شما هم توصیه میکنم : همیشه یک فضایی برای احتمال اشتباهاتم باقی میذارم.
          کما اینکه امروز من و شما آدم های دهه 50 و 60 نیستیم.
          هر کاری شیوه مخصوص به خودش را دارد.انتقاد هم شیوه خودش را دارد.
          اختیار دارید هر طوری دوست دارید رفتار کنید ولی فقط فحاشی و بدزبانی در یک متن مشکل ایجاد نمی کند.بلکه یک جا, حکم کامل و تمام بیان کردن و حکم صادر کردن بدون ارائه مدارک و مستندات یا حتی با ارائه مدارک کمی احتیاط دارد.
          عصبانیت را به خودمان و دیگران منتقل نکنیم. به دیگران اجازه بدهیم حرف ما را باور نکنند.آسمان سوراخ نشده که من بعنوان سردبیر از آ« افتاده باشم روی زمین. هر لحظه در معرض خطا هستم.لذا باید جا باز بگذارم تا دوستانم و اعضای سایت بتوانند حرفهایشان را به من برسانند.
          باز هم اگر ناراحتتان کردم عذرخواهی میکنم. التماس میکنم خواهش میکنم فقط یک ذره یک ذره یک ذره احتمال بدهید که شاید شاید شاید یک جای کارتان یک ذره یک ذره یک ذره اشکال داشته باشد.
          من بخودم اجازه نمیدهم در مورد شما چنین قضاوتی بکینم چون چند دقیقه اینجا هستیم و بعدش تمام میشود لزومی هم ندارد شما را از خودم برنجانم
          اما من وظیفه دیگری هم دارم همانطور که شما بعنوان دوست و خواننده سایت در قبال من دارید.
          این دراز گویی نه بخاطر بیکاری من است نه بخاطر اذیت کردن شما بلکه فقط بخاطر علاقه من به شماست.آدم رک گو و راست کار کم پیدا می شود حیف است با روش های کم بازده به پیاده سازی حقیقت کمک نکنیم.
          عذرخواهی میکنم.بگذرید از متن من و آن را دور بیندازید.

  5. همکار می گوید

    سلام وقت بخیر
    مشکل من نیز مانند خیلی از همکاران همین مغایرت محاسبه مخابرات ایران و سر دبیر گرامی می باشد بنظر من سال قبل اقساط تمام شده و ما بدهی نداریم اگر مخابرات پول سازمان را نداده حرف دیگری است.
    طبق همین نامه حساب ما لغایت 1395 پرداخت بدهی های خرید و 8 قسط کامل و بخشی از قسط نهم انجام شده پس سال 1395 باقی مانده قسط نهم و 1396 قسط دهم ……………………………..

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بابا چرا اختلاف حساب با من!
      مگر من از محضر اسناد رسمی کوچه مان اینها را آورده ام.
      قبل از مجمع هم همین منتشر شد که در مجمع سر و صدا کرد.
      این متن مال سازمان خصوصی سازی است …. به جان عزیزتان کمی رعایت کنید…

  6. ناشناس می گوید

    با این اوضاع وقتی که آزاد شد همه بفروشیم‌تا حال بعضیا جا بیاد

  7. ناشناس می گوید

    آقا صدری هم … از موقعی که آمده فقط حقوق چند روز زودتر می گیریم کار خاصی نکرده.

  8. علی می گوید

    با سلام
    1-ده سال تمام شد و داخل سال یازدهم هستیم
    2- ده قسط نیز از سهامداران کسر شد که شاید امسال قسط یازده نیز از ما کسر شود
    3_اسامی تمامی کارکنان بطور کامل ثبت است
    4_بهانه ها تمام شدنی نیست

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      این مخابرات نیستش ها!
      سازمان خصوصی سازیه!
      شما بهتر میدونی یا اون؟!

      1. همکار رسمی می گوید

        جناب سردبیر
        طبق اعلام مخابرات ایران همه اقساط از سود سهام کارکنان کسر شده است (گزارش وضعیت سهام ترجیحی تو سایت هست) پس این وسط یه اتفاقی افتاده که سازمان خصوصی سازی گفته اقساط واریز نشده. البته اگه منظور فقط دهمین قسط هست که خوب امسال باید واریز بشه و مابقی اقساط که واریز شده. (البته در مورد همکارانی که قسط دهم از محل سود فروش حق تقدم کسر شده که کل ده قسط برداشت شده).
        شما بفرمایید چه نتیجه ای میشه گرفت؟؟؟

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          راستش من هم همین سوالات رو داشتم بهمین دلیل اینو گذاشتم.
          اینو گذاشتم تا همه حواسها جمع بشه ببینیم کجای کاریم.
          اونا که شما گفتین اختلاف حسابه و مخابرات میده.ولی این یکی آخری رو کجا بنویسیم که میگه اسامی افراد کامل نیست … یا امام زمان!

          1. همکار می گوید

            قطعا در خصوص لیست و تعداد سهام هم با مشکل مواجه خواهیم شد و مغایرت های در پی خواهد بود پیشنهاد می شود از مستنداتی که خود مخابرات ارایه می کند نسخه ای تهیه کنیم شاید بشود حقی را گرفت

  9. باقر می گوید

    سلام پس بگوسهام هم افتاد دست دشمن نه دگه این مثل گروه ورفاهیات رفتتتتتتت!

نظرات بسته شده است.