مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مجوز برای مخابرات تهران و ایران , اول صبح دیرتر بیدار شوید!

مخابرات ایارن (روابط عمومی مخابرات ایران) – ساعت کار بخش ستادی شرکت مخابرات ایران و مخابرات منطقه تهران از اول مرداد ماه  1397به روال قبل بازگشته است ومقرر شد ساعات کاری به روال قبلی ادامه پیدا کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، بر اساس اطلاعیه معاونت توسعه سرمایه  انسانی شرکت مخابرات ایران ، ساعت کار بخش ستادی شرکت مخابرات ایران و مخابرات منطقه تهران از اول مرداد ماه 1397 مانند گذشته از ساعت 8 صبح تا 16.30 بعد از ظهر خواهد بود.

 بر اساس این گزارش، به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی لازم است  همچنان با یک عزم ملی در بین کارکنان و مدیران شرکت مخابرات ایران، حداکثر صرفه‌جویی در مصرف آب و برق و استفاده از تجهیزات سرمایشی به‌منظور مدیریت مصرف انرژی همچنان صورت گیرد .

927520cookie-checkمجوز برای مخابرات تهران و ایران , اول صبح دیرتر بیدار شوید!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. ایمان می گوید

    سلام تهرانی ها چه هیزم تری به شما فروختند اولش گفتید به شما امتیاز دادند که از ساعت 6 اداره باشید حالا میگین تهرانی ها می خواهند بخوابند و دیر بیان مگه ما تصمیم گیر هستیم هرچی بالا بگه و قانون بشه ما باید انجام بدید مگه شما خودتون اختیار دارید چرا همش دنبال مرزبندی هستید از اول مرداد که طبق قانون دولت قرار بود شش و نیم تا دو بعدازظهر باشه احتمالا حساب کردند دیدن بجای 8 تا 4 ونیم که مدت حضور کارمند هشت ساعت و نیمه میشه مدت حضور هفت ساعت و نیم و یکساعت بضرر شرکته و نخواستند اونو اجرا کنند شما که اینجوری می نویسید و به همه تهرانی ها توهین می کنید پس خودتون از نظر شخصیتی مشکل دارید والا چه فرقی بین ماست ما همه ایرانی هستیم و کارکنان پرتلاش در هر استانی پیدا می شوند

  2. ناشناس می گوید

    سلام از قدیم گفتند اب که از سرچشمه کل آلود باشه رو نمیتوان صاف کرد حالا که عزیزان تهرونی اینقدر عشق خواب هستند چطوری میتونن سایرین رو بیدار کنن و این شرکت عظیم را بنحو صحیح اداره ؟
    …رطب خورده منع رطب کی کند هیهات ….
    …ظلم بلسویه عدل است
    اینها رو قدیمیا گفتنا…. اما کو گوش شنوا و کجاست دو چشم بینا

    1. ناشناس می گوید

      شما یا تهران زندگی نمی کنید یا از تهران خبر ندارید. جهت اطلاع پس خوبه که بدانید کارمندان تهرانی چه دولتی و چه خصوصی اگر ساعت کارشان را 8 هم در نظر بگیریم قاعدتا همه حداقل ساعت 6 از خانه بیرون می زنند باستثانی عده محدودی که واقعا محل زندگیشون نزدیک محل کارشون هست و این امر برای تمام فصول سال صادقه.بنابراین اگر میانگین هم بگیریم تهرانی ها از کلیه استانها به جهت ترافیک و مسافت و بالاجبار سحرخیز ترند.

  3. برآبادی می گوید

    با سلام و احترام
    اگر ساعت کاری 6 ماه اول هر سال 6 تا 14 بود خیلی خوب میشد

    1. ناشناس می گوید

      واقعا عالی بود.

نظرات بسته شده است.