مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما گفته اید- فرصت صبر نیست مهندس صدری باید اقدام کند.

مخابرات ما- گفتگوهای شما در گروه مخابرت ما-رسمی بسیار جالب است.گهی بقدر یک مطلب طولانی زحمت کشیده می شود.این بار نقد به مهندس صدری است که بی جهت تعلل نکند اگر طرحی دارد اقدام کند.

یعنی اگر واقعا این طرح ها اجرائی است و برای اجرا گذاشته شده پرداختی ها را راه بیندازد.وگرنه ما -نوییسنده پیام- به این نتیجه می رسیم که فقط وعده است.

 Farahani [Jul 20, 2018 12:11:57 AM

شما درست میفرمایید. سراییان اهمیتی به نیروی انسانی نمی داد و رهنگاشتش هم برنامه آرمانی ای بود که بدون در نظر گرفتنِ ظرفیتها و ارزیابی توانمندی کارکنان و همینطور نیاز واقعی مشترکین, نوشته شده بود. همون هم پوست موزی شد که عمرِ مدیر عاملی شونو به کمتر از دوسال رسوند.

اما در مورد مهندس صدری ; ایشون در دو مرحله ,دقیقا نزدیک به لحظه شلیک توپ کارکنان( تجمع بهمن 96) و (تجمع 25 تیر97) به داد سهامدار عمده رسیدند.
تو مرحله اول با تعویض سراییان و اومدن ایشون و وعده های داده شده کمی از التهابها خوابید. و کارکنان منتظر نتایج شدند.قبول کنید از اون تاریخ تا الان دریافتیها حتی از زمان سراییان هم کمتر شده. هیچ مناسبتی و هیچ بهره وری داده نشده.تنها تغییر,تغییر در زمان پرداخت حقوق کارکنان بود. مرحله بعدی که کارکنان دوباره به دلیل نا امیدی از بهبود شرایط آماده شلیک بعدی بودند باز با وعده رفاهیات التهاب رو کم کردند و کارکنان به توصیه شورای عالی , از تجمع منصرف شدند. بدون دادن یک تاریخ مشخص و صِرف یک وعده, این اعتمادِ صد در صدر تخریب شده رو نمیتونند به کارکنان برگردونند. انتظار اینه که ضمن ارائه یه تاریخ سررسید , نحوه رسیدگی به این موضوع رو هم به کارکنان اعلام میکردند. ما صبرمون زیاده ولی به قول معروف:

“عمر ما را فرصت امروز و فردای تو نیست”.

تو این شرایطِ تورمِ بالای صد در صد, ممکنه روزی این پولها به دستمون برسه که دیگه ارزشی نداشته باشه.

من شخصا رفاهیات و مطالبات مالی اولویت اولم نیست. مطالبی که گفتم بدلیل این بود که انتظار صبر و سکوت از کارکنان در این شرایط انتظارِ زیادیه. همونطور که سهامدار برای برداشت سودش یک روز هم صبر نمیکنه و یک ریال هم کم نمیکنه چه انتظاری از کارکنان داریم که صبر کنند.
“برای من , همینکه عمرم و توانمندیهام در این سیستم به هدر رفت و هیچ غرور کاری و کرامت شغلی ندارم بدترین عذاب روزانه است”
امیدوارم جناب پایست و بقیه دست اندکارانِ به نتیجه رساندن این پروژه , تصور نکنند که این نوشته دلیل بی توجهی به زحمات این عزیزان و یا دلسرد کردن کارکنان است.
ما عمدا نام کامل نویسنده را ذکر نمی کنیم.اگر مدیران گروههای مخابرات ما خبری بگیرند که آیا نویسندگان کامنتها اجازه میدهند این پیامها را با نام ذکر شده در گروه منتشر کنمی یا خیر, سپاسگزار خواهیم شد.
926960cookie-checkشما گفته اید- فرصت صبر نیست مهندس صدری باید اقدام کند.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
6 نظرات
  1. کارمند حرف گوش کن می گوید

    فرصت مال زمانی است که در اولین مواجهه شخص به طرف مقابل اجازه میده خودشو ثابت کنه مخابرات همه اش دروغ و فرصت سوزی کسی که معتد به فرصت است ی جوری شرایطش در شرکت خوبه و از ی سری تغییرات اساسی می ترسه دقیقه ۹۰ است بازی رو باختیم منتظر چی باشیم هر روز از این باغ بری میرسد پاداش ۹۶ را ندادند حتما با درآمد شرکت سکه و ارز خریدند وگرنه صورت مالی ساختگی هم که ارائه بدهند پاسخگوی کارهاشون نیستند بسه دیگه آقای فرقانی ی جوری در مورد بازنشستگی صحبت می کنند که انگاری یا خودشون مخابراتی نبودند یا ما رو ……گیر آوردند همراه اول یکی از شرکت های اقماری مخابراته پول کجا میره ؟ خلاصه وظیفه مخابراته امسال تکلیف نیروی انسانی را مشخص کنه به سود خودش خواهد بود و کارکنان نیز تکلیف دستشون میاد .پس ما منتظر اقدام مخابراتیم. خواهش میکنیم کمتر ما رو …… بحساب بیارید ما میدانیم و این برای شما بد است از این واضح تر نمیشه گفت

  2. هستی می گوید

    سلام و عرض ادب و احترام

    ما هم با فرمایشات این همکار عزیز کاملا موافقیم.
    نیروی انسانی دلسوز و متعهد مخابرات تا همین جا بیش از حد لازم حرمت نگه داشته.
    سهامدار عمده هر وقت به منابع مالی احتیاج داشت مدیرعامل و هیات مدیره فورا اقدام کردند از جمله انتشار اوراق صکوک . درآمد همراه اول هم که وارد حسابهای مخابرات نشده ، میره سمت سهامدار عمده .
    طلب به حق کارکنان در برابر منابعی که سهامدار عمده برای خودش برمیداره پول خردی بیش نیست.
    جناب آقای مهندس صدری باید الساعه حسن نیتشونو به مرحله عمل برسونند ، و از کمبود منابع مالی هم‌چیزی نفرمایند که این حرف هم از اون حرفاست که هم ما میدونیم هم خودشون.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      هستی عزیز
      مشکل جدا بودن حساب سیار و مخابرات ایران است.
      کاری کرده اند که کسی نتواند به آن پولها دست بزند.
      برداشتش غیر قانونیه.فقط بنظرم باید یه جوری مجوز صادر کنن.
      اگر نه در کل سود را که حساب میکنن در جیب دیگران میره

  3. نماساز می گوید

    مطلب درستی بود. از نویسنده متشکریم.
    فقط فرصتی باشد خیلی مایل هستم در خصوص اهداف رهنگاشت بیشتر از نکات منفی به موارد مثبت آن توجه کنیم.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      چه فرصتی بهتر از حالا
      شما بنویسید نقد د طرفه کنید ما منتشر می کنیم

  4. مریم می گوید

    راز پیشرفت جهان توسعه یافته عدم مشغولی حواس کارگر به اموری مانند قرارداد یا رفاهیات و یا … هستش . و اما راز عقب ماندگی ما تمرکز حواس بر روی پیگیری حق مسلم خود و نرسیدن به آن هست. حق ما مانند اسبی شده که در حال فرار هست با سرعت زیاد و بدنبالش هستیم و دویدن ما انگار فایده ایی نداشته. هر از چندگاه سرابی را در بیابان ذهنی وحشتناک خود می بینیم و به آن سمت می دویم ولی باز بیابان هست و بیابان . چه کابوسی آقایان درست کردن ، این فقط مشکل سرکار و شرکت هست در زندگی تک تک ما هم آنقدر مشکل هست که با هم و سرجمع دیگه چیزی به اسم روان را باقی نگذاشته است. ولی از آنجا که مسلمان هستیم امید به بهبود شرایط را تا آخر عمر با خود بهمراه داریم.

نظرات بسته شده است.